“Blerja masive e votës – Para në dorë, ndihma sociale, punësime, shantazhe, presione”/ Gjergji Nika analizon arsyet e humbjes së opozitës: Duhet reflektim dhe strategji përbashkuese

Nga Gjergji Nika

Arsyet kryesore të humbjes së thellë të opozitës:

Ndarja territoriale në 12 qarqe e manipuluar – Hartë e ndërtuar për të favorizuar maxhorancën në mënyrë artificiale.

Kodi zgjedhor i Korrik 2024 ështe ne favor te pozitës.

Listat zgjedhore të fryra, dhe shtesa fiktive në qarqe kyçe.

Popullsi artificiale në Tiranë & Durrës&Elbasan– Manipulim numerik për të rritur mandatet e pushtetit ku vetem 3 qarqe kanë 65 mandate!

KQZ e politizuar dhe selektive – Vendime të njëanshme, pa garantuar balancë reale mes palëve.

Aplikacioni i diasporës – Propagandë e pastër; nuk prodhoi votë reale, por vetëm konfuzion dhe iluzion transparence.

Posta e diasporës – Vota të humbura, të pavlefshme ose të mbetura rrugës – dhe opozita e pranoi pa kushte.

Pranimi i gjithë sistemit nga opozita – Pa kushte, pa negociata, pa protestë reale dmth….

Kandidatët e konsumuar & të padëshiruar – Figura të vjetra, të lodhura, pa lidhje me realitetin social.

Mungesë mbrojtjeje reale të votës – Komisionerë të pambrojtur, qendra të pa mbuluara, asnjë plan operacional serioz.

Mosmotivim i bazës opozitare – Nuk pati energji, as mobilizim, as strategji për të dalë e votuar.

Blerja masive e votës – Para në dorë, ndihma sociale, punësime, shantazhe, presione – pa asnjë kundërveprim real.

Falje gjobash & legalizime në prag zgjedhjesh – Përdorimi i shtetit si makinë elektorale si brenda dhe jashtë Shqipërie.

Përdorimi i administratës publike – Punonjësit e shtetit të shndërruar në militantë me orar zyrtar.

Sistemi i patronazhimit – system.ps.al – Skandal kombëtar: çdo qytetar i profiluar dhe i ndjekur politikisht.

Kontrolli total i mediave tradicionale – Televizionet kombëtare si zgjatime të propagandës qeveritare.

Paaftësia e opozitës në rrjetet sociale – Mesazhe pa impakt, fushatë e dobët dixhitale, mungesë kreative dhe mobilizuese.

Ka ardhur momenti për reflektim dhe nje strategji përbashkuese!

Exit mobile version