25.5 C
Tirana
E mërkurë, 18 Qershor, 2025

Betonizim dhe pastrim parash, katër kulla të reja pranë qendrës së Tiranës

Një kompleks i ri me banesa, dyqane dhe zyra luksozë është projektuar të ndërtohet në rrugën e Durrësit.
Godina e cila është emërtuar “Greenside out” është projektuar nga studio Holandezë JA për llogari të kompanisë shqiptare të ndërtimit Eurocol.
Sipas të dhënave të projektit objekti do të shtrihet në një sipërfaqe 9600 metra katror me 4 godina të ndëlidhura kur 3000 metra do të përdoren për parking.
Në përfundim të saj ajo do të ketë funksion të miksuar me dyqane, banesa dhe zyra luksoze.
Objekti do të ndërtohet në Rrugën e Durