22.5 C
Tirana
E enjte, 14 Gusht, 2025

Mbi 24,000 gra dhe fëmijë palestineze të vrarë në sulmet e Izraelit në Gaza që nga 7 tetori

Më shumë se 24,000 gra dhe fëmijë palestinezë janë vrarë në sulmet e ushtrisë izraelite në Rripin e Gazës gjatë gjashtë muajve të fundit.

Zyra e Qeverisë për Media në Gaza tha se ushtria izraelite “ka kryer 2,922 masakra në Rripin e Gazës që nga 7 tetori 2023”.

Gjithsej 14,500 fëmijë dhe 9,560 gra janë vrarë, 7,000 njerëz janë nën rrënoja ose të zhdukur dhe 75,577 njerëz janë plagosën.

Ai tha se 73% e atyre që u ekspozuan ndaj sulmeve izraelite në Gaza ishin gra dhe fëmijë, duke shtuar se 17,000 fëmijë në Gaza jetojnë pa një ose të dy prindërit e tyre.

Duke kujtuar urinë në Gaza, zyra e medias tha se 30 fëmijë humbën jetën për shkak të kequshqyerjes dhe dehidrimit.

Ai shtoi se 484 punonjës të kujdesit shëndetësor, 140 gazetarë dhe 65 personel të mbrojtjes civile janë vrarë gjithashtu.

Numri i të lënduarve që janë në gjendje të rëndë dhe duhet të trajtohen jashtë vendit është 11 mijë dhe 10 mijë të sëmurë me kancer janë në rrezik të vdekjes për shkak të kujdesit joadekuat shëndetësor.

Forcat izraelite arrestuan 310 punonjës të kujdesit shëndetësor dhe 12 gazetarë, 2 milionë njerëz u zhvendosën në Rripin e Gazës.

Rreth 70,000 shtëpi u shkatërruan plotësisht në Gaza, dhe 290,000 shtëpi u dëmtuan dhe u bënë të pabanueshme.

Ushtria izraelite dëmtoi 297 xhami në Gaza, 229 prej të cilave u shkatërruan plotësisht dhe shënjestroi tre kisha, duke shkaktuar shkatërrim.

Ai synoi gjithashtu 159 institucione shëndetësore në Gaza, vuri jashtë shërbimit 53 qendra shëndetësore dhe 32 spitale dhe bëri të papërdorshme 126 ambulanca.

Izraeli ka zhvilluar një ofensivë vdekjeprurëse ushtarake në Gaza që nga sulmi ndërkufitar i 7 tetorit 2023, i udhëhequr nga grupi i rezistencës palestineze, Hamasi, i cili vrau rreth 1,200 njerëz.

Më shumë se 32,900 palestinezë janë vrarë që atëherë në Gaza dhe mbi 75,000 janë plagosur në mes të shkatërrimit në masë dhe mungesës së nevojave.

Izraeli ka vendosur gjithashtu një bllokadë gjymtuese në Rripin e Gazës, duke e lënë popullsinë e tij, veçanërisht banorët e Gazës veriore, në prag të urisë. Kjo ka rritur në mënyrë dramatike nevojën për ndihmë ndërkombëtare në enklavën bregdetare mes kufizimeve të rrepta izraelite për hyrjen e saj.

Izraeli akuzohet për gjenocid në Gjykatën Ndërkombëtare të Drejtësisë, e cila javën e kaluar i kërkoi Tel Avivit të bëjë më shumë për të parandaluar urinë në Gaza.

Të pathënat e Lorik Canës: Te Lazio më gjetën një problem në zemër

LAZIO NAPOLI2014/2015 All'Olimpico ore 12,30 la LAZIO di Stefano PIOPLI incontra il Napoli di Benitez diciannovesima giornata del Campionato di Serie "A" 2014/2015 DELUSIONE CANA (fotoTedeschi)

Lorik Cana është një nga futbollistët emblemë të futbollit shqiptar, teksa ka luajtur për skuadra të ndryshme të njohura. Fillimisht ka mbajtur veshur fanellat e PSG, Marseille, e Sunderland dhe Galatasaray. Më pas, Cana nga 2011-2015 kontribuoi për Lazion, ndërsa s’mund të lihet pa përmendur edhe Nantes. Në një intervistë të dhënë së fundmi për Colintervieë – Oh My Goal, ai tregoi disa gjëra që nuk i ka thënë asnjëherë.

“Në vitin 2015 u diagnostikova me një sëmundje të muskujve të zemrës. Më kishte mbetur edhe një vit nga kontrata me Lazion, isha 32 vjeç. Kisha ardhur nga një sezon i shkëlqyer në Romë: kishim përfunduar të tretët në ligë dhe në finalen e Kupës së Italisë. Kisha kaluar një pjesë të mirë të sezonit me De Vrij në qendër të mbrojtjes dhe në fund u zbulua ky problem. E gjeta veten në një situatë krejtësisht të re që nuk e njihja më parë.

Nuk doja të ndalesha, sepse kishte ende një gjë që doja të arrija në karrierën time: kualifikimin e kombëtares sime për një turne të rëndësishëm, diçka që nuk ishte parë më parë. U afruam shumë sepse na kishin mbetur edhe katër ndeshje, ato të shtatorit dhe tetorit. Nëse do të isha gjendur në të njëjtën situatë një vit më vonë, në vitin 2016, do ta kisha mbyllur menjëherë karrierën time, sepse kardiologët nuk donin që të vazhdoja më dhe menjëherë më këshilluan të ndaloja” – tha ai.

