28.5 C
Tirana
E enjte, 19 Qershor, 2025

Baronët e kokainës zgjedhin rrugën e Turqisë për të ‘pushtuar’ Europën, si ndryshuan strategjitë

Shtatë anije në pronësi të qytetarëve turq që transportonin gjithsej 28 ton  kokainë  me vlerë 10 miliardë dollarë janë sekuestruar në tre vitet e fundit, raportoi portali lokal i lajmeve Halk TV  më 23 maj.

Kohët e fundit, policia italiane njoftoi një operacion që kapi anijen e shtatë, të quajtur ME, në pronësi të kompanisë turke “A.”, në një port në Livorno me dy ton kokainë, me një vlerë tregu prej 600 milionë dollarësh.

Anija ishte e ngarkuar me “pluhur kakaoje” në portin e Guayaquil në Ekuador. Ajo kaloi nëpër portin Colon të Panamasë dhe portin e Cartagenës të Kolumbisë përpara se të lundronte drejt porteve të Vigos, Malagas dhe Valencias të Spanjës.

Anija ndaloi gjithashtu në portin e Xhenovas në Itali përpara se të mbërrinte në Livorno. Mendohet se grupet shqiptare dhe italiane janë pronarët e kokainës që u transportua.

Në nëntor të vitit të kaluar, një tjetër anije në pronësi të kompanisë “A.” me emrin IE, u kap nga policia spanjolle e ngarkuar me gjysmë ton kokainë. Kokaina u gjet në një kontejner të ngarkuar me banane.

Operacion i përbashkët pranë Ishujve Kanarie

Në tetor 2024, policia spanjolle dhe franceze sekuestruan 3.2 ton kokainë të gjetur në një anije të quajtur RAS, në pronësi të shtetasve turq të identifikuar si IK dhe EO, në një operacion të përbashkët në brigjet e Ishujve Kanarie.

Në korrik 2023, ekuipazhi i anijes Plutus, në pronësi të shtetasit turk TA, hodhi 5.3 ton kokainë në det pranë brigjeve të Siçilisë. Policia italiane sekuestroi anijen.

Në mars të vitit 2023, anija Singapore Sprit, në pronësi të shtetasit turk ME, u ndalua në brigjet e Portugalisë. Policia nuk arriti të zbulonte drogë në anije dhe e la atë të vazhdonte lundrimin.

Por, ndërsa kalonte brigjet e Siçilisë, ekuipazhi i anijes hodhi 2.3 ton kokainë në det dhe policia italiane ndërhyri. Më vonë, emri i anijes u ndryshua në “Eren Bulbul”.

Në gusht të vitit 2022, një anije me emrin Ocean Blue, në pronësi të shtetasit turk RES, u kap me pesë ton kokainë në brigjet e Siçilisë. Anija kishte nisur nga Bodrumi në Turqi, një qytet në bregdetin jugor të Egjeut.

Baronët e kokainës zgjedhin rrugën e Turqisë për

Veprimi i marinës franceze në Paqësor

Në janar, marina franceze kapi një anije, në pronësi të një shtetasi turk të quajtur HBT, pranë brigjeve të ishullit Martinikë me nëntë ton kokainë.

Anija udhëtoi fillimisht nga Stambolli për në Guinea Bisau në Afrikë përpara se të lundronte nëpër Venezuelë dhe Kolumbi. Anija iu shit një kompanie me seli në Panama pesë ditë para se të nisej nga Stambolli.

Baronët e drogës në Turqi

Më 17 maj, Halk TV raportoi se nëntë ton kokainë e kapur nga marina franceze, me vlerë 3 miliardë dollarë, ishte në pronësi të baronit iranian Naci Zindasti së bashku me shtetasit turq AO dhe IY.

Zindasti në një moment ishte në burg në Turqi. Ai u lirua me ndërhyrjen e të ndjerit Burhan Kuzu, një politikan kryesor në Partinë për Drejtësi dhe Zhvillim (AKP) në pushtet në vend.

Mendohet se Zindasti ndodhet aktualisht në Emiratet e Bashkuara Arabe së bashku me dy shtetasit e tjerë turq në fjalë.

Në janar, Turqia ekstradoi Dritan Rexhepin, i njohur edhe si Gramos Rexhepi, një trafikant famëkeq i kokainës, në Shqipëri.

Në vitin 2023, policia suedeze zbuloi informacione të klasifikuara, të cilat u ndanë me homologët turq, në telefonin celular të një udhëheqësi të një bande droge, të cilit iu dha shtetësia turke.

Shumë baronë të tjerë të drogës janë gjetur në Turqi. Disa janë ekzekutuar, ndërsa banda të armatosura përleshen shpesh në qytetet turke.

