35.5 C
Tirana
E hënë, 11 Gusht, 2025

De Biasi: Mendoj vetëm për Euro 2016

Trajneri i Shqipërisë Gianni De Biasi, konfirmoi edhe një herë se dëshiron ta respektojë kontratën me Federatën Shqiptare të Futbollit dhe se për momentin është i fokusuar vetëm te finalet e Europianit. I ftuar në emisionin sportiv “Domenica Sportiva”, ku në rolin e opinionistit ishte edhe zëvendëstrajneri i kuqezinjve, Paolo Tramezzani, De Biasi i la të hapura zhvillmet e reja vetëm pas përfundimit të eventit madhor të futbollit europian që do të zhvillohet në Francë.
“Duhet t’u besojmë mediave, sidomos në çështjet e merkatos. Gjithmonë u paraprijnë lëvizjeve të mundshme. Fakti që më afrojnë me kombëtaren italiane është një nder dhe kënaqësi e madhe për mua. Kam kontratë me Federatën Shqiptare të Futbollit dhe dua ta respektoj atë. Tani jam i fokusuar 150% te finalet e Europianit, më pas të shohim se çfarë do të ndodhë”, u shpreh De Biazi.
Një nga çështjet e diskutuara gjatë emisionit ishte edhe transferimi i mundshëm i boshnjkut Miralem Pjaniç te Juventusi, të cilin De Biasi e sheh edhe si zëvendësues të Pirlos.
Me kalimin e kohës, Pjaniç mund të bëhet si Pirlo, që e ka nisur si një trekuartist, por më pas e gjeti veten në mënyrë fantastike para mbrojtjes. Mendoj se Pjaniç mund të ketë të njëjtin evolucion.
“Në këtë diskutim, De Biasi u kundërshtua nga Giovanni Trapattoni, sipas të cilit Pjaniç nuk do të mund ta zëvendësojë Pirlon, që mbetet unik në stilin e tij”, përfundoi trajneri i Kombëtares tonë.

9 akse me pagesë, qytetarët, do paguajnë dy fatura për një rrugë

Qytetarët shqiptarë sërish vihen përballë faktit për të paguar dy fatura për një rrugë. Taksat e regjistrimit të automjeteve, taksa e karburantit, tarifa e qarkullimit janë ato që shkojnë për t’u investuar në infrastrukturë dhe që mesa duket janë ende të pamjaftueshme. Mirëmbajtja e rrugëve në të gjithë vendin i kushton buxhetit rreth 80 milionë dollarë në vit, ndërkohë që fondet e alokuara në këtë drejtim janë gjithnjë e më të ulta, gjë që ka sjellë edhe amortizimin e rrugëve. Së fundmi, qeveria ka përfunduar hartimin e strategjisë për tarifimin e rrugëve, ku janë të përcaktuara tarifat që do të paguhen nga automjetet. Sipas draftit, janë rekomanduar për t’u taksuar 9 kategori automjetesh. Sipas “Tv Scan”, në njërën anë, taksimi i rrugëve është edhe një rekomandim i imponuar për qeverinë nga BERZH, me qëllim shlyerjen e kredive të marra për ndërtimin e tyre. Konkretisht, në nënshkrimin e marrëveshjes së huasë me BERZH për ndërtimin e By Pass-¬it të Vlorës dhe Fierit, thuhet se qeveria duhet të shikojë alternativën e taksimit të këtyre akseve. Ndërsa tre akse të tjera kombëtare, si rruga e “Kombit”, rruga e “Arbrit” dhe ajo e “Elbasanit”, për shkak të terrenit dhe karakteristikave dhe për shkak se nuk kanë përfunduar ende, sjellin si domosdoshmëri tarifimin për t’u mbyllur si projekte dhe për t’u mirëmbajtur. Në draft sugjerohet që të tarifohen 9 rrugë, ku për zbatim të menjëhershëm rekomandohet Tiranë-Durrës, Milot-Morinë, Tiranë-Elbasan dhe rruga e Arbrit, që ende s’ka përfunduar.