Ataku në zemër tek të rinjtë, çfarë shkakton dhe si ta parandaloni

Zemra megjithëse është një nga organet më të fuqishme e të rëndësishme të të gjithë organizmit, njëkohësisht është edhe shumë e ndjeshme ndaj problemeve.

Problemet me të nisin që nga shtrëngimet e lehta, e deri tek atakët kardiak të cilët mund të jenë një rrezik shumë shqetësues për jetën.

Pikërisht për atakun në zemër do të flasim në artikull. Kjo gjendje e trupit mund të prekë këdo e në çdo moshë nëse nuk tregohet kujdesi i duhur.

Sipas ekspertëve, ataku në zemër vepron ndryshe në organizmat më të rinj dhe ndryshe në ata më të moshuarit.

Si e ndikon trupin

Njihet si një ndër sëmundjet më të rrezikshme për jetën dhe zakonisht shfaqet tek të moshuarit.

Gjithsesi të dhënat tregojnë që as të rinjtë nuk janë imunë ndaj kësaj sëmundje apo gjendje që trupi kalon.

Këtë rrezik organizmi e përkthen ndryshe në trupa dhe mosha të ndryshme dhe kjo mund të jetë një pikë shumë e rëndësishme për të nisur me kujdesin.

Sipas një studimi të publikuar në Revistën Amerikane të Kardiologjisë trajtimi i atakëve ndryshon në varësi të moshës së pacientit.

Në këtë studim u përfshinë rreth 8,500 persona me histori të atakëve në zemër nga mosha 50 deri në 90 vjeç.

Mbi 20% e këtyre pjesëmarrësve ishin në moshën 56 dhe 64 vjeç, ndërsa 2/3 ishin në moshat 65 dhe 84 vjeç.

Pjesa tjetër e tyre rreth 6% ishin më të rinj se mosha 55 vjeçare ndërsa 5% ishin mbi moshën 85 vjeçare.

Nga të gjithë këta grupe personash u mblodhën të dhëna si për gjendjen shëndetësore ashtu edhe për jetën e tyre pas sëmundjes.

Diferenca mes moshave

Diferencat më të mëdha u panë midis pjesëmarrësve më të rinj poshtë 55 vjeç dhe atyre më të moshuarve mbi 85 vjeç.

Pacientët më të rinj ishin të gjinisë mashkullore, mbipeshë dhe me një jetë të përditshme shumë stresues.

Për shkak të sëmundjes shpesh pacientët në moshë të re megjithëse nuk kanë shumë rrezik të vdekjes nga kjo sëmundje, përjetojnë më shumë probleme me zemrën.

Ndërsa për më të moshuarit sipër moshës 85 vjeç, numri më i madh i të prekurve rezultoi të ishin të gjinisë femërore me probleme të tensionit të lartë apo veshkave.

Gjetjen e këtij studimi treguan se ataku në zemër nuk është një sëmundje që prek vetëm personat e moshuar, por edhe ata të rinj.

Duke krijuar kështu vështirësi afatgjata në jetesën e përditshme si dhe degradimin e sëmundjes gjatë viteve.

Si ta parandaloni

Për të rinjtë, parandalimi i sëmundjes është çelësi i një jetese të gjatë sipas ekspertëve.

Për ta bërë këtë mjafton të filloni me mbajtjen në formë të trupit tuaj.

Obeziteti renditet si një nga problemet më shqetësuese ndër moshat e reja dhe një rrezik potencial për prekjen nga taku në zemër.

Këshillohet rritja e cilësisë së jetës që përkthehet në aktivitet fizik të vazhdueshëm, një ushqyerje të shëndetshme dhe menaxhimin e stresit./AgroWeb.org

BIRN: Propozimi i Rithemelimit ul dënimin edhe për të korruptuarit

Në prag të seancës plenare të së enjtes, mazhoranca dhe opozita duket se kanë rënë dakord për një version të ligjit për Amnistinë Penale, që lë hapësirë për ulje dënimi edhe për personat e dënuar nga Gjykata e Posaçme për veprat penale të korrupsionit, mosdeklarimit të pasurisë apo abuzimit me tenderat.

Përmes një amendamenti të grupit parlamentar të Partisë Demokratike, të firmosur nga kreu Gazmend Bardhi, propozohen 6 ndryshime të variantit fillestar të depozituar në Kuvend nga qeveria. Megjithatë, pika më e diskutueshme lidhet me ndryshimet në nenin 5, ku përfshihen edhe subjekte të Gjykatës së Posaçme kundër Korrupsionit dhe Krimit të Organizuar.

Amendamenti i Bardhit përjashton nga përfitimi një grup funksionesh kushtetuese, të tillë si presidenti, kryeministri, ministra, zëvendësministra, deputetë dhe funksionarë të tjerë të lartë të drejtësisë e të ngjashme, por lejon uljen e dënimit për një seri veprash penale në kompetencë të GJKKO-së për zyrtarë të tjerë të nivelit të lartë, gjyqtarë, prokurorë apo persona fizikë të dënuar për korrupsion, abuzim me tenderat dhe të ngjashme.

Ky ndryshim në projektligj u jep ulje me 1 vit e gjysëm burg të dënuarve burra nga Gjykata e Posaçme dhe me 2 vit e gjysëm burg të dënuarve gra dhe të mitur nga e njëjta gjykatë, me kushtin që ata të mos mbajnë apo të mos kenë pasur kur kanë kryer veprën penale funksionet përjashtuese.

I pyetur nga BIRN nëse ky propozim shkonte në përputhje me aksionin e opozitës kundër korrupsionit, Bardhi tha se qëllimi i propozimit ishte të ndalonte uljen e dënimit për zyrtarët e lartë.