Askush nuk pyet

Në vitin 2008 , Turqia prezantoi ligjin e parë të amnistisë për pasurinë. Legjislacioni është ende në fuqi. Thënë thjesht, askush nuk pyet “nga e morët këtë?” kur dikush sjell para ose ar në Turqi.

Në vitin 2018, qeveria e Turqisë nisi programin “Pasaporta e Artë ” që jep shtetësi në këmbim të një blerjeje pasurie të paluajtshme me vlerë të paktën 0.4 milion dollarë.

Në vitin 2022, hyrjet e paidentifikuara të valutave të huaja në Turqi në kuadër të llogarisë “gabime dhe  lëshime neto” të bilancit të pagesave (BoP) të vendit arritën një rekord prej 27 miliardë dollarësh.

Në vitin 2021 , organi mbikëqyrës i Task Forcës për Veprim Financiar (FATF ) me seli në Paris e vendosi Turqinë në listën e saj gri.  Në vitin 2024 , vendosi ta heqë vendin nga lista.

Rruga e kokainës ndryshoi në vitin 2017

Në vitin 2017, policia franceze dhe holandeze çkodoi ​​EncroChat, një  rrjet komunikimi të koduar me bazë në Evropë që përdorej nga kontrabandistët e drogës.

Në vitin 2021, policia belge dhe holandeze hyri në një rrjet tjetër mesazhesh të koduar, Sky ECC (i zhvilluar nga  Sky  Global me seli në Kanada ).

Si rezultat i operacioneve, u identifikuan trafikantët e kokainës dhe u godit rruga e kokainës nga Amerika e Jugut për në Antverp/Roterdam.

Rritja rekord e konfiskimeve të kokainës nga policia turke që nga viti 2017 tregon se bandat kriminale, nën presion për të zhvilluar një rrugë të re tranziti duke pasur parasysh konfiskimet e mëdha në vendet evropiane, kanë kaluar në një rrugë përmes Turqisë. Departamenti turk kundër narkotikëve e ka  përsëritur këtë fakt në raportet  e tij vjetore   që mbulojnë qarkullimin e drogës.

Nuk ka dyshim se roli i Turqisë si vend tranzit për kokainën është zgjeruar vitet e fundit. Zyra  e Kombeve të Bashkuara për Drogën dhe Krimin (UNODC ) e ka theksuar disa herë këtë në  Raportet e saj vjetore Globale mbi Kokainën.

Rruga nga Turqia në Evropën Perëndimore një goditje me trafikantët

Një pjesë e kokainës që arrin në Turqi mbërrin pasi kalon tranzit nëpër Afrikën Perëndimore. Një pjesë vjen direkt nga Amerika Latine.

Nga Turqia, kokaina që del jashtë rrjedh drejt perëndimit përmes Detit të Zi dhe Ballkanit në një rrugë tradicionalisht të lidhur me trafikimin e opiateve dhe kontrabandën e cigareve.

Fqinji i Turqisë, Greqia, ka parë gjithashtu rritje të sasive të tranzitit të kokainës në vitet e fundit, pjesa më e madhe e së cilës ka destinacion të njëjtën rrugë ballkanike dhe tregjet e Evropës Perëndimore.

Brazili dhe Ekuadori shpesh gjenden të kenë qenë vendet e nisjes për ngarkesat e kokainës së sekuestruar.

Turqia konfiskon rregullisht kokainë në portin e saj të Mersinit në arka bananesh të dërguara nga Ekuadori, ndërsa policia evropiane dhe e Amerikës së Jugut konfiskon rregullisht anije që transportojnë kokainë të destinuara për në Turqi.

Baronët e kokainës zgjedhin rrugën e Turqisë për

Grafiku: Sipas përditësimeve të fundit në raportin vjetor të drogës për vitin 2024 të departamentit turk kundër narkotikëve, sekuestrimet e kokainës në Turqi ranë në 2.3 ton në vitin 2022 dhe 2.5 ton në vitin 2023, pasi arritën një rekord prej 2.8 ton në vitin 2021. Kur i ashtuquajturi rregulli një me 10 zbatohet për këto vëllime vjetore, llogaritja është se Turqia ka një vëllim vjetor të tregtisë së kokainës prej më shumë se 20 ton, gjë që sugjeron një vlerë vjetore të tregut prej 6-7 miliardë dollarësh.

Analistët që vlerësojnë tregtinë e drogës zbatojnë një rregull të përafërt një me 10 për të vlerësuar një fluks aktual të drogës bazuar në sekuestrime, me shumicën dërrmuese të drogës që arrijnë në tregje.

Dërgesat e bananeve konsiderohen si “të dyshuarit” në tregtinë e kokainës. Dërgesat e djathit janë gjithashtu të njohura për dispeçerët e kokainës.