Tarifimi i rrugëve

Dokumenti rekomandon 9 akse si më të përshtatshme për t’u bërë me pagesë, përmes një procesi gradual me katër faza. Sipas tij, në fazën e parë, e cila do të jetë e menjëhershme, propozohet të bëhen me tarifë kalimi katër rrugët kryesore të vendit, autostrada Tiranë-Durrës, ajo Tiranë-Elbasan, rruga Durrës-Kukës dhe rruga e “Arbërit”, pasi të jetë përfunduar. Pas instalimit të pagesës në këto segmente, propozohet të vendosen në sistem tarifimi rruga Levan-Vlorë dhe ajo Durrës-Fier, edhe këto dy akse të ndërtuara rishtaz. Në fazën e tretë do të vendoset pagesa për rrugën Levan-Tepelenë dhe rrugët e fundit që do të përfshihen në skemën e tarifimit janë Elbasan-Kapshticë dhe Tiranë-Hani i Hotit. Sipas dokumentit, tarifa e propozuar që duhet të paguajnë qytetarët varion nga 0.5 deri në 3.5 cent të euros për çdo kilometër. Kjo do të thotë se në një rrugë me gjatësi 100 kilometër çdo automjet duhet të paguajë deri në 3.5 euro për të kaluar. Sipas strategjisë, këto para do të përdoren për mirëmbajtjen e rrugëve ekzistuese dhe ndërtimin e atyre të reja. Banka Botërore parashikon se Shqipërisë i duhen 400 milionë dollarë për mirëmbajtjen e fondit rrugor në katër vitet e ardhshme dhe një pjesë e kësaj kostoje mund t’u ngarkohet qytetarëve, duke e bërë kalimin me pagesë.

Taksa për infrastrukturën, rritet me 11 për qind çmimi i banesave

Banka e Shqipërisë konstaton një rritje mbi 11% të çmimit të banesave në tremujorit të parë të këtij viti. Sipas ndërtuesve, rritja nuk ka ardhur nga kërkesa, por nga taksat vendore. Ata deklarojnë se, fitimi do të ruhet dhe se çdo rritje e taksave do t’iu faturohet qytetarëve, në çmimin final të shitjes së banesave. Çmimet e shitjes së banesave kanë pësuar një rritje të ndjeshme në tremujorin e parë të këtij viti, të vlerësuar nga Banka e Shqipërisë në rreth 11.3%.
Institucioni mbikqyrës bankar vlerëson se, indeksi i çmimit të banesave pas rënies së shënuar në tremujorin e katërt, iu rikthye normave rritëse në muajt e parë të 2016-ës. Por sipas ndërtuesve, rritja e çmimeve nuk vjen nga kërkesa për banesa, por nga rritja e taksave vendore. “Është taksa për të gjithë apartamentet që janë stok, është vënë taksa për metër katrorë, është rritur taksa e pastrimit për çdo Nipt që kemi ne në QKR dhe është vënë dhe kjo taksa e shkollës. Ne ato apartamente me humbje nuk do t’i shesim, janë parashikuar dhe fitime. Kështu që sa herë do të rrisë taksat Bashkia, do të rrisim dhe ne çmimin e apartamenteve. U rritën menjëherë, me këtë taksë që vuri Bashkia u rritën me 20 euro për metër katrorë”, shprehet Hajredin Fratari.
Ndërtuesit paralajmërojnë një rritje të mëtejshme të çmimeve, për shkak të rritjes së taksës mbi infrastrukturën për ndërtimet e reja në 8% nga 4% që ishte më parë. Hajredin Fratari: Në të rejat do të futet dhe kjo taksa e infrastrukturës që është minimum 50 euro për metër katrorë, flasim për periferinë. Kurse këtu në qendër është edhe 100-150 euro. Është gjithmonë kërkesa dhe oferta, nëse ai që do të bëjë pallatin e ri me taksën e infastrukturës do ta ngrejë 50 euro, ai që ka pallatet që i ka të mbaruar, ai nuk do ta ngrejë 50, por 40 dhe do t’i shesë ato. Do të ketë dhe ai fitimin e vet, në ato 40 do të paguajë 15% tatim-fitimin dhe prapë i ngelet një 30 fitim. Gjatë vitit 2015, sektori i ndërtimit shënoi rritje, duke prekur nivelin 12.7% në tremujorin e fundit. Por sipas analizave të Bankës së Shqipërisë, kjo rritje është ndikuar kryesisht nga shtimi i punimeve inxhinierike, me kontribues kryesor sektorin publik dhe në një masë të vogël nga ndërtesat për qëllime banimi.

