Mirela Karabina: Shkolla po “digjet” por, ministrja Manasterliu vazhdon “krihet”

Nga Mirela Karabina

Ministrja e Arsimit Manasterliu, sot në fjalën në Parlament në lidhje me sigurinë në shkolla, me një arrogancë të pashoq dhe paaftësi të dukshme përshfaqi para nxënësve , mësuesve prindërve dhe publikut se si dhe pse në të vërtetë arsimi sot është në gjendjen më të rëndë në dekata.

Shkolla ka humbur rolin zonja ministre, por ju as e dini dhe as e kuptoni se si ajo e ka humbur këtë rol!

Pasi për ju e para është partia dhe jo Shqipëria!

Dëshpëruese shumë, sidomos për një ministre arsimi!

Përmes një liste gënjeshtrat propagandistike se: është rritur numri oficerëve në shkolla dhe janë bërë të sigurta por se si nuk jep shpjegime; se qenka rritur numri i psikologëve në shkolla dhe shkolla ka shpëtuar; qenkan bërë 700 takime në shkolla me 30 prindër dhe ata qenkan dakort për mbylljen të TikTok, thua se e ka shkolla këtë përgjegjësi dhe se platforma e ka fajin për gjendjen e dhunës në shkolla; në Francë, Spanjë e Australi qenka i njëjti shqetësim për platformat digjitale, por pa guxuar të pohojë se jemi si nata me ditën me shkollën, arsimin dhe edukimin me këto vende, ministrja arsimit pohoi se të gjitha këto masa parandalojnë dhunën dhe bullizmin në shkolla.

Po jo moj zonja ministre, jo, dhuna dhe bullizmi nuk ulet me propagandë por me investim e vullnet politik duke e vënë arsimin prioritar!
Pasi shkolla është institucioni më i rëndësishëm ku formohet
shoqëria e nesërme.

Dhe qershia mbi tortë në fjalën e ministres ishte se qenkan mbledhur pedagogë e mësues dhe paskan diskutuar për përditësimin e kornizës kurrikulare dhe teknologjia si zgjidhje do futej përmes laboratëve smart që do të ndërtoheshin, medemek.

Por, para se të na thotë se çfarë do të bëj, ministrja duhet të pohojë se një nga shkaqet e gjendjes së çoroditur në shkolla është dështimi i Reformës Kurrikulare 10 vjeçare (PISA 2022) e cila “u shit” si shpëtim i shkollës nga kryeministri e ministrate arsimit me radhë, ndryshoi dhe kurrikula asokohe, 30% e saj në arsimin e mesëm të lartë do të zhvillohej në laboratorë smart, por asgjë, 3,5 milion euro avulluan e klasat digjitale mbetën në ajër ndërsa pandemia rrëzoi propagandën e digjitalizimit në shkolla dhe abuzimin me këto fonde.

Në Tiranë, ku ministrja Manastrliu është edhe e deleguara politike për zgjedhjet 2025, janë shembur të gjitha shkollat në këto 8 vite, rast unik si gjendje lufte, dhe sot njëkohësisht dy shkolla 9 vjeçare afër njëra-tjetrës “Edith Duram” e “ Pjetër Budi” janë shembur duke i shpërndarë nxënësit sa andej e” këndej.

Ndër vite shkollat me turne e koha mësimore e kufizuar, siguria e ulët e orevë të mbrëmjes së mësimit sidomos, klasa të mbipopulluara, nxënës që lëvizin me autobuzë e fugona nga rrethinat drejt qendrës për mungesë shkollash por dhe se prindërit duan arsimim më të mirë për fëmijët e tyre, 70 mijë mbanorë të “Astir” (Tiranë) nuk kanë shkolla e kopshte e fëmijët shkojnë me fugona ku munden, kanabizimi i vendit ka mundësuar lehtësinë e gjetjes së lëndëve narkotike pranë e brenda shkollës, e të tjera problematika dëshmojnë cilësi e edukim të ulët.

Shkolla ka humbur rolin arsimues dhe edukues,”PISA 2022″, Raporti i Bankës Botërore se fëmijët në zonat rurale janë 2 vite pas në arsimim dëshmojnë cilësi të dobët të dijes ndërsa ngjarjet tragjike tregojnë pasigurinë në shkolla, e këto duan zgjidhje.

Por ministrja Manastirliu vazhdon në të sajën, propagandë e mashtrim publik.

Artikulli paraprakShorti, nesër në Zyrih merr formë rrugëtimi i Shqipërisë për Botërorin
Artikulli tjetërReporterët pa Kufij publikon raportin: Janë vrarë 54 gazetarë gjatë vitit 2024! Kanë humbur jetën në detyrë ose për shkak të profesionit