ZBARDHET DOSJA e Plarent Ndrecës/ Telefoni i zv.ministrit zbuloi vjedhjet me tenderat e komisariateve

“Do të dalim nesër me një njoftim zyrtar edhe më të detajuar,“-ky është njoftimi më i fundit që ka shpërndarë SPAK për mediat lidhur me çështjen e abuzimeve me tenderat në Ministrinë e Brendshme.

Plarent Ndreca, sot deputet i Partisë Socialiste, akuzohet se kur ka mbajtur postin e Sekretarit të Ministrisë së Brendshme në kabinetin e ish-ministrit Sandër Leshaj ka shkelur ligjin. Pas 3 vitesh hetime, hetuesja e SPAK, Dorina Bejko ka ngritur ndaj tij akuzën “shkelja e barazisë së pjesëmarrësve në tendera apo ankande”, vepër penale që dënohet deri në 3 vite.

Ky hetim, sipas Weblajm, prej disa muaj u finalizua pas provave materiale të marra në ceularin e sekuestruar biznesmenit Gjon Radovani, i cili ka mbajtur postin si ish-zëvendës ministër pranë Ministrisë së Zhvillimit Urban në Shqipëri. Është pikërisht kompania e tij, “A.P.E”, ajo që fiton tenderat për rikonstruksionin e godinave të Komisariateve.

Si u zbulua abuzimi me tenderat?

Ferdinand Tarazhi, kryetari komisionit të Monitorimit në Ministrinë e Brendshme u kallëzua në SPAK nga Kontrolli i Lartë i Shtetit, pas një auditi që ky institucion bëri për tenderat e dhënë për rikonstruksionin e komisariateve Vlorë, Mirditë, Pogradec dhe Komisariatit nr. 4 në Tiranë. Bashkë me Tarazhin, ishin kallëzuar edhe 4 zyrtarë të tjerë të Ministrisë së Brendshme. Mes tyre, edhe Ndreca.

“Kontrolli i Lartë i Shtetit (KLSH) ushtroi auditim financiar dhe përputhshmërie në Ministrinë e Brendshme, duke i kushtuar vëmendje të posaçme çështjeve që lidhen me aktivitetin ekonomiko-financiar të saj për vitet 2018, 2019 dhe 2020. Nga procesi i auditimit kanë rezultuar mospërputhje dhe devijime ligjore, si pasojë e shkeljeve të dispozitave ligjore në procedurat e prokurimit publik, të cilat kanë cenuar barazinë e pjesëmarrësve dhe operatorëve ekonomik në këtë procedurë dhe njëkohësisht rritje të paargumentuar të vlerës së kostove të ndërtimit dhe kostove të projektimit në procedurën e prokurimit me objekt “Studim, Projektim i disa objekteve të Policisë së Shtetit”, ku përfshihen Drejtoria Vendore e Policisë Vlorë, Komisariati i Policisë Nr.4 Tiranë, Komisariati i Policisë Pogradec, Komisariati i Policisë Mirditë. Kontrolli i Lartë i Shtetit në lidhje me këto shkelje ka depozituar në Prokurorinë e Posaçme Kundër Korrupsionit dhe Krimit të Organizuar kallëzim penal ndaj 5 funksionarëve të Ministrisë së Brendshme, përgjegjës për vlerësimin e ofertave në procedurën e prokurimit me objekt “Studim, Projektim i disa objekteve të Policisë së Shtetit” për veprën penale të “Shkelja e barazisë së pjesëmarrësve në tendera apo ankande publike” parashikuar nga neni 258 i Kodit Penal,”-shkruhej në kallëzimin e KLSH që iu dorëzua SPAK-ut në korrik të vitit 2021.

Edhe pse sot iu komunikua zyrtarisht akuza, Ndreca nuk shkoi vetë sot në SPAK, por dërgoi avokatin e tij për t’u njohur me përfundimin e Prokurorisë së Posaçme kundër Korrupsionit dhe Krimit të Organizuar.

Por çfarë shkeljesh gjeti KLSH në auditin e kryer 3 vite më parë?

Më 30 dhjetor 2019, BOE “De.-E”, “A.P.E” (i përzgjedhur si kandidati fitues i fazës II), plotëson kriteret kualifikuese me ofertën e tij 54,238,000 lekë pa TVSH. Po atë datë miratohet procedura e tenderit. Pasi departamenti i Financës në Ministrinë e Brendshme merr informacion për procedurën, njofton se nuk ka fonde dhe nuk mund të operohet në vijim me marrjen e angazhimeve financiare.

“Për këtë arsye i bëhet me dije Sekretarit të Përgjithshëm (pra Plarent Ndrecës) se nuk mund të vazhdojnë procedurat e lidhjes së kontratës dhe është konfirmuar se nuk të mbulohet efekti financiar të marrjes së angazhimit financiar me vlerë 54,238,000 lekë pa TVSH, deri në momentin që fondet të jenë në llogarinë e “AK”.”,”-shkruhet në raportin e KLSH. Pavarësisht lajmërimit të Financës, të nesërmen nënshkruhet kontrata e shërbimit midis BOE “De.-E”, “A.P.E”, dhe Sekretarit të Përgjithshëm të Ministrisë së Brendshme.

“Nga auditimi tipologjive të komisariateve u konstatua keq llogaritje e kostove të ndërtimit dhe rrjedhimisht edhe kostove të projektimit. Gabimi kryesor në llogaritje është në vendosjen 2 herë të pajisjeve, duke rritur koston e ndërtimit dhe përllogaritja e tarifave është berë me TVSH, ku rrjedhimit vlera rezulton me TVSH. Ndërkohë, në formularin e njoftimit të fituesit dhe në kontratën nr. 10373/4 prot. Datë 31.12.2019, vlerat e projektimit të komisariateve janë nënshkruar pa TVSH. Për veprimet e rritjes në mënyrë artificiale ose fiktive të tarifave të projektimit nga BOE, sipërmarrësi ka përfituar padrejtësisht vlera ekomomike në dëm të Buxhetit të Shtetit. Bazuar keq llogaritjeve apo gabime të tarifave, BOE “De.-E”, “A.P.E”, jo vetëm që duhej të skualifikohej nga procedura tenderuese, ku duhej të vlerësohej me “0” pikë, por do të ndryshonte tërësisht edhe rezultati i vlerësimit, ku “St. Re.” shpk, do të ishte shpallur fitues,”-shtohet në raportin e KLSH-së.

Sipas KLSH, vlera totale e përfituar padrejtësisht është diferenca e Komisariatit Vlorë dhe Mirëditë (6,222,960 + 2,044,980) = 8,267,940 lekë pa TVSH ose 9,922 mijë lekë me TVSH.

Sipas nenit 4 të kontratës “Vlera e Kontratës”, përcaktohet vlera në lidhje me hartimin e projekt zbatimit sipas tipologjive të objekteve: 1. Drejtori Vendore Policie + Komisariat Vlorë: 21,744,370 lekë 2. Komisariati Policisë nr. 4 Tiranë13,533,385 lekë 3. Komisariati Policisë Pogradec13,153,196 lekë 4. Komisariati Policisë Mirditë6,807,332 lekë

Total: 55,238,283 lekë.