Konfindustria propozime qeverisë për paketën fiskale

Konfindustria do të paraqesë si një nga kërkesat kryesore për Paketën Fiskale 2017, ndryshimin e kategorizimit të bizneseve sipas qarkullimit vjetor – si veprim i domosdoshëm për formalizimin e ekonomisë. Kështu bëri të ditur Administratori i Përgjithshëm i saj, Gjergj Buxhuku. “Legjislacioni në fuqi kategorizon bizneset në të ashtuquajtur “të vegjël” me qarkullim vjetor deri ne 5 milionë dhe 8 milionë lekë, që përfitojnë përjashtim të plotë dhe ose pjesor nga tatimet, tha Buxhuku. Konfindustria, mbështetur në praktikat e vendeve themeluese më të zhvilluara të BE do të kërkojë, që zbatimi i përkrahjes fiskale për bizneset e ashtuquajtur të “vegjël” të mbështetet në fitimin dhe jo qarkullimin vjetor. Konfindustria vlerëson, se ndarja e sotme ka shtuar ndjeshëm rezistencën e bizneseve të “vegjël” për moslëshimin e faturave tatimore për biznesin e “madh”, duke shkaktuar drejtpërdrejt prodhim të evazionit fiskal në gjithë ekonominë vendore. Bizneset, në pamundësi për shkarkimin e faturave dhe përballë rrezikut të falimentit, detyrohen të fshehin shitjet, të hyjnë në spiralen e evazionit dhe si rrjedhim të jenë lehtësisht të goditshëm nga institucionet fiskale, duke krijuar kushte objektive edhe për korrupsion. Pasojat e dukurisë së mësipëme janë të rënda për ekonominë vendore, sepse ajo vë në pozitë të vështirë biznesin “e madh”, ul të ardhurat për buxhetin e shtetit, minon aksionin e ekzekutivit për luftën kundër informalitetit,  rëndon mjedisin e biznesit dhe ul konkurencën e vendit për tërheqjen e investimeve. Shqipëria radhitet në vendet e fundit në rajon për investimet e huaja, shkalla e evazionit fiskal arrin deri në 50% të PBB dhe mosrealizimi i të ardhurave buxhetore në vitin 2015 ishin në nivelin historik më të lartë prej afër 400 milionë USD”, përfundoi Buxhuku.

