Ka shumë gjëra që mund t’ju shkaktojnë stres. Gjithçka, megjithatë, sillet rreth një pike specifike: kohës. Kjo sepse në shoqërinë moderne, çdo person kontrollohet nga koha, në vend që ta menaxhojë atë.
Sigurisht, kjo nuk do të thotë se nuk ka mënyra për të organizuar mendimet dhe kohën tuaj duke ditur se kur duhet të përfundoni detyrat tuaja. Gjithçka që ju nevojitet është të krijoni një program që funksionon për ju, duke vendosur kufijtë kohorë të nevojshëm. Megjithatë, këto 5 mënyra do t’ju ndihmojnë të reduktoni stresin e menaxhimit të kohës.
Mendoni se si e kaloni kohën tuaj
Nëse produktiviteti juaj rritet gjatë një periudhe të caktuar, atëherë mendoni nëse po e shpenzoni kohën tuaj në mënyrë të gabuar. Ashtu siç krijoni buxhetin tuaj, duhet gjithashtu të mësoni të vëzhgoni se për çfarë po shpenzoni në të vërtetë kohën tuaj, qoftë zakone apo situata që ju pengojnë të përmbushni qëllimet tuaja.
Krijoni një orar realist
Njerëzit mbivlerësojnë aftësinë e tyre për të kryer gjërat, gjë që zakonisht çon në keqmenaxhimin e madh të kohës. Për të reduktuar stresin e menaxhimit të kohës, shtoni kufizimet e nevojshme kohore midis detyrave tuaja në mënyrë që orari i përgjithshëm të mbetet i paprekur.
Kryeni fillimisht detyrat “më të vështira”.
Nuk mund të ketë shpërqendrime. Megjithatë, kur shpërqendroheni vazhdimisht nga një telefonatë ose diçka që dëshironi të shihni në rrjetet sociale, atëherë stresi se nuk keni pasur kohë të bëni atë që dëshironi të bëni thjesht shumëfishohet. Dhe gjëja tjetër që ju vjen në mendje, është se koha ka kaluar dhe ju duhet të nxitoni. Nëse keni tendencë të zvarriteni, atëherë këshilla numër 1 është që së pari të bëni detyrën më “të vështirë” dhe më pas të kaloni te pjesa tjetër.
Mësoni kur të thoni jo
Kur zgjoheni, keni shumë energji, e cila zbehet gjatë ditës. Për të shmangur “gjysmën” e punës, është mirë të dini kufijtë tuaj dhe të jeni të gatshëm të thoni “jo”. Kjo kërkon fillimisht të njihni pikat tuaja të forta dhe të dobëta, si dhe të përqendroheni në gjithçka në të cilën jeni të mirë. Nuk ka rëndësi nëse i thoni “jo” dikujt një herë.
Shmangni multitasking
Kryerja e shumë detyrave zvogëlon efikasitetin. Kjo eshte e verteta. Kalimi midis detyrave të shumta ndikon gjithashtu në nivelin tuaj të stresit. Në realitet, truri i njeriut nuk ka aftësinë të përqendrohet 100% në më shumë se një projekt në të njëjtën kohë. Në fund të fundit, hulumtimet kanë treguar se kur kaloni nga një detyrë në tjetrën, ju ulni ndjeshëm produktivitetin tuaj.