Ekuadori eksporton çdo vit rreth 3 milionë ton banane. Operatori turk i portit Yilport Holding, një njësi e Yildirim Group Holding, bleu të drejta koncesioni portual 50-vjeçare në  Puerto Bolivar në Kolumbi në vitin 2016.  /Përshtatur nga Intellnews/ 

Radarët e Monitorimit të Trafikut bëjnë kërdinë me gjoba të paligjshme

Radarët e monitorimit të trafikut janë duke bërë kërdinë me gjoba masive, ligjshmëria e të cilave është më shumë se e dyshimtë. Edhe pse investimi për monitorimin e Trafikut në akset kryesore kombëtare nuk ka përfunduar ende dhe nuk është marrë në dorëzim nga Autoriteti Rrugor Shqiptar, radarët kanë vendosur gjoba masivisht, për shumicën dërrmuese të të cilave drejtuesit e mjeteve nuk janë në dijeni fare.

“Kur ndodh një shkelje rrugore, kamerat inteligjente regjistrojnë automatikisht të dhënat dhe fotot përkatëse. Më pas, këto informacione analizohen nga operatorët dhe i transmetohen Policisë së Shtetit. Kjo e fundit verifikon rastin dhe liron gjobën përkatëse, e cila i shkon drejtëpërdrejt drejtuesit të mjetit në sistemin elektronik të gjobave,” thotë Marin Bezhani – Drejtor i Qendrës Kombëtare të Monitorimit të Trafikut (QKMT).

Por cilat janë pikat që monitorohen aktualisht?

“Monitorimi po kryhet në fazë testimi në disa pika të zgjedhura strategjike, përfshirë: Golemin pranë stacionit të trenit, mbikalimin e Spillesë 1 dhe Spillesë 2, zonën e njohur si ‘Zham Sektor’, si dhe në Bishtin e Zhurit dhe Rrogozhinë. Përveç këtyre, testime po zhvillohen edhe në disa akse të tjera rrugore kryesore në vend.”

Projekti për monitorimin e trafikut në autostradat kombëtare është tenderuar për një vlerë prej rreth 20 milionë eurosh. Ai parashikon vendosjen e kamerave të trafikut fillimisht për 200 kilometra rrugë kombëtare, të cilat monitorojnë dhe përcjellin në kohë reale ccdo shkelje.

Sharrë, plehrat në derë të banesave

Vetëm pak metra larg shtëpive në Sharrë është hapur një gropë e re për mbetjet urbane. Banorët jetojnë mes erës së rëndë, rrugës së dëmtuar dhe premtimeve të pambajtura. Inceneratori që duhet të zgjidhte krizën? Një premtim fantazmë, që ka “djegur” miliarda lekë pa dhënë asgjë në këmbim. Tonelata mbetjesh vijojnë të grumbullohen në një zonë që prej kohësh ka kaluar kufirin e kapacitetit.

Esmeralda Topi, Faktoje.al

“Gropa më ka ardhur në derë, nuk kam vajtur unë te gropa”, thotë me zemërim Durim Zeneli, banor i lagjes “Zenelaj” në Sharrë, ndërsa tregon nga dritarja e shtëpisë së tij trekatëshe.

Vetëm pak metra më tej, një gropë e re është hapur për të zgjeruar kapacitetin e landfillit të mbetjeve urbane, në një zonë që prej vitesh është kthyer në pikën më të nxehtë të krizës mjedisore të kryeqytetit.

Durimi u kthye nga emigracioni në vitet 2007–2008. Me paratë e fituara në Greqi ndërtoi shtëpinë në një zonë që atëherë ishte larg nga mbetjet. “Shihja malin e Prushit nga këtu”, tregon ai.

Sot, ndodhet vetëm pak metra nga “qeliza e re” që do të depozitojë tonelata mbetjesh në Sharrë. “Mbajmë dritaret mbyllur. Nuk duam asgjë tjetër, vetëm të largohemi. Por kush do vijë të jetojë tek plehrat?!”, thotë ai i dëshpëruar.

Landfilli i Sharrës ka një kapacitet total prej 420 mijë metër kub mbetjesh. Në kontratë ishte parashikuar që landfilli do të përballonte kërkesën deri në ndërtimin e inceneratorit, që më pas do të bëntë djegien e plehrave për të prodhuar energji elektrike. Por inceneratori nuk u ndërtua asnjëherë. Për këtë arsye, zona e trajtimit të mbetjeve ndodhet në emergjencë. Plehrat e pesë bashkive të qarkut Tiranë janë bërë kapicë në landfillin që s’ka më vend.

Zgjerimi i kapacitetit për depozitimin e mbetjeve të ngurta u vonua për vite me radhë nga autoritetet përgjegjëse. Pas dy vitesh zvarritje, në fund të vitit të kaluar, Këshilli Kombëtar i Territorit miratoi më në fund lejen për ndërtimin e qelizës së re. Tani, kompania “Integrated Energy” (e administruar nga Agjencia e Pasurive të Sekuestruara) kërkon rishikimin e lejes mjedisore për landfillin, një procedurë që kushtëzon organizimin e një seance dëgjimore me banorët e zonës.