PJESË NGA AUDITI I KLSH:

Gjetjet e KLSH: Me procesverbalin e shqyrtimit të ofertave datë 30.12.2019, me objekt “Studim Projektim për disa projekte tip objekte të Policisë së Shtetit” u konstatua se BOE “De.-E”, “A.P.E” (i përzgjedhur si kandidati fitues i fazës II ), plotëson kriteret kualifikuese me ofertën e tij 54,238,000 lekë pa TVSH. Me raportin përmbledhës nr. 10373/2 prot. Datë 30.12.2019 miratohet procedura e tenderit. Me
Memon e njësisë së prokurimit datë 31.12.2019 drejtuar Sekretarit të Përgjithshëm, njofton se njësia e prokurimit vijon me lidhjen e kontratës vetëm pasi fondi do të jetë në dispozicion në llogarinë përkatëse. Njoftimi i njësisë së prokurimit bazohet në nenin 58 të ligjit 9643 datë 20.11.2006 “Për Prokurimin Publik”, i ndryshuar dhe VKM Nr. 914, datë 29.12.2014 “Rregullat e Prokurimit Publik” neni 70, “Lidhja e Kontratës” ku përcaktohet se: “Zhvillimi i procedurës së prokurimit do të bëhet deri në momentin e shpalljes së njoftimit të fituesit, ndërsa lidhja e kontratës do të bëhet në përputhje me afatet e përcaktuara në pikën 3, të nenit 21, të këtyre rregullave, dhe vetëm pasi fondi do të jetë në dispozicion (në llogarinë përkatëse) të autoritetit kontraktor”.

Njësia e prokurimit ka kryer komunikime me email me drejtorin e financës, nga e cila është sqaruar në memot përkatëse se fondet nuk janë disponibël dhe se nuk mund të operohet në vijim me marrjen e angazhimeve financiare. Për këtë arsye i bëhet me dije Sekretarit të Përgjithshëm se nuk mund të vazhdojnë procedurat e lidhjes së kontratës dhe është konfirmuar se nuk të mbulohet efekti financiar të marrjes së angazhimit financiar me vlerë 54,238,000 lekë pa TVSH, deri në momentin që fondet të jenë në llogarinë e “AK”.

Ndërkohë, Kontrata e shërbimit nënshkruhet me nr.10373/4 prot. Datë 31.12.2019 midis BOE “De.-E”, “A.P.E”, dhe Sekretarit të Përgjithshëm të MB. Për shkak të disponibilitetit të fondeve, mos marrjes së angazhimeve financiare dhe legjislacionit të prokurimit publik mbi kontratat, në nenin 16.1 të kontratës përcaktohet se çmimi i kontratës duhet të jetë çmimi i ofertuar nga kontraktuesi dhe i miratuar nga AK, Drejtorisë vendore të Policisë Vlorë 21,740,000 pa TVSH dhe Komisariati i Mirëditës 6,800,000 lekë pa TVSH. Neni 16.2 përcakton çmimin total të kontratës 28,540,000 pa TVSH dhe 34,248,000 me TVSH.

(Pra, 2 komisariatet e tjerë nuk do të realizohen për mungesë fondesh).

-Nga dokumentacioni i vënë në dispozicion, burimet zyrtare të propozimit financiar të BOE De.-E”, “A.P.E” sipas shtojcës 3 datë 24.10.2019, të nënshkruara dhe të miratuara nga drejtuesi ligjor i operatorit ekonomik, u konstatua se: -Propozimi ekonomik/ financiar i procedurës “Studim Projektim për disa projekte tip objekte të Policisë së Shtetit” bazohet në VKM 354 datë 11.05.2016 “Miratimi i manualit të tarifave për shërbime në planifikim territori, projektim, mbikëqyrje dhe kolaudim”. Tarifa e projektimit llogaritet mbi bazë e kostove të kalkulueshme ku përfshihen kostot e ndërtimit (materiale e ndërtimit) plus punëtorinë. Fillimisht BOE ka berë vlerësim të kostove të kalkulueshme të ndërtimit dhe mbi bazën e këtyre kostove, është llogaritur tarifa për projektim. Bashkëlidhur shtojcës 3 datë 24.10.2019 “Propozimi ekonomik”, gjendet tabela llogaritëse e shërbimit të projektimit e ndarë në faza, e marrë nga referenca e legjislacionit shqiptar VKM 354 datë 11.05.2016 “Miratimi i manualit të tarifave për shërbime në planifikim territori, projektim, mbikëqyrje dhe kolaudim”.