“Amendamenti i propozuar nga Grupi Parlamentar i PD-së përjashtohen shprehimisht nga çdo lloj përfitimi që rrjedh nga ky projektligj zyrtarët e lartë të hetuar apo të dënuar nga strukturat e posaçme antikorrupsion,” tha Bardhi.

Ai këmbënguli se qëllimi i opozitës ishte ndëshkimi i korrupsionit në nivele të larta edhe si një mesazh për SPAK. “Unë mendoj që GJKKO dhe SPAK duhet të përqëndrohen tek lufta ndaj korrupsionit në nivele të larta dhe për këtë Kuvendi duhet të japë mesazh politik të mbështetjes, duke mos parashikuar asnjë përfitim për këto raste,” shtoi ai.

Drafti i opozitës u duartrokit nga ministri i Drejtësisë, Ulsi Manja.

“Me kënaqësi të veçantë konstatova se opozita mbështeti variantin e amnistisë së propozuar nga Ministria e Drejtësisë dhe Qeveria Shqiptare, ku as nuk bëhej fjalë për amnistimin e subjekteve të SPAK-ut e të Gjykatës Speciale”, shkroi Manja.

Manja, deputetët socialistë të Komisionit të Ligjeve në parlament dhe deputetë të opozitës u përfshinë në një përplasje të ashpër në shkurt të këtij viti, pasi ndryshimet që u bënë në draft lejonin ulje dënimi për të gjithë të dënuarit për korrupsion e vepra të ngjashme të gjykuara nga Gjykata e Posaçme.

Përfaqësues të mazhorancës, përfshi ministrin pretenduan se propozimi vinte nga opozita, ndërsa përfaqësues të kësaj të fundit e kundërshtuan këtë pretendim duke e cilësuar si keqinformim të qëllimshëm.

Nga ana tjetër, drafti i ri i propozuar nga opozita ndalon uljen e dënimit për një listë funksionarësh e ish funksionarësh të lartë sipas parashikimeve të nenit 75/a të Kodit të Procedurës Penale pikat c dhe ç. Drafti megjithatë nuk e ndalon uljen e dënimit për veprat penale konkrete të parashikuara në pikën a të nenit 75/a, përfshi korrupsionin, mosdeklarimin e pasurisë, abuzimin me tenderat e të ngjashme.

Ekspertë të jurispudencës që folën me BIRN në kushte anonimatit, thanë se drafti ishte i komplikuar, kontradiktor dhe krijonte mundësi për interpretime të ndryshme nga institucionet ligjzbatuese.

Veprat penale që përfitojnë ulje dënimi

Neni 244, Korrupsioni aktiv i personave që ushtrojnë funksione publike

Neni 245, Korrupsioni aktiv i funksionarëve të lartë shtetërorë ose të zgjedhurve vendorë

Neni 245/1, Ushtrimi i ndikimit të paligjshëm ndaj personave që ushtrojnë funksione publike

Neni 257/a, Refuzimi për deklarimin, mosdeklarimi, fshehja ose deklarimi i rremë i pasurive, interesave privatë të personave të zgjedhur dhe nëpunësve publikë…

Neni 258, Shkelja e barazisë së pjesëmarrësve në tendera apo ankande publike

Neni 259, Korrupsioni pasiv i personave që ushtrojnë funksione publike

Neni 259/a, Korrupsioni pasiv i nëpunësve të huaj publikë,

Neni 260, Korrupsioni pasiv i funksionarëve të lartë shtetërorë ose i të zgjedhurve vendorë

Neni 312, Korrupsioni aktiv i dëshmitarit, i ekspertit ose përkthyesit

Neni 319 Korrupsioni aktiv i gjyqtarit, prokurorit dhe i funksionarëve të tjerë të drejtësisë dhe pikat pasuese të tij./BIRN

Amnistia penale, Alibeaj: Qëndrimi ynë i qartë: të përfshihen protestuesit dhe të mos përfshihen të hetuarit apo gjykuarit nga SPAK. Projekt-ligji të bëhet transparent

Sekretari i Përgjithshëm i PD-së, Enkelejd Alibeaj, me anë të një deklarate për mediat, komentoi projekt-ligjin e amnistisë.

Alibeaj tha se nuk është e qartë nëse projektligji për amnistinë do të votohet nesër në Kuvend. Sipas tij, projektligji duhet të mos futet fshehurazi, por të bëhet transparent. Alibeaj nënvizoi dhe njëherë se PD ka qenë dhe mbetet pro amnistisë për lirimin e protestuesve nga qelitë dhe kundër amnistisë të zyrtarëve që po gjykohen nga SPAK.

“Amnistia do të duhet miratohet, por do të duhet të përfitojnë vetëm ata të cilët nuk janë produkt i ndjekjes penale, i dënimit, i gjykimit, i kallëzimit nga SPAK, BKH dhe GJKKO, pra nga drejtësia e re. Dhe do të duhet të përfitojnë protestuesit sipas opinionit dhe amendamentit tonë. Cënimi i njërit prej këtyre dy kushteve, e bën që qëndrimi ynë të jetë i qartë.”
– u shpreh ai.