Kosovë, nota jo pozitive për zhvillimin ekonomik

Në Kosovë, nëse rritja ekonomike do të matej me të thënat e krerëve të institucioneve, atëherë do të ishte një realitet ndryshe, dhe vetë udhëheqësit nuk do të kishin se pse të flisnin për një kohë të improvizuar në këtë të tanishmen. Këtë mendim ndajnë opozita dhe njohës të çështjeve ekonomike, sidomos kur i referohen deklaratave të Presidentit Hashim Thaçi, nga një intervistë që javën e shkuar pati në FOL. Thaçi u deklarua se sa i përket zhvillimit ekonomik, Kosova është më mirë se vendet e rajonit. Kosova nuk duhet të marrë shembull asnjë vend të rajonit, sepse është më mirë se këto vende dhe duhet të punojë më shumë se sa rajoni, pati thënë presidenti i vendit. Ndërkohë, Berat Thaçi nga Instituti GAP, tha se të gjithë indikatorët ekonomik, Kosovën e vendosin në fund të gjashtë vendeve të rajonit. Kosova, siç tha ai, ka numrin më të lartë të papunësisë, të hyrat buxhetore janë më të ulëtat në rajon, po ashtu edhe investimet e huaja janë më të ulëtat në rajon. “Nëse i shikojmë shifrat në bazë të çfarë do indikatori pohimi se Kosova qëndron më mirë se vendet e rajonit sa i përket ekonomisë nuk është i saktë. Për arsye se nëse e marrim shembull indikatorin e të hyrave nga Bruto Produkti Vendor për kokë banori, Kosova del që është shteti me të hyrat më të ulëta në rajon. Nuk jemi as afër me qëndruar në këtë pozitë që të jemi më së miri. Në fakt jemi më së keqi në rajon. Edhe indikatorët e tjerë tregojnë se nuk jemi mirë. Nëse i shikojmë shifrat e papunësisë prapë jemi më së keqi në rajon e mos të flasim në aspektet të tjera, të cilat janë cilësia e edukimit, kualiteti i ambientit të të bërit biznes. Nga asnjëri nga këta indikatorë, Kosova nuk qëndron më së miri në rajon. Përkundrazi ne qëndrojmë më së keqi sa i përket standardit të jetës”, tha Thaçi. Sipas tij, këtë trend të rritjes ekonomike të Kosovës, duhen rreth 30 vjet për të arritur Evropën. Jakup Krasniqi, kryetar i Këshillit Kombëtar të Nismës, tha se Kosova ka ambientin më të pafavorshëm për investitorët e huaj dhe ata vendorë. Ligjet, sipas Krasniqit, dhe ndërhyrjet politike e kanë pamundësuar zhvillimin e ekonomik të vendit. “Të gjithë biznesmenët edhe vendorë, e mos të flasim për ata të jashtëm thonë se, procedurat e investimeve në Kosovë janë më të pa favorshmet se cili do vend tjetër i rajonit. Në këtë rrafsh, Republika e Kosovë ka ligjet e këqija, pastaj ndërhyrjet politike e kanë pamundësuar zhvillimin ekonomik të Kosovës”, tha Krasniqi. Edhe Frashër Krasniqi, nga Lëvizja “Vetëvendosje”, thotë se në të gjitha raportet ndërkombëtare Kosova renditet e fundit në listën që mat zhvillimin ekonomik të vendeve.

