Shqipëria shënoi bum turistik gjatë vitit 2023. Por sukses në turizëm kanë shënuar vitin që lamë pas edhe vende të ndryshme, në mbarë Europën. Gjermania, vendi më i rëndësishëm industrial, mbahet edhe nga turizmi, por ndryshe nga çfarë ndodh në Shqipëri, gjermanët dhe vendet e tjera europiane shifrat i përcjellin si tregues të zakonshëm.
Në vitin 2023, turizmi i BE-së vazhdoi të tregojë shenja të rimëkëmbjes nga pandemia COVID-19.
Numri i vlerësuar i netëve të kaluara në institucionet e akomodimit turistik në vitin 2023 arriti në 2.92 miliardë, duke tejkaluar nivelin e para-pandemisë për vitin 2019 (2.87 miliardë) me 1.6% dhe duke vendosur një vit rekord për sektorin e akomodimit të BE-së.
Në vitin 2023, u shpenzuan 171 milionë netë më shumë krahasuar me vitin 2022 (+6.3%), e nxitur kryesisht nga një rritje në netët e kaluara nga mysafirët ndërkombëtarë (+146 milionë) dhe në një masë më të vogël nga një rritje në netët e kaluara nga mysafirë vendas (+ 25 milionë). Nivelet e turizmit (për sa i përket netëve të kaluara) ishin 25% më të larta se dhjetë vjet më parë (2013: 2.33 miliardë netë të kaluara).
Të dhënat vijnë nga vlerësimet për turizmin të publikuara nga Eurostat (bazuar në të dhënat mujore janar-tetor ose nëntor 2023, në varësi të secilit vend përkatës).
Krahasuar me vitin 2022, pothuajse të gjithë anëtarët e BE-së shënuan rritje në vitin 2023, vetëm Luksemburgu regjistroi një rënie të vogël (-0,1%). Në Maltë dhe Qipro, rritja tejkaloi 20% dhe në 8 vende të tjera anëtare të BE-së, ajo kaloi 10% (Sllovakia, Letonia, Bullgaria, Austria, Çekia, Portugalia, Rumania dhe Greqia). Në shifra absolute, rritja më e madhe në netët e kaluara është vërejtur në Gjermani (+32.8 milionë netë) dhe Spanjë (+32.3 milionë netë).
Pas 3 viteve me një përqindje dukshëm më të ulët të turistëve ndërkombëtarë (përkatësisht 29%, 32% dhe 44% e të gjitha netëve të kaluara në 2020, 2021 dhe 2022), të huajt përbënin 46% të 2.87 miliardë netëve të kaluara në 2023. Kjo tregon një kthim të afërt në kontributin para pandemisë të turistëve ndërkombëtarë (47%). Megjithatë, për sa i përket vëllimit, turizmi ndërkombëtar ishte ende në rritje (-0,4% krahasuar me vitin 2019.
Për sa i përket akomodimit, hotelet dhe akomodimet e ngjashme ishin segmenti dominues me 1.8 miliardë netë të shpenzuara (63% e totalit), të ndjekur nga akomodimet për pushime dhe akomodime të tjera afatshkurtra (24%). Vend kampingu përbënin 13% të totalit. /Liberale.