DEKLARATA E PARTISË DEMOKRATIKE, SEKRETARI i PËRGJITHSHËM, ENKELEJD ALIBEAJ

Përshëndetje, jam sot së bashku me sekretarin ligjor të Partisë Demokratike, edhe me zotin Murizi i cili është edhe avokati në fakt i të gjithë protestuesve ndjekur në mënyrë kohore që nga viti 2018-të e në vazhdim. Protestuesve qoftë atyre të penalizuar dhe në rastin kur është organizuar protestat dhe manifastimet nga ana e Partisë Demokratike, apo dhe protestat e tjera të organizuara nga shoqëria civile, apo edhe në rastet e tjera. Dal sot për të bërë një sqarim pasi sipas mediave jemi njohur së pari me një pretendim nga ana e mazhorancës që ditën e enjte, nesër pra në seancë plenare do të kalonte edhe ligjin e shumëpërfolur tashmë të amnistisë. Fakt është që deri në këto momente, rendi i ditës për seancën e nesërme nuk e përfshin projektligjin për amnistinë. Jam njohur nga ana tjetër me një amendament të paraqitur nga një grup deputetësh dhe nga kjo mora spunto sot për të bërë këtë sqarim publik. Së pari, që nesër të mos futet në mënyrë të vjedhur, fshehtas një projektligj kaq i rëndësishëm në errësirë, të panjohur, se cili është versioni mbi të cilin do të diskutohet.

Do të jetë versioni fillestar i qeverisë ndaj të cilit ne kemi paraqitur amendamente. Do të jetë versioni i dalë nga komisioni i ligjeve ku tashmë dihet publikisht që janë shtuar përfitues të amnistisë edhe subjekte që janë në ndjekje penale nga SPAK-u apo të dënuar nga gjykata kundër korrupsionit, e për këtë arsye sqaroj sot se cili është pozicioni ynë nën optikën e këtyre pikpamjeve apo versioneve që qeveria ka mbajtur gjatë gjithë kësaj kohe dhe të amendamenteve të paraqitur nga ana e deputetëve. Së pari do të duhet të sqaroj qëndrimi ynë ka qenë publik dhe i qartë. Amnistia do të duhet të kalojë, subjektet të cilat do të duhet të përfitojnë do të duhet të jenë vetëm ata të cilët përfitonin sipas versionit fillestar të qeverisë, që do të thotë: asnjë i ndjekur penalisht, asnjë i gjykuar, asnjë i dënuar nga SPAK-u dhe GJJKKO-ja, nuk duhet të përfitojë nga amnistia. Ky është rasti për t’i dhënë një mbështetje drejtësisë së re.

Së dyti, e kemi bërë publike, ne do të jepnim votën tonë pro amnistisë në qoftë se do të përfitonin edhe protestuesit gjatë protestave të organizuara nga Partia Demokratike, nga shoqëria civile, protestuesit e Astirit, të Teatrit, të Shkozës, ata që u ngritën për vrasjen e të riut Klodian Rasha, e me rradhë. Nga analiza e të gjitha versioneve të sjella nga qeveria sipas Komisionit të Ligjeve, ku lejohen ata të dënuar apo të ndjekur nga SPAK-u dhe GJKKO-ja që të përfitojnë nga amnistia, apo dhe nga amendamentet e paraqitura nga një grup deputetësh sipas së cilës nuk përfitojnë protestuesit e organizuar, të protestave të organizuara nga Partia Demokratike, qëndrimi ynë është ky: As njëri variant dhe as tjetri nuk përmbush kushtet. Kushtet për të cilat besojmë ne, janë kushtet që i çojnë sinjale të interesit publik dhe ruajnë të paprekur mbështetjen që do të duhet të japimndaj SPAK-ut dhe drejtësisë së re. Po ju marr një shembull, lidhur me protestuesit, protestuesit të cilët janë ngritur në protesta sipas thirrjeve të bërë nga Partia Demokratike, nga shoqëria civile, apo të organizuar spontanisht, janë përjashtuar sipas versionit të qeverisë, sipas versionit të komisionit të ligjeve, apo sipas amendamentit të sjell nga grupi i deputetëve, këto dispozita penale.

Neni 151, paragrafi i dytë, shkatërrimi i pronës me zjarr. Neni 235, paragrafi i dytë, kundërshtimi i punonjësve që kryejnë një deyrë shtetërore si një shërbim publik. Dhe sidomos neni 236 paragrafi i dytë, për nenin që titullohet kundërshtimi i punonjësve të rendit publik. Po ju bëj me dije që shumica dërrmuese e protestuesve janë të akuzuar mes shumë e shumë veprash penale, por ka një emërues të përbashkët për këtë dispozitë, neni 236 paragrafi i dytë “kundërshtimi i punonjësve të rendit publik”. Dhe kjo është e kuptueshme, në një shtet policor protestuesit akuzohen për këtë dispozitë penale. Si në versionin e qeverisë, si në versionin e komisionit të ligjeve, ashtu dhe në versionin e amendamentit të sjellë nga deputetë nuk përfshihet kjo dispozitë. Do të thotë, protestuesit nuk përfitojnë.

Ndaj e bëj të qartë sot që qëndrimi final i yni është ai që kemi mbajtur në vazhdimësi. Amnistia do të duhet miratohet, por do të duhet të përfitojnë vetëm ata të cilët nuk janë produkt i ndjekjes penale, i dënimit, i gjykimit, i kallëzimit nga SPAK, BKH dhe GJKKO, pra nga drejtësia e re. Dhe do të duhet të përfitojnë protestuesit sipas opinionit dhe amendamentit tonë. Cënimi i njërit prej këtyre dy kushteve, e bën që qëndrimi ynë të jetë i qartë. Të mos e mbështesim një produkt të këtillë. Së fundi do të uroja që për sa kohë në rendin e ditës nuk është i përfshirë amnistia, do të uroja që nesër të mos përfshihet në rendin e ditës pa bërë dritë se mbi cilin version do të votojë nesër parlamenti. Amendamentet mbi cilin version janë sjellë, që mos të jetë një produkt i një kulise, i një pazari, i një marrëveshjeje e cila nuk bën asgjë dhe nuk i shërben interesit publik, por se është dhe vetëm një produkt i një marrëveshjeje okulte dhe në fshetësi. Do të presim nesër. E bëra që sot të qartë qëndrimin tonë, të shohim nesër se cili do të jetë qëndrimi i palëve të tjera lidhur me amnistinë. Faleminderit!