Dëgjesa shurdhe

Pas shumë vitesh të mbuluar nga era e plehrave dhe premtime të papërmbushura, banorët e Sharrës u ftuan në një dëgjesë publike që rezultoi më shumë një monolog se sa një përpjekje për të dëgjuar e adresuar shqetësimet e tyre.

Më 23 maj, kompania “Integrated Energy” organizoi dëgjesën publike me banorët e Sharrës në një hotel pranë rrugës kryesore në Vaqarr. Takimi zgjati vetëm 20 minuta dhe u ndoq nga rreth 50 banorë. Përfaqësuesit shtetërorë shpjeguan se situata në landfill është drejt kufirit të kapacitetit dhe se një “qelizë e re” është domosdoshmëri.

“Çdo ditë depozitohen rreth 1000 ton mbetje nga pesë bashki. Jemi drejt ezaurimit të aftësisë pritëse. Qeliza e re do të jetë gati brenda tre muajve”, u shpreh Indrit Karaj, administratori shtetëror i “Integrated Energy”.

Sipas Karajt, mbetjet do të kapsulohen, zona do të mbulohet me gjelbërim dhe nuk do të ketë “asnjë ndikim në mjedis”.

Por banorët e Sharrës, që prej vitesh jetojnë me erën e plehrave dhe zhurmat e kamionëve, kanë një tjetër realitet për të treguar. Shqetësimi kryesor i tyre ishte gjendja e rënduar e infrastrukturës rrugore, një problem i përsëritur për të cilin ata thanë se kanë marrë vetëm premtime boshe.

“Prezantimi është për qelizën e re. Mos e kanalizojmë takimin mbi rrugën, çështje lokale,” ndërhyri Genc Kojdheli, drejtor në Bashkinë e Tiranës, sapo një banor kërkoi llogari për rrugën e premtuar.

Banorët e tjerë ngritën gjithashtu shqetësime për dherat që, sipas tyre, po hidhen në mënyrë të pakontrolluar pranë zonës së pyllëzuar.

“I hedhin ku të munden, madje edhe në pjesët me gjelbërim që kanë mbetur. Kemi bërë ankesa, por askush nuk reagon,” tha një tjetër banor.

Edhe ky shqetësim mori të njëjtën përgjigje të thatë: “Takimi është për qelizën e re.”

Sipas ligjit shqiptar për vlerësimin e ndikimit në mjedis dhe pjesëmarrjen publike, dëgjesat duhet të jenë të hapura, gjithëpërfshirëse dhe të garantojnë barazi në zë. Por në Sharrë, dëgjimi rezultoi një formalitet 20 minutësh.

“Këta thonë që takimi është për gropën e re… po hallet tona, kur do dëgjohen?”, tha një banor nën zë në fund të takimit.

Kapica me plehra në Sharrë

Pamjet nga Sharra vërtetojnë emergjencën. Ndotja është larg shtëpive të pushtetarëvë që premtonin zhdukjen e plehrave, por vijon të jetë e njëjtë për banorët e fshatit.

“Janë vendgrumbullime as në kushtet e landfillit, sepse thjesht janë mbledhur aty për tu djegur. Por nuk digjen dhe ato krijojnë një bombë ekologjike që rri pret aty. ”, thotë Olsi Nika nga ECO Albania.

Qeliza e re, që tashmë është ndërtuar, ka një kapacitet depozitimi vetëm për një vit. Ekspertët nuk e shohin këtë si zgjidhje afatgjatë, por si një shtyrje të përkohshme të problemit.

“Do të buxhetojnë sërish për asgjesimin e tyre. Sepse zinxhiri i menaxhimit të mbetjeve fillon tek shtepia jote dhe e imja, dhe ky zinxhir nuk është marrë kurrë seriozisht në Shqipëri. Janë bërë programe pilot, shoë, strategjira dhe nuk ka vullnet sepse mbetjet janë lekë.”, argumenton Nika.

Pavarësisht kësaj situate, inceneratori që duhet të digjte plehrat, prej vitesh po “djeg” vetëm paratë publike.

“Nga viti 2018, me nisjen e kontratës për Inceneratorin e Sharrës e deri në Maj 2025 qytetarët shqiptarë kanë paguar 9.18 miliardë lekë kompanisë “Integrated Energy BV SPV”. Pjesa më e madhe e këtyre pagesave është kryer nga bashkia Tiranë dhe Bashkia Durrës”, përllogarit eksperti për ekonominë Ilir Brasha.

Të gjitha këto para janë shpenzuar ndërkohë që kontrata nuk ka filluar akoma punën me incenerimin e mbetjeve, si një nga funksionet kryesore të saj.