-Nga auditimi Tipologjive të komisariateve u konstatua keq llogaritje e kostove të ndërtimit dhe rrjedhimisht edhe kostove të projektimit. Gabimi kryesor në llogaritje është në vendosjen 2 herë të pajisjeve, duke rritur koston e ndërtimit dhe përllogaritja e tarifave është berë me TVSH, ku rrjedhimit vlera rezulton me TVSH. Ndërkohë, në formularin e njoftimit të fituesit dhe në kontratën nr. 10373/4 prot. Datë 31.12.2019, vlerat e projektimit të komisariateve janë nënshkruar pa TVSH.

-Për veprimet e rritjes në mënyrë artificiale ose fiktive të tarifave të projektimit nga BOE, sipërmarrësi ka përfituar padrejtësisht vlera ekomomike në dëm të Buxhetit të Shtetit. Bazuar keq llogaritjeve apo gabime të tarifave, BOE “De.-E”, “A.P.E”, jo vetëm që duhej të skualifikohej nga procedura tenderuese, ku duhej të vlerësohej me “0” pikë, por do të ndryshonte tërësisht edhe rezultati i vlerësimit, ku “St. Re.” shpk, do të ishte shpallur fitues.

– Vlera Totale e përfituar padrejtësisht bazuar kontratës së shërbimit nr. 10373/4 prot. Datë 31.12.2019, është diferenca e Komisariatit Vlorë dhe Mirëditë (6,222,960 + 2,044,980) = 8,267,940 lekë pa TVSH ose 9,922 mijë lekë me TVSH.

-Nga auditimi i projektit të investimit “Studim Projektim për disa projekte tip objekte të Policisë së Shtetit” u konstatua keq llogaritje e kostove të ndërtimit dhe rrjedhimisht edhe kostove të projektimit. Gabimi kryesor në llogaritje është në vendosjen 2 herë të pajisjeve, duke rritur koston e ndërtimit dhe përllogaritja e tarifave është berë me TVSH, ku rrjedhimit vlera rezulton me TVSH. Për veprimet e rritjes në mënyrë artificiale ose fiktive të tarifave të projektimit nga BOE, sipërmarrësi ka përfituar padrejtësisht vlera ekomomike në dëm të Buxhetit të Shtetit. Bazuar keq llogaritjeve apo gabime të tarifave, BOE “De.-E”, “A.P.E”, jo vetëm që duhej të s’kualifikohej nga procedura tenderuese, ku duhej të vlerësohej me “0” pikë, por do të ndryshonte tërësisht edhe rezultati i vlerësimit, ku “S R” shpk, do të ishte shpallur fitues. Vlera Totale e përfituar padrejtësisht bazuar kontratës së shërbimit nr. 10373/4 prot. Datë 31.12.2019, është diferenca e Komisariatit Vlorë dhe Mirëditë (6,222,960 + 2,044,980) = 8,267,940 lekë pa TVSH ose 9,922 mijë lekë me TVSH. Për projektin e investimit me objekt “Studim Projektim për disa projekte tip objekte të Policisë së Shtetit”, u konstatua keq llogaritje e kostove të ndërtimit dhe rrjedhimisht edhe kostove të

Projekti i zbatimit dhe preventivi përfundimtarë përmbajnë vizatimet, raportin teknik përfundimtar, preventiv (me dhe pa cmime), specifikime teknike, grafikun e punimeve dhe raportin e VNM. Sa më sipër mbi marrjen e projektit në dorëzim, konstatohet se nuk është ndjekur apo reskpektuar asnjë fazë e dorëzimit të tij, në kundëshrtim me nenin 5 dhe nenin 4 të kontratës së shërbimit. Konstatohet se nuk janë kordinuar komponentët e projektit me Drejtorinë e Policisë së Shtetit dhe janë shmangur plotësisht vlerësimet dhe miratimet e fazave të Projektit nga Drejtoria e Policisë së Shtetit, duke cënuar cilësinë, apo kërkesat e përfituesit. Për veprimet e mësipërme mbajnë përgjegjësi grupi i marrjes në dorëzim.