FJALA E PLOTË E KRYETARIT TË PARTISË DEMOKRATIKE, LULZIM BASHA, NË KONFERENCËN ME GAZETARËT

Mirë se vini në këtë konferencë për shtyp një ditë para seancës së radhës, ku kam dy çështje kryesore për të parashtruar. E para, ndodhemi para një përpjekje sa absurde aq edhe tinëzare për të ndërtuar struktura paralele. Me të njëjtin zell siç ndërtohen dhe financohen strukturatparalele në veri të Kosovës. Por është e pakuptueshme kur kjo ndodh në një vend i cili ka detyrime të qarta të veprojë, detyrime të cilat nuk po i zbaton, detyrime karshi qytetarëve të vet, detyrime karshi aleatëve të vet, detyrime ndaj të sotmes dhe të nesërmes së vendit, detyrime ndaj sigurisë kombëtare. Struktura e parë paralele që është paalajmëruar që në janar është një komision monitorimi për SPAK-un. Ka ngritur sërish kokë kjo ide mbrëmjen apo ditën e djeshme dhe vazhdon të qarkullojë me kokëfortësi si një përpjekje absurd anti-kushteuese, për të vendosur nën kontroll politikë të vetmen instancë e cila duket se është pjesërisht jashtë kontrollit të qeverisë. E kanë barë në një mënyrë tinëzare, e kanë hedhur njëherë poshtë rogozit, e pastaj janë përpjekur ta zhbëjnë, është tërhequr lajmi nga disa portale, ka mbetur në disa të tjera. Dua të përsëris edhe një herë në mënyrë të qartë dhe të prerë që Partia Demokratike qëndron fuqimisht kundër çdo përpjekje të kësaj mazhorance, me çfarëdo lloj aleatësh të fshehur apo jo, në Pazar apo jo për të filluar presionet e hapura institucionale kundër SPAK-ut.
Kushtetuta e Shqipërisë është e qartë, roli Parlamentit është i qartë, instrumentet Kushtetuese për të garantuar pavarësinë por edhe balancën e institucioneve janë po kështu qartësisht të përcaktuara në Kushtetutë dhe në ligje. Krijimi i një instance, e një instrumenti të ashtuquajtur “monitorimi të institucioneve të drejtësisë” e në veçanti ndaj Strukturës së Posaçme Anti-Korrupsion, është për ne i papranueshëm. Sikundër jam i bindur që kjo është një ndjesi, ky është një qëndrim që ndahet nga shumica dërrmuese e shqiptarëve të cilët kanë pritshmëri të larta ndaj SPAK-ut, në veçanti luftën kundër korrupsionit galopant që po thyen çdo rekordnë këtë qeverisje. Ndaj, ana tjetër e kësaj medaljeje është qartësisht paniku, ndërkohë që SPAK ka filluar të jap rezultatet e para në raport me figurat e pushtetshme të kësaj mazhorance qoftë në nivel qëndror, siç janë ish zëvendëskryeministri dhe ministrat e tjerë, qoftë në nivel në lokal siç është në bllok administrata e Bashkisë së Tiranës dhe padiskutim dhe i pari i BAshkisë së Tiranës. Inkurajimi për punën e SPAK-ut është i plotë nga ana jonë. Mbështetja për SPAK-un është i pakusht. Sikundër është i pakusht kundërshtimi për ndërtimin e një structure paralele për t’iu mbivendosur funksioneve normale që Parlamenti ka nën Kushtetutë dhe ligj me qëllim presionin ndaj SPAK, apo Byrosë Kombëtare të Hetimeve, apo Gjykatës Kundër Korupsionit dhe Krimit të Organizuar.

E nis me këtë për t’i dhënë një mesazh të qartë atij, apo atyre që në bashkëpunim të fshehtë apo të hapur qëndrojnë pas kësaj. Partia Demokratike nuk e ka humbur vigjilencën ndaj këtij plani diabolic që ka qëllime të godasë shpresën e vetme të shqiptarëve për t’i dhënë fund pandëshkueshmërisë dhe për të filluar një kulturë të re të barazisë para ligjit të të gjithëve.

Strukturë paralalele ndërkohë në Parlament për të zëvendësuar Komisionin Bipartizan të Reformës Zgjedhore. Një strukturë memece, sekrete, e paaksesueshme nga media. Ndërkohë që ka hyrë prilli dhe efektivisht kemi më pak se dy muaj kohë nga nisja e fushatës për zgjedhjet e ardhshme parlamentare nëse ato mbahen në afatet e përcaktuara të kodit zgjedhor, pas pazarit mes palëve për të prishur Komisionin e Reformës Zgjedhore, nuk ka asnjë transparencë në raport me arritjet e deritanishme. Përkundrazi ka një strukturë paralele që duket qartë se misiontë vetëm ka çuarjen deri në fund të pazarit, që do të thotë mbajtjen në fuqi të marrëveshjes famëkeqe të Kushtetutës së 2008-ës dhe një komplot kundër votës së shqiptarëve, duke u mohuar shqiptarëve listat e hapura, duke u mohuar çdo debat, e lë më të riparim të shkeljes flagrante të Kushtetutës me pabarazinë e votës. Duke fundosur shpresat e shqiptarëve jashtë vendit për tëmarrë pjesë aktivisht në demokracinë shqiptare dhe duke skaduar me qëllim ditë pas dite afatet për votimin elektronik dhe numërimin elektronik.
Këto janë dy struktura të qarta paralele të cilat janë produkt i pazareve të nëndheshme dhe që janë prodfukt i shërbimit të verbër të interesave të Edi Ramës dhe i çdokujt që me lakun në fyt apo me shpresa të reme bën patericën e Edi Ramës, por janë kundër inetersave të shqiptarëve. Jo vetëm interesave të demokratëve, por kundër dhe të interesave të shqiptarëve.