Bien sërish të ardhurat në prill, vjedhje drastike në tatime e dogana

Të ardhurat buxhetore në muajin prill për të dytin muaj kanë shënuar rënie në raport me të njëjtën periudhë të një viti më parë (prilli ishte më pak edhe se plani), ndërsa si katërmujor, rritja është ngadalësuar ndjeshëm.
Sipas të dhënave nga Ministria e Financave, të ardhurat në muajin prill ishin 8 për qind më të ulëta se plani dhe 0.9% më ulët se fakti i 2015. Nga 36.8 miliardë lekë që ishin planifikuar për t’u arkëtuar janë vjelur vetëm 34 miliardë lekë.
Edhe në raport me faktin 2015, të ardhurat në prill ishin rreth 1% më të ulëta (një vit më parë ishin mbledhur 34.4 miliardë lekë). Në mars, të ardhurat ranë me 3.5% në raport me faktin 2015.
Ndërsa për periudhën katërmujore të ardhurat kanë rezultuar rreth 7.3 për qind më të larta se e njëjta periudhë e vitit 2015. Por ritmet e rritjes janë ngadalësuar, duke marrë në konsideratë faktin se në janar-mars në krahasim me faktin e vitit të kaluar ishte 10% dhe dy mujori ishte rreth 16% rritje.
Ngadalësimi i rritjes së të ardhurave ishte i pritshëm, për shkak se rritja dy shifrore e dy mujorit i dedikohej dhe nivelit të ulët të të ardhurave në janar-shkurt 2015, për shkak të problemeve që u hasën me sistemin e ri online dhe uljes së importeve të mallrave të akcizës, teksa ato u importuan ndjeshëm më shumë në dhjetor 2014, në pritje të rritjes së taksave.
Financat duket se do ta kenë të vështirë të ruajnë ritmin e lartë të rritjes së të ardhurave të konstatuara në dy muajt e parë të vitit. Niveli ulët i të ardhurave në dy muajt e parë të vitit të kaluar dhe rritja e fortë e mallrave të akcizës, dy faktorët që ndikuan në rendimentin e mirë të janar-shkurtit, nuk pritet të “ndihmojnë” më në muajt në vijim.
Të ardhurat tatimore kanë arritur të jenë në linjë me planin, ku ecurinë më të mirë e ka shënuar tatimi mbi fitimin, që është 32% më i lartë se plani. Këtu financave u ka ardhur në ndihmë Bankers Petroleum, që pas një mosmarrëveshje me tatimet në dhjetor të vitit të kaluar ka rënë dakord të paguajë me këste një shumë prej 57 milionë dollarë, të cilin qeveria pretendon se është shmangur nga kompania. Si rrjedhojë Bankers po paguan rreth 4.2 milionë dollarë në muaj. Sipas të dhënave të publikuara nga tatimet, rezulton se diferenca fakt-plan në prill është rreth 4 milionë dollarë. Ky efekt do të shuhet në qershor, kur dhe Bankers të përfundojë pagesën e kësteve.
TVSh ka arritur planin, ndërsa akcizat ishin 7% më shumë. Tatimi mbi të ardhurat personale nuk e ka kapur planin me 4%.
Kanë qenë zëra të tjerë jo tatimorë që kanë pasur ecuri negative.
Deficitin në raport me planin në muajin prill e shënuan të ardhurat nga ndihmat me 693 milionë lekë. Të ardhurat nga tatimi mbi të ardhurat personale nuk e kapën planin me 114 milionë lekë, duke pësuar një rënie me 4%. Taksa mbi pasurinë gjithashtu pësoi rënie me 22% në raport me planin e prillit.
Rënie shënuan edhe të ardhurat nga sigurimet shoqërore me 3 për qind nga plani i muajit. Ministria e Financave kishte planifikuar të vilte të ardhura jo tatimore ne 4.6 miliardë lekë teksa janë arkëtuar vetëm 1.2 miliardë lekë, duke shënuar një mosrealizim 46% më pak se plani i muajit.

Inflacioni nën 3% deri në 2018

Banka e Shqipërisë e ka rishikuar me shtyrje objektivin për kthimin në ekuilibra të inflacionit.
Në fund të vitit 2015, Banka parashikonte se arritja e objektit të saj themelor, inflacionit në nivelin 3%, do të ndodhte në fillim të vitit 2018.
Por teksa parashikimet kanë dalë nga binarët në tremujorin e parë, ku treguesi ka qenë shumë afër zeros, Banka e shtyu pritjen e kthimin e tregut në objektiv në fund të vitit 2018.  Në fakt zhvillimet reale në ekonomi dy vitet kanë qenë poshtë pritshmërie të institucioneve financiare.
Kthimi më i ngadaltë i ekonomisë në ekuilibër dhe prania e presioneve më të forta dezinflacioniste në tregjet botërore, do të sjellin një kthim më të ngadaltë të inflacionit në objektiv, llogarit Banka e Shqipërisë. Inflacioni parashikohet të rritet gradualisht dhe të kthehet në objektivin e Bankës së Shqipërisë në tremujorin e katërt të vitit 2018.
Ndërkohë, Banka e Shqipërisë ka lajmëruar një ulje tjetër të normës bazë të interesit për të nxitur konsumin. Mirëpo edhe ky mjet duket se është afër ezaurimit, pasi mekanizimi  i politikës monetare po afrohet drejt dyshemesë.
Inflacioni vjetor në tremujorin e parë të vitit 2016 shënoi nivelin mesatar prej 0.7%, i ndikuar kryesisht nga vlerat e ulëta të inflacionit në muajt shkurt (0.2%) dhe mars (0.3%).
Analizat dhe vlerësimet tona tregojnë se, reduktimi i inflacionit në këto muaj i atribuohet kryesisht goditjeve të ofertës, të shprehura në rënien e inflacionit të çmimeve të ushqimeve të papërpunuara, të naftës dhe të shërbimeve të lidhura me të. Gjithashtu, rënia e inflacionit u ndikua edhe nga një efekt bazë, i lidhur me nivelet relativisht të larta të çmimeve të ushqimeve në të njëjtën periudhë të vitit të kaluar. Ky efekt pritet të jetë i pranishëm edhe gjatë muajve në vazhdim parashikon banka.

