Pavarësisht shqetësimeve fillestare se prezantimi i ChatGPT mund të çonte në rritjen e kopjimit në shkollat e mesme, një studim i fundit i Stanford-it zbulon se shkalla e mashtrimit midis nxënësve të shkollave të mesme ka mbetur statistikisht e pandryshuar ose edhe paksa e ulur.
Studimi, i kryer përmes një sondazhi anonim në 40 shkolla të mesme amerikane, zbuloi se afërsisht 60% deri në 70% e nxënësve përfshihen në sjellje kopjimi, një përqindje në përputhje me vitet e mëparshme.
Victor Lee, drejtuesi i fakultetit të Stanford për AI (Inteligjencës Artificiale) dhe arsim, theksoi se ndërsa ka raste të izoluara të AI që përdoret për kopjim, provat e përgjithshme sugjerojnë një ndikim minimal te nxënësit e shkollave të mesme.
Studimi theksoi gjithashtu se vetëm 19% e adoleshentëve të moshës 13 deri në 17 vjeç kanë përdorur ChatGPT për detyrat e shkollës, duke treguar një adoptim relativisht të ulët midis kësaj demografie.
Studentët shprehën mendime të ndryshme për përdorimin e ChatGPT, shumë prej tyre mbrojnë lejimin e tij në gjenerimin e koncepteve ose ideve për detyra, por duke kundërshtuar përdorimin e tij në letrat e shkruara.
Arsyet e përmendura për kopjimin e studentëve përfshinin vështirësinë në kapjen e materialit lëndor, kufizimet kohore dhe presionin e performancës.
Studimi inkurajon mësuesit që të përfshijnë zërat e studentëve në diskutimet rreth AI, duke njohur pikëpamjet e tyre dhe perspektivat e menduara mbi rolin në zhvillim të AI në arsim.
Studiuesit pranuan se qëndrimet ndaj AI dhe përdorimit të saj në arsim mund të ndryshojnë me kalimin e kohës, në varësi të mënyrës se si shkollat zgjedhin t’i qasen AI si një temë dhe mjet.
Studimi gjithashtu theksoi peizazhin në zhvillim, me disa shkolla që tani inkurajojnë dhe mësojnë studentët se si të përdorin në mënyrë efektive mjetet e AI, si ChatGPT, për të përmirësuar përvojat e të mësuarit.