E treta pastaj është thagma e sotme me të ashtuquajturin Komision të Posaçëm. E them fare qartë, Partia Demokratike ka qenë dhe është e para në luftën kundër influencës malinje të Rusisë dhe të vendeve të tjera armiqsore ndaj objektivave të NATO-s për paqe, stabilitet dhe siguri në Europë, në Ballkan dhe më gjerë. Partia Demokratike është e para dhe unë si kryetar i saj që kemi provuar se çdo të thotë fushatë dezinformimi me 50 milionë mesazhe të paguara nga kush e di se kush, për të goditur personalisht kryetarin e Partia Demokratike dhe përmes tij PD-në në zgjedhjet e kaluara parlamentare. Partia Demokratike ka dërguar amendamente, disa prej të cilave janë hedhur poshtë në mënyrë flagrante pa asnjë shpjegim për strategjinë e sigurisë kombëtare, ku ka kërkuar që strategjisë së sigurisë kombëtare t’i bashkëngjitet lufta kundër korrupsionit. Sepse korrupsioni është një nga rreziqet kryesore të sigursisë kombëtare për Shqipërinë dhe një nga pikat e dobëta ku puntojnë Putini dhe aleatët e tij. Po kështu amendamentet tona për ndihmë ushtarake për Kosovën. Të gjitha këto janë injoruar dhe papritur në të njëjtën ditë, e ashtuquajtura Konferencë Kryetarësh, miraton një të ashtuquajtur komision të posaçëm, pa dhën asnjë shpjegim publikut ça është ky komision i posaçëm. Çfarë do të bëjë?! Sepse kur vjen fjala tek lufta kundër dezinformimit, informimeve të rema nga armiqtë, kundërshtarët e NATO-s dhe po kështu të Shqipërisë, Parlamenti ka dy instrumente paraprake dhe vet Parlamenti ka detyrën të bëjë ndryshimet ligjore.
Njëri instrument siç e thasot kryetarja e Komisionit të Medias dhe nënkryetarja e partisë zonja Flutura Açka, është Komisioni i Medias. Instrumenti tjetër është Komisioni i Sigurisë Kombëtare. Në këtë të dytin si rregull, anëtarët duhet të kenë çertifikatën e sigurisë. Pra roli i komisioneve parlamentare është të bëjnë inventarin e legjislacionit për një problem dhe në qoftë se ka nevojë legjislacioni rregullohet, përmirësohet, ndryshohet, abrogohet. Çnevojë ka për një komision të posaçëm? Nëse bëhet fjalë për ekzekutim, në qoftë se bëhet fjalë për të vepruar përtej ligjit, në qoftë se ka nevojë për përmirësime në ligj, ja ku është Komisioni i Medias, ja ku është Komisioni i Sigurisë. Komisioni i Medias dhe Komisioni i Sigurisë e kanë detyrë, tagër që të veprojnë qoftë në rastin e dezinformimit, qoftë në rastin e sigurisë kombëtare. Përveç kësaj kemi AMA-ën, Këshillin e Sigurisë Kombëtare, Shërbimin Informativ Shtetëror, Policinë, Prokurorinë, Drejtorinë e Parandalimit të Pastrimit të Parave të Pista, Drejtorinë e Tatim Taksave. Po ndalem këtu, se ka edhe instance të tjera shteti.

Çfarë është kjo, lojë me shqiptarët? Të binë ministrat dhe drejtorët e bashkisë në burg edhe hajde hedhim një shashk? Ndaj kjo është një tjetër përpjekje për një strukturë paralele për propagandë dhe jo për t’u marrë sëriozisht me atë që padiskutim e bashkëndajmë me aleatët tanë në NATO, që është kundërvënia ndaj influencave malinje të kundërshtarëve dhe armiqve tanë të Shqipërisë dhe të NATO-s. Këto pra sa i takon thagmave dhe përpjekje për të hequr vëmendjen nga çështjet e mprehta, skandalet e përditshme që kanë të bëjnë me qytetarët shqiptarë.