“Taksapaguesit veç ndotjes mjedisore, ndikohen edhe nga grabitja po aq e madhe sa ndotja”, thotë eksperti për çështjet e mjedisit, Ahmet Mehmeti.

Faktoje.al

“Rama me Berishën në PD fiton çdo zgjedhje, është ‘non grata’ nga SHBA, s’vjen dot në pushtet”

Avokati Spartak Ngjela, ka komentuar situatën politike në vend. I ftuar në emisionin ‘Studio Live’ në Report Tv, ai tha se prania e Sali Berishës në krye të Partisë Demokratike edhe pas humbjes në zgjedhje, është në favor kryeministrit Edi Rama, pasi e ka më të lehtë të fitojë kundër tij.

Ngjela theksoi se Berisha synon që të marr pushtetin, por kjo nuk mund të ndodh sa kohë PD drejtohet nga ai, pasi është një person i shpallur “non grata” nga SHBA.

“Sali Berisha nëse rri si kryetar i PD kjo është në favor të Ramës. Rama e mbron, sepse me atë ai fiton gjithë jetën dhe Rama tani e ka shqetësimin se ai mund të dënohet, sepse është në akuzë penale. Nëse ai nga SPAK dënohet ai ikën nga politika sepse nuk e lejon kushtetuta. Rama do Saliun në PD sepse me atë fiton gjithë jetën. PD me kryetarin e saj luftojnë që të marrin qeverinë, po a mund të ketë Shqipëria një njeri që është non grata në Amerikë?”

Ngjela u ndal edhe tek ligji i luftës me Greqinë. Ai tha se ligji i luftës mes Shqipërisë dhe Greqisë nuk ka më vlerë, pasi të dy vendet janë pjesë e NATO.

Annalena Baerbock zgjidhet presidente e Asamblesë së Përgjithshme të OKB-së: Dera ime do të jetë gjithmonë e hapur për secilin

Ish-ministrja e Jashtme e Gjermanisë, Annalena Baerbock është zgjedhur presidente e Asamblesë së Përgjithshme të Kombeve të Bashkuara me një shumicë dërrmuese votash, të hënën në Nju Jork. Përmes një votimi të fshehtë, të mbajtur në këtë institucion më të madhin të Kombeve të Bashkuara Baerbock, 44-vjeçare, ka siguruar 167 vota, 14 anëtarë kanë abstenuar, ndërsa shtatë të tjerë kanë votuar për kandidaten tjetër.

Zgjedhja e saj në seancën plenare para 193 vendeve anëtare të OKB-së është konsideruar formalitet, mirëpo votimi sekret është mbajtur, siç është raportuar, me kërkesë të Rusisë. Në fjalimin e saj, Baerbock ka thënë se dëshiron të udhëheqë këtë institucion si “ndërmjetëse e sinqertë dhe unifikuese”.

“Dera ime do të jetë gjithmonë e hapur për secilin. Por, ne kemi jetuar edhe më parë nëpër kësi periudha të vështira. Na përket neve që të merremi me këto sfida, ka thënë ajo.

Duke iu referuar krizave të shumta në botë, ajo ka thënë se po jetojnë në kohë sfiduese, dhe janë duke ecur në një litar të tendosur të pasigurisë. Baerbock pritet të inaugurohet më 9 shtator, pak para nisjes së seancës vjetore të Asamblesë së Përgjithshme të Kombeve të Bashkuara.

Kjo pozitë njëvjeçare është kryesisht ceremoniale, dhe nuk duhet të ngatërrohet me rolin e Sekretarit të Përgjithshëm të OKB-së, Antonio Guterres. Guterres ka shprehur mbështetje të plotë për Baerbockun, duke përmendur përvojën e saj si ministre e Jashtme e Gjermanisë.

“Le të mos harrojmë rëndësinë historike që ajo është vetëm gruaja e pestë që zgjidhet presidente e Asamblesë së Përgjithshme”, ka thënë mes tjerash Guterres.

“Daily Mail”: Misteri i vdekjes së turistit britanik në Shqipëri

Tabloidi britanik “Daily Mail” i ka kushtuar vëmendje vdekjes së një turisti nga ky vend dhe gjendjes kritike që ndodhet një tjetër pas rrëzimit nga një motor uji në Shqipëri. Në shkrim thuhet se 34-vjeçari u konfirmua i vdekur nga rojet bregdetare, të cilët besojnë se ai humbi kontrollin e mjetit dhe u rrëzua në ujë. Një grua 31-vjeçare u plagos gjithashtu rëndë dhe ndodhet në gjendje kritike në spital.

Sipas “Daily Mail” pushuesit po provonin disa “manovra” pranë zonës së Shkëmbit të Kavajës në Durrës kur ranë në ujë mëngjesin e së dielës. Një hetim ka nisur për të zbuluar rrethanat e aksidentit tragjik. Dyshja ende nuk është identifikuar publikisht, por policia shqiptare ka bërë të ditura inicialet e tyre, burri ishte S.O. dhe gruaja ishte V.B.