Aeroporti fiton 15.5 milionë euro, qytetarët paguajnë biletat më të shtrenjta

Tirana International Airport (TIA), kompania që menaxhon me një kontratë koncesionare Aeroportin e Rinasit ka vendosur që të shpërndajë dividend prej 15.5 milionë eurosh nga fitimet e akumuluara dhe fitimin e vitit 2015.
Vendimi është marrë në Mbledhjen Vjetore të Asamblesë së Përgjithshme të TIA-s, të mbajtur në prill. Përfaqësuesit e ortakëve të TIA-s miratuan në mënyrë unanime që fitimet e mbajtura/akumuluara në shumën prej 5.5 milionë euro dhe fitimi i vitit financiar të vitit 2015, prej 11.26 milionë euro, të alokohen: 15.5 milionë euro si dividend dhe 1.25 milionë euro si fitim i mbajtur (shih shkresën).
Në mbledhje, ortakët shprehën mirënjohjen e tyre për Këshillin Administrativ dhe Stafin Menaxherial për kontributin për mbylljen me sukses të vitit 2015 dhe për të arritur në nënshkrimin e ndryshimit të marrëveshjes së koncesionit.
Pak javë më parë, qeveria shqiptare arriti një marrëveshje me Tirana International Airport për ndryshimin e marrëveshjes koncesionare, në bazë të së cilit TIA mori një zgjatje të menjëhershme të afatit të koncesionit me dy vite, në këmbim të hapjes së Aeroportit të Kukësit dhe në rast të vënies në punë të ndonjë aeroporti tjetër, afati i koncesionit do të zgjatet maksimumi me 4.5 vite në total, duke e çuar deri në 24.5 vjet, nga 20 vjet që ishte kontrata fillestare.
Pak pas rishikimit të marrëveshjes koncesionare, Grupi i shërbimeve financiare China Everbright me bazë në Hong Kong njoftoi zyrtarisht se ka nënshkruar marrëveshjen për blerjen e të drejtave koncesionare në Aeroportin Ndërkombëtar të Tiranës. Transaksioni nuk është regjistruar ende në QKR.

Në 2015-ën fitimi  i TIA u rrit me 31%

Tirana International Airport (TIA) është një ndër kompanitë më fitimprurëse në Shqipëri. Për vitin 2014, ajo ishte e 10-a në vend në një renditje të kompanive shqiptare me fitimet më të mëdha. Në 2014-ën, ndonëse shënoi ulje të të ardhurave me 30%, si rrjedhojë e rënies së trafikut ajror (pas daljes nga tregu të “Belle Air”), ia doli të rrisë fitimet me gati 10% në 1.2 miliardë lekë (8.6 milionë euro), duke mbajtur nën kontroll shpenzimet. Norma e fitimit në 2014-ën ishte 30%, ndërsa të ardhurat ishin 4.2 miliardë lekë (rreth 30 milionë euro), sipas bilancit të publikuar në QKB.
Në 2015-ën, sipas të dhënave nga Kompania, fitimi arriti në 11.26 milionë euro, me një rritje prej 31% me bazë vjetore. Të dhënat për qarkullimin vjetor për 2015-ën nuk janë bërë ende publike.