Tani vijmë te çështja e dytë. Ka prej shtatorit që me një sebep, apo me një sebep tjetër zvarriten, sabotohen, nuk futen në rendin e ditës propozime, projektligje, projektvendime të Partisë Demokratike që kanë lidhje pikërisht me këto tema. Të sigurisë kombëtare, të luftës kundër korrupsionit, të reformës zgjedhore, e tjera. Po numëroj 6 prej tyre:
-Projektligji për ndryshimet në Kodin Zgjedhor. I depozituar njëkohësisht edhe në komisionin bipartizan të reformës zgjedhore, edhe në Kuvendin e Shqipërisë. Mbahet peng me strukturën paralele të sapokrijuar në një komplot kundër shqiptarëve, kundër votës së shqiptarëve.
-Projektligji për vettingun e politikanëve. i detajuar, nuk futet për diskutim as në komisionet përkatëse, e natyrisht as në seancë plenare.
-Projektligji për Kosovën, ndihmën ushtarake për Kosovën në vlerën 50 milionë euro për këtë vit, me një parashikim të një ndihme të përvitshme për mbrojtjen e Kosovës. As nuk denjojnë, kur në fakt është një nga ato akte të cilat duhet transendojnë përtej politikës së përditshme dhe duhej të ishte miratuar prej kohësh. Sot këto para duhej të ishin nën administrim nga Kosova për mbrojtjen e Kosovës.
-Projektvendimi për heqjen e imunitetit për deputetët, që është një shërbim i drejtpërdrejtë në luftën kundër korrupsionit, për të larguar mundësitë e arratisjes e atyre që sot janë subjekte të hetimeve kundër korrupsionit, siç është rasti i numrit dy të Edi Ramës.
– Projektligji për profesionet e lira, për kthimin në titull ekzekutiv për faturat tatimore, për të shmangur proceset gjyqësore për profesionet e lira, sikundër është për bizneset e mëdha. Po përmend një projektligj të kësaj natyre.
-Tre projektligjet për dekomunistizimin, si dhe dy interpelanca të cilat në kundërshtim dhe në shkelje flagrante të Kushtetutës, sigurisht edhe me ndihmën e aktorëve në teatrin e deri pardjeshëm janë shmangur nga Edi Rama. Siç është interpelanca për çështjen e kampeve të refugjatëve dhe interpelanca për çështjen e Arben Ahmetajt dhe akuzave në drejtim të kreut të qeverisë.

Këto pra janë një inventor konçiz i realitetit dhe i çështjeve me interes publik. Pavarësisht prej teatrit që vazhdon ditën dhe natën, Partia Demokratike është e vendosur të qëndrojë fortë për interesin publik dhe për këto çështje. Për reformën zgjedhore për të cilën palët e interesuara në Pazar duan të skadojnë afatet dhe t’i lënë shqiptarët pa lista të hapura, pa votë për diasporën, pa votim dhe numërim elektronik dhe pa barazi të votës. Për vettingun e politikanëve dhe luftën kundër korrupsionit. Për çështjet e sigurisë kombëtare duke përfshirë sigurinë e Kosovës dhe natyrisht për të gjithë çështjet e tjera për të cilat Partia Demokratike ka qëndruar dhe qëndron në mënyrë të hapur fuqishëm, por me transparencë para qytetarëve shqiptarëve. Dhe këtë do të vazhdojmë ta bëjmë nesër, e ditë për ditë deri në fundin e mandatit të këtij parlamenti dhe të kësaj qeverie të zhytur deri në fyt në skandale dhe në korrupsion.

“PS kishte alibinë perfekte”, Basha: Përgjegjës për mos avancimin e projektligjeve në Kuvend, edhe revolucionarët e 5 muajve

Kryetari i PD, Lulzim Basha është pyetur sot gjatë një konference për mediat në lidhje me muajt e fundit të tensioneve në Parlament se përse ai nuk i është bashkuar protestës së Rithemelimit për shkak se të dyja palët bashkoheshin në mospranimin e projektligjeve të tyre nga mazhoranca socialiste.

Basha u shpreh se Partia Socialiste e ka pasur të lehtë të mos diskutonte projektligjet duke pasur “alibinë perfekte”.

Sipas tij përgjegjësinë për mos avancimin e këtyre ligjeve e ka jo vetëm PS, por edhe “revolucionarët e pesë muajve që tani kanë rënë në kotecin e pazarit”.

Nga shtatori projektligjet që keni depozituar nuk janë marrë parasysh nga mazhoranca socialiste. Përse ju nuk keni protestuar me kolegët tuaj të opozitës, sepse ka qenë e njëjta temë mos pranimi i projektligjeve?

Basha: Ky debat godet brenda opozitës dhe dua ta mbaj minimalist. PS e ka pasur të lehtë të thoshte nuk i fusim sepse këta na prishin seancat. Sjellja e këtyre muajve revolucion ka qenë alibia perfekte, pra përgjegjësinë për mos avancimin e këtyre ligjeve e ka jo vetëm PS, por edhe revolucionarët e pesë muajve që tani kanë rënë në kotecin e pazarit.

Basha: Struktura tjetër paralele është në Parlament që shërben për të skaduar afatet për Reformën Zgjedhore

Kreu i Partisë Demokratike, Lulzim Basha, në një konferencë për media është shprehur se ekziston një strukturë paralele memece dhe sekrete në Parlament që po shërben për të skaduar afatet e Reformës Zgjeshore

Basha: Strukturë paralalele ndërkohë në Parlament për të zëvendësuar Komisionin Bipartizan të Reformës Zgjedhore. Një strukturë memece, sekrete, e paaksesueshme nga media. Ndërkohë që ka hyrë prilli dhe efektivisht kemi më pak se dy muaj kohë nga nisja e fushatës për zgjedhjet e ardhshme parlamentare nëse ato mbahen në afatet e përcaktuara të kodit zgjedhor, pas pazarit mes palëve për të prishur Komisionin e Reformës Zgjedhore, nuk ka asnjë transparencë në raport me arritjet e deritanishme. Përkundrazi ka një strukturë paralele që duket qartë se misiontë vetëm ka çuarjen deri në fund të pazarit, që do të thotë mbajtjen në fuqi të marrëveshjes famëkeqe të Kushtetutës së 2008-ës dhe një komplot kundër votës së shqiptarëve, duke u mohuar shqiptarëve listat e hapura, duke u mohuar çdo debat, e lë më të riparim të shkeljes flagrante të Kushtetutës me pabarazinë e votës. Duke fundosur shpresat e shqiptarëve jashtë vendit për tëmarrë pjesë aktivisht në demokracinë shqiptare dhe duke skaduar me qëllim ditë pas dite afatet për votimin elektronik dhe numërimin elektronik.