“Rreth orës 11:15, më 01.06.2025, shërbimet e Policisë Kufitare të Portit të Durrësit u njoftuan se, në zonën përballë Shkëmbit të Kavajës, dy shtetas që po lundronin me një Jet Ski, dyshohet se kanë humbur kontrollin e mjetit lundrues gjatë manovrave dhe kanë rënë në ujë.

Shërbimet e Policisë Kufitare, pasi morën njoftimin, shkuan menjëherë me mjet lundrues për të ndihmuar dy shtetasit që kishin rënë në ujë, duke i transportuar ata në port, me qëllim transportimin e tyre në spital.

Verifikimet paraprake nga ekipi i urgjencës së spitalit, i cili po priste në port, rezultuan se njëri prej shtetasve që lundronte me Jet Ski, konkretisht shtetasi S.O., 34 vjeç, banues në Angli, kishte humbur jetën, ndërsa shtetësja V.B., 31 vjeç, banuese në Angli, u transportua menjëherë në spital në gjendje të rëndë.

U ngrit menjëherë një grup i posaçëm hetimor dhe, nën drejtimin e Prokurorisë, vazhdon puna për sqarimin e rrethanave dhe dokumentimin ligjor të çështjes” – u tha në njoftimin e policisë shqiptare.

Megjithatë, “Daily Mail” citon se disa media shqiptare kishin raportuar se çifti u zbulua “gjatë një patrullimi të rastësishëm” me motorin e automjetit të fikur. Ata shtuan se ishte e mundur që çifti të vuanin nga hipotermia pasi kishin qenë në det për një numër të panjohur orësh, sipas një informacioni nga porti. Një faqe tjetër ka raportuar se çifti ishte nga Gana, por jetonte në Angli. Ministria e Jashtme Britanike ka konfirmuar se nuk janë kontaktuar për ndihmë.

Incidenti i tmerrshëm vjen vetëm disa javë pasi një turist tjetër britanik u përfshi në telashe me një jet ski ndërsa ishte në Tajlandë. Vincent Zammitt, 26 vjeç, nga Londra, u arrestua dhe u gjobit për dyshimin e fundosjes së një jet ski në brigjet e Phuket në prill, pasi e kishte marrë me qira mjetin për një udhëtim 30-minutësh. Ai tha se iu lejua të lundronte në ujërat idilike bruz, pavarësisht se jet ski nuk i nënshtrohej kontrolleve të mirëmbajtjes.

Pushuesi po nxirrte ujë kur dritat paralajmëruese të jet ski-t thuhet se u fikën 15 minuta pas nisjes së udhëtimit. Pushuesi i alarmuar e drejtoi mjetin lundrues përsëri në breg, por ai u përmbys, duke e lënë të bllokuar në det në ujëra të mbushura me peshkaqenë. Një ekip shpëtimi u thirr në vendngjarje pasi ai nuk u kthye në plazh pas 30 minutash.

Pamjet tregonin vullnetarë që mbërrinin me ski uji për të shpëtuar Zammitt, i cili shihet i veshur me një jelek shpëtimi ndërsa është ulur në mjetin e përmbysur. Por Zammitt është i bindur se kompania i ka dhënë një ski uji të dyshimtë dhe se edhe policia ishte e përfshirë në këtë çështje.

Phuketi është ndër destinacionet turistike më të njohura të Tajlandës, i njohur për plazhet e tij mahnitëse dhe jetën e gjallë të natës. Megjithatë, është gjithashtu një enklavë famëkeqe e aktivitetit kriminal, me vendasit e pangopur që përfitojnë nga vizitorët naivë.

Mashtrimet me ski uji janë bërë një burim i njohur parash për vendasit, me kompanitë e qirasë që punojnë në bashkëpunim me disa policë me sa duket të korruptuar për të zhvatur shuma të mëdha parash nga pushuesit për dëmtime të mjeteve.

Fatmir Gjoci: Sistemi ka marrë peng gjithçka – zgjedhjet e 11 majit ishin përballje me frikën, vjedhjen dhe mashtrimin politik

Në një reagim publik pas zgjedhjeve të 11 majit 2025, kandidati i Koalicionit Euroatlantik, Fatmir Gjoci, ndan me qytetarët falënderimet e tij për mbështetjen dhe hedh dritë mbi disa prej problematikave që, sipas tij, shënjuan rëndë procesin zgjedhor. Ai flet për një sistem të kapur, për frikën që u përhap mes qytetarëve dhe për manipulimin e hapur të votës – veçanërisht në diasporë.

Më poshtë gjeni postimin e tij të plotë:

Ju falenderoj të gjithë ju votueseve të mi, miq e të afërm, secilit nga ju që më besuat mua dhe alternativës që përfaqësoja me votën tuaj në zgjedhjet e 11 Majit 2025!
Ju jam shumë mirënjohës, besoj dhe ju garantoj se nuk do t’ju zhgënjej dhe do t’ia dalim me sukses në betejat e radhës.