Kontrata e shërbimit nënshkruhet me nr. 1480/17 prot. Datë 24.12.2019 midis BOE “D.-E” , “A.P.E”, përfaqësues i “De.-E” B. D., përfaqësues i “A.P.E” A. M. dhe Sekretarit të Përgjithshëm të MB P. N..

Sipas nenit 4 të kontratës “Vlera e Kontratës”, përcaktohet vlera në lidhje me hartimin e projekt zbatimit sipas tipologjive të objekteve: 1. Drejtori Vendore Policie + Komisariat Vlorë: 21,744,370 lekë 2. Komisariati Policisë nr. 4 Tiranë: 13,533,385 lekë 3. Komisariati Policisë Pogradec: 13,153,196 lekë 4. Komisariati Policisë Mirditë: 6,807,332 lekë Total: 55,238,283 lekë. Të dhënat e projekt-idesë sipas nenit 5 të kontratës janë dërguar në fazën e vlerësimit të fazës së dytë të konkurs projketimit, e cila sqarohet në vijëmsi të akt konstatimit.

– Me urdhrin e prokurimit nr. 10373 prot. Datë 26.12.2019, urdhërohet të kryhet prokurimi me objekt “Studim projektimi për disa projekte tip, objekte të Policisë Shtetit” me procedurë “Me Negocim pa shpallje paraprake të njoftimit”, me fond limit 55,238,283 lekë pa TVSH, si vijim i procedurës së Konkurs Projektimi me BOE “D.-E” , “A.P.E”.

Nga auditimi i projektit të investimit “Studim Projektim për disa projekte tip objekte të Policisë së Shtetit” u konstatua keq llogaritje e kostove të ndërtimit dhe rrjedhimisht edhe kostove të projektimit. Gabimi kryesor në llogaritje është në vendosjen 2 herë të pajisjeve, duke rritur koston e ndërtimit dhe përllogaritja e tarifave është berë me TVSH, ku rrjedhimit vlera rezulton me TVSH. Për veprimet e rritjes në mënyrë artificiale ose fiktive të tarifave të projektimit nga BOE, sipërmarrësi ka përfituar padrejtësisht vlera ekomomike në dëm të Buxhetit të Shtetit. Bazuar keq llogaritjeve apo gabime të tarifave, BOE “De.-E”, “A.P.E”, jo vetëm që duhej të s’kualifikohej nga procedura tenderuese, ku duhej të vlerësohej me “0” pikë, por do të ndryshonte tërësisht edhe rezultati i vlerësimit, ku “S R” shpk, do të ishte shpallur fitues. Vlera Totale e përfituar padrejtësisht bazuar kontratës së shërbimit nr. 10373/4 prot. Datë 31.12.2019, është diferenca e Komisariatit Vlorë dhe Mirëditë (6,222,960 + 2,044,980) = 8,267,940 lekë pa TVSH ose 9,922 mijë lekë me TVSH.

Nga auditimi i të ardhurave dytësore u konstatua se, nga Ministria e Brendshme, nuk është marrë asnjë masë në lidhje me konstatimin e Drejtorisë së Auditit të Brendshëm lidhur me mos derdhjen e tarifës koncensionare në favor të Autoritetit në afatin dhe masën e përcaktuar në kontratë duke marrë të mirëqenë amendimin e saj në vlerën totale për 16,411 mijë lekë si dhe rishikimin e strukturave përgjegjëse për monitorimin dhe zbatimin e gjithë detyrimeve të Kontratës Koncensionare “Për prodhimin dhe shpërndarjen e kartave të identitetit dhe të pasaportave elektronike/biometrike”, e ndryshuar me kompaninë A./ Marre nga “Weblajm“

Exit mobile version