“Po krijohen struktura paralele, janë në panik ”- Basha: PD qëndron fuqimisht kundër kësaj përpjekjeje të mazhorancës

Kreu i Partisë Demokratike, Lulzim Basha, në një konferencë për media është shprehur se ndodhemi përpara një përpjekjeje për të ndërtuar struktura paralele, por shtoi se PD qëndron fuqimisht kundër kësaj përpjekje të mazhorancës.

“Ndodhemi përhapa një përpjekje sa absurde aq tinëzare për të ndërtuar struktura paralele, me të njëjtin zell si strukturat paralele në veri të Kosovës. Është e pakuptueshme kur ndodh në një vend që ka detyrime të qarta të veprojë dhe që nuk i zbaton.

Struktura e parë paralele është një komision monitorimi për SPAK dhe vazhdon të qarkullojë me kokëfortësi si një përpjekje absurde antikushtetuese për të vendosur nën kontroll politik. E kanë bërë në një mënyrë tinëzare. Dua të përsëris se PD qëndron fuqimisht kundër kësaj përpjekje të kësaj mazhorancë me çfarëdolloj aleatësh të fshehur apo jo, pazari apo jo, për të filluar presionet e hapura institucionale kundër SPAK. Krijimi i një instance të tillë është për ne i papranueshëm dhe është një qëndrim që ndahet nga shumica dërrmuese e qytetarëve shqiptarë.

Ana tjetër e kësaj medalje është paniku, ndërkohë që SPAK ka filluar të japë rezultat e para me figura të larta të kësaj qeveria. Inkurajimi për punën e SPAK është e plotë. Mbështetja për SPAL është e pakusht.

E nis me këtë me një sinjal ndaj atyre që në bashkëpunim të fshehtë ose të hapur qëndrojnë pas këtij plani diabolik, për t’u thënë se PD nuk e ka humbur vigjilencën.

Strukturë paralele për të zv komisionin bipartizan për të Reformës Zgjedhore. Strukturë memece. Pas pazarit mes palëve për të prishur komisionin, nuk ka asnjë transparencë me arritjet e deritanishme, por vetëm një strukturë paralele që duket qartë që mision të vetën ka mbajtjen në fuqi marrëveshjen famëkeqe të 2008”, tha Basha.

Si gjumi i keq ndikon tek qarkullimi i gjakut, kujdesi që duhet të tregoni! Ja sa orë duhet të flini për një shëndet të mirë kardiovaskular

Cilësia e gjumit ka një ndikim të drejtpërdrejtë në sistemin kardiovaskular të organizmit.

Këtë e kanë konfirmuar shumë studime sipas të cilave, ndikimi fillestar i cilësisë së keqe të gjumit vërehet tek qarkullimi i gjakut.

Një studim thotë se nëse njeriu fle më pak se 6 orë çdo natë, mund të jetë ndjeshëm më i rrezikuar nga ateroskleroza.

Rreziku i shfaqjes së këtij problemi rritet me 27 përqind.

Studime të tjera shpjegojnë se gjumi i mirë i mban enët e gjakut në formë duke garantuar një qarkullim të mirë të tij.

Të dhënat e revistës Experimental Physiology tregojnë se mungesa e gjumit shkakton shumë ndryshime në qarkullimin e gjakut.

Ndryshimi më i rëndësishëm është se mungesa e gjumit ul me 40 deri në 60 përqind nivelin e tre molekulave shumë të rëndësishme në gjak.

Këto molekula bëjnë një punë të madhe sepse mbajnë nën fre proteinat që shkaktojnë inflamacion në trup.

Sa më pak molekula të tilla të qarkullojnë në organizëm, aq më të mëdha janë problemet që i kanosen organizmit.

Ndër këto probleme, mund të përmendim isheminë dhe atakun në zemër.

7 orë gjumë për shëndetin kardiovaskular

Numrat shtatë dhe tetë konsiderohen magjikë për shëndetin dhe jo pa shkak.

Njeriu duhet të flejë rregullisht shtatë deri në tetë orë gjumë çdo natë.

Kësisoj ai do të mbajë në formë dhe në kontroll qarkullimin e gjakut dhe molekulat e lartpërmendura.

Ekspertët thonë se hapi i parë drejt një gjumi të qetë është minimizimi i ekspozimit ndaj dritës artificiale me ngjyrë blu.

Kjo dritë vjen nga celulari ose kompjuteri.

Ky ndriçim e mashtron trurin dhe e bën të mendojë se është akoma ditë dhe pengon prodhimin e melatoninës, hormonit të gjumit.

Përpiquni të mos shikoni televizor të paktën 2 orë përpara se të bini për të fjetur.

Një këshillë tjetër e rëndësishme është që të krijoni një rutinë gjumi dhe t’i përmbaheni asaj me përpikmëri.

Ritmi biologjik i trupit ka nevojë për rregull dhe përpikmëri.

Nëse nuk ju zë gjumi, mund të merrni në konsideratë marrjen e suplementit të melatoninës.

Ky suplement duhet marrë 30-60 minuta përpara se të bini për të fjetur.

Ekspertët gjithashtu këshillojnë që të mos konsumoni ushqim dhe pije alkolike përpara se të flini.