Është evident dhe i domosdoshëm prononcimi për zgjedhjet, pasi sistemi i instaluar në vendin tonë ka marrë peng gjithçka, saqë edhe vetë shoqëria është pajtuar me të. Votat në një masë të konsiderueshme u tjetërsuan, u vodhën hapur. Unë jam nga ata që e pohoj qartë: nuk u votuam ashtu siç e meritonim, qoftë edhe si subjekt, pavarësisht se ishim subjekti që kishte programin më të mirë për Shqipërinë dhe shqiptarët.

Sa shumë u befasova me situatën e fushatës, kur shihja njerëzit të frustruar e të trembur deri në pamundësi për të takuar hapur një kandidat, pasi thonin: “Mund të më shohin dhe më prishet puna e fëmijës që kam në shkollë, shtëpia pa legalizim, e imja për punë…” Atëherë kuptova se frika ishte futur thellë në ndërgjegjen e njeriut të thjeshtë. Nuk flas për oligarkë e kriminelë – me ta s’më lidh asgjë, nuk i përkas botës së tyre.

Në këto kushte, u përballa me mashtrime dhe, të them të drejtën, u befasova. Po aq më shumë u trondita nga Mega-vjedhja e votave në Greqi. Ndoshta rastësi, por isha i vetmi përfaqësues nga i gjithë spektri politik për të cilin pati konstatime të shumta për vjedhje direkte të votave të mia personale!

Për shumicën, mund të njihem vetëm si profil, por jo nga afër. Kam 28 vite që jetoj në Diasporë – ndoshta kjo ishte një arsye më shumë që u pengova. Por një gjë ua garantoj: kandidimi im nuk ishte për përfitim, por për të kontribuar sadopak kundër sistemit të instaluar në Shqipëri dhe për të nxitur funksionimin e vërtetë të demokracisë.

Angazhimi im politik është një përgjegjësi e madhe. U përpoqa të jap maksimumin për të sjellë një model ndryshe për njerëzit dhe vendin tim, për të përfaqësuar ata që ende besojnë në liri, drejtësi dhe ndershmëri.

Unë besoj bindshëm në projektet e mia dhe do të vazhdoj të ec përpara me krenari dhe përkushtim, duke ruajtur dhe rritur vlerat si një demokrat i ndershëm, me një angazhim që e ndjej si mision.

Të fituar janë ata që nuk dorëzohen kurrë. Ata që aspirojnë për më mirë dhe që shohin dritë, sado larg të duket ajo!

Zgjedhjet e 11 Majit – Shteti mbylli sytë për mbledhjen e taksave në funksion të votës së pushtetit

Nga Namir Lapardhaja

Një nga mënyrat që pushteti i sotëm përdor për të manipuluar dhe për të kontrolluar zgjedhjet, është përdorimi i administratës tatimore.

11 Maji nuk solli vetëm përballje politike dhe premtime elektorale, por dhe pasoja për ekonominë e vendit: injorimin e qëllimshëm të mbledhjes së taksave nga shteti, për të joshur bizneset në funksion të votës për pushtetin.

Shifra zyrtare e dhënë nga Administrata Tatimore flet vetë: vetëm gjatë muajit maj, borxhi tatimor u rrit me 4.7 miliardë lekë.

Përdorja e mosmbledhjes së taksave përpara muajve të fushatës, është një zhvillim i rëndomtë që orienton votën në funksion të shkeljes së ligjit.

Nuk është hera e parë që në prag zgjedhjesh institucionet kthehen në vegla elektorale, përkundrazi.

Para fushate një pjesë e biznesit ndihen të përkëdhelur nga pushteti, të inkurajuar për të mos paguar, me shpresën se borxhi do të fshihet pas zgjedhjeve, mirëpo jo vetëm që nuk ndodh ashtu, por, sapo merret pushteti, kujtohen për ato që nuk kanë mbledhur dhe realizuar, duke vijuar avazin “e vjetër” nga e para.

Ky është vetëm një ndër treguesit se si shteti është në shërbim të fushatës, jo të ligjit. Drejtorët ishin në terren për vota, jo për zbatim të rregullave, ndërsa institucionet lanë pas dore funksionin e tyre, duke u shndërruar në vegla politike.

Taksat dhe tatimet janë detyrime, jo mjete pazari për politikën e ditës.

Kjo sjellje e tillë është fyerje ndaj çdo qytetari që paguan rregullisht detyrimet e tij, sepse krijon ndasi mes atyre që respektojnë ligjin dhe atyre që presin “amnisti” nga përdorimi politik në dëm të ligjit.