Shqipëria dhe Serbia të vetmet me ulje konsumi

Shqipëria dhe Serbia janë dy shtetet ku konsumi privat ka qenë negativ në vitin 2015, përkatësisht me -0.2% dhe -0.6%. Të dhënat bëhen të ditura në tabelat e publikuara nga Komisioni Europian në raportin e tremujorit të parë 2016, për vendet kandidate dhe potenciale kandidate.
Të gjitha vendet e tjera i janë “gëzuar” një konsumi privat në rritje, që ka qenë më i lartë në Kosovë me 4.9% dhe në Maqedoni me 3.2%. Edhe Mali i Zi e Bosnja kanë shënuar vlera pozitive, ndonëse në nivele të ulëta.
Serbia ka vuajtur nga një konsum negativ vitet e fundit, madje në 2015-ën ritmi i rënies është ngadalësuar.
Ndërsa në Shqipëri sipas të dhënave më afatgjata nga INSTAT (që u referohet dhe Komisioni Europian) konsumi privat në vitin 2015 ka kaluar në territor negativ për herë të parë që nga viti 2001.
Sipas të dhënave tremujore të INSTAT, në Shqipëri, konsumi ishte në territor negativ në dy tremujorët e parë të vitit, përkatësisht -1.1% dhe -3%, për t’iu kthyer rritjes pozitive në gjysmën e dytë të vitit, përkatësisht me 1.74% dhe 2.42%. Teksa kjo periudhë përkon me fillimin e luftës ndaj informalitetit dhe rritjen e deklarimit të xhiros nga bizneset (kryesisht ato tregtuese të vogla) është e vështirë të bëhet ndarja nëse ky zgjerim konsumi ka qenë real apo fiktiv.
Ndërsa konsumi gjithsej (përfshirë dhe administratën publike) shënoi një rënie prej 0.5% në 2015-ën, për herë të parë që nga viti 1998, teksa dhe administrata publike e kishte këtë tregues negativ.
Banka e Shqipërisë shpreson që konsumi privat do të jetë një nga faktorët që do të orientojë rritjen në vitin 2016.

Të gjithë kundër Autoritetit Rrugor

Kompanitë e ndërtimit të rrugëve dhe bizneset e tjera që janë të lidhura me sektorin janë përfshirë në konflikte gjyqësore si asnjëherë më parë me Autoritetin Rrugor Shqiptar.
Sipas të dhënave nga ARRSH vetëm gjatë vitit 2015 janë hapur 85 çështje gjyqësore të reja përveç atyre të mbartura nga viti paraardhës, të cilat janë në gjykim në Shkallën e Parë dhe në Apel.
Sipas të dhënave zyrtare në total gjatë vitit 2015 janë fituar 25 (njëzet e pesë) çështje gjyqësore në Shkallën e Parë si dhe në Gjykatën e Apelit.
Ndërkohë që janë humbur në Shkallë të Parë të gjykimit 15 (pesëmbëdhjetë) çështje për të cilat është paraqitur Ankim para Gjykatës Administrative të Apelit dhe vazhdon gjykimi për pjesën tjetër të çështjeve.
Më 2015 për vendimet gjyqësore janë çelur fonde në vlerën 104,489,653 lekë dhe kjo vlerë është paguar totalisht.
Sakaq stoku i detyrimeve nga gjyqet e humbura aktualisht është 656 milionë lekë ose 4.7 milionë euro që mbeten për t’u shlyer në vijim.
Burimet pranë ARRSH-së bëjnë me dije se pjesa më e madhe e çështjeve i takon ankesave të firmave për procesin e tenderimit. Kompanitë pretendojnë se tenderët janë fituar nga kompanitë që kanë dhënë vlerën më të lartë pa e justifikuar këtë me kriteret teknike.