Në fund, fatura i mbetet po njerëzve, të cilët do të kenë më pak të ardhura në buxhet, më pak shërbime publike dhe më shumë borxhe të pashlyera që do shlyhen nesër me taksa më të larta.

“Opozita e shkatërruar”, Shemsi Prençi: Lidership i vjetër, nuk ka më çfarë të ofrojë

Ish-drejtori i Policisë së Shtetit, Shemsi Prençi, u shpreh se opozita në Shqipëri ndodhet në një krizë të thellë dhe lidershipi aktual është i konsumuar. Sipas tij, vendi ndodhet përpara një rreziku real për destabilizim politik nëse nuk ndërmerren masa urgjente për riorganizim të opozitës.

“Opozita është mëse e shkatërruar me një lidërshpi të konsumuar. Kur them një lidership, nuk e kam fjalën për një person të vetëm. Të gjithë ata që janë konsumuar në politikë, normalisht nuk kanë se çfarë të japin. Nuk duhet që të harxhohet më shumë kohë. Nuk ka më kohë për eksperimente, pasi dalëngadalë në Shqipëri dikush thotë se është duke u instaluar regjimi, e dikush thotë se është instaluar regjimi,”
deklaroi Prençi në emisionin “360 Gradë” në ABC News

Ai përmendi gjithashtu se në diskursin publik po qarkullojnë ide për krijimin e një “fronti antipatronazhist”, që sipas tij, mund të çojë në një përplasje të madhe në vend. Prençi i bëri thirrje ndërkombëtarëve që të tregojnë vëmendje të shtuar ndaj zhvillimeve politike në Shqipëri.

“Ka artikulime se në Shqipëri mund të krijohet fronti antipatronazhist, e cila mund të çojë në një përplasje shumë të madhe. Vëmendja e ambasadave në këtë moment në Shqipëri duhet të jetë shumë e lartë, sidomos ajo amerikane. Shërbimi informativ në Shqipëri është ineksident. Opozita ose do të riorganizohet me një lidership të ri, ose përndryshe do të kemi një përplasje të madhe dhe nuk është mirë që Shqipëria të shkojë në këtë përplasje,”
shtoi ai.

Prençi nënvizoi gjithashtu se përmendja e krimit si pjesë e një fronti antipatronazhist është sinjal i qartë se tensionet politike mund të thellohen.

“Fakti që artikulohet krimi si një front antipatronazhist do të thotë që ka përplasje,” përfundoi ai.

Siguria ushqimore, makthi ynë i madh

Në Gramsh u helmuan fëmijë në kopsht. Nuk është as hera e parë dhe, për fat të keq, nuk do të jetë as hera e fundit. Sepse në Shqipëri nuk ka më kontroll ushqimor; ka licenca për vrasje të heshtura, të firmosura nga Autoriteti Kombëtar i Ushqimit.

AKU është shtëpia e dytë e militantëve: një çerdhe për “çunat tanë”, që nga elektrikistë, mësues muzike e ushtarakë të papunë, kthehen për magji në “inspektorë të sigurisë ushqimore”. Sepse të gjithë mund të hanë ç’të duan, por nuk guxojnë të prekin ndonjë biznes me lidhje partie, aty përfundojnë inspektorët me urdhër: “mbyll sytë ose mbyll dosjen”.

Në 15 vitet e fundit, AKU ka ndërruar 13 drejtorë. Pushteti ka futur duart në thesin e tenderëve dhe i ka mbushur radhët me servilë. Në vend të specialistëve, ka emëruar servitorë. Në vend të laboratorëve, ka ndërtuar rrjete favoresh.

Çfarë ndodh? Çdo shkollë, kopsht, spital e mensë ushqimi është bombë me sahat. Sepse kontrollet bëhen sipas urdhrit të partisë, jo sipas protokollit të sigurisë. Dhe kur shpërthen helmimi, dalin me deklarata të ndyra, të tipit: “Do hetojmë…”, “Po presim analizat…”, “Fëmijët janë jashtë rrezikut”.

Jo, nuk janë jashtë rrezikut. Sepse fëmijët po rriten në një vend ku ushqimi nuk kontrollohet, por kontraktohet. Ku mbrojtja e shëndetit është një artikull elektoral, jo një prioritet shtetëror. Dhe ku përgjegjësit janë gjithmonë “duke u hetuar”, por asnjëherë në burg.

Në një vend normal, pas një rasti helmimi në institucion publik për fëmijë, do të kishte arrestime, dorëheqje, ndëshkime penale. Në Shqipëri, ka vetëm ndërrim firme për furnitorin e radhës.

Reforma në Drejtësi është e rëndësishme. Por pa një reformë në ushqim, reforma në drejtësi do shërbejë vetëm për të varrosur të helmuarit. Sepse helmimi nuk fillon te produkti. Helmimi fillon te shteti që pranon gjithçka, mjafton të jenë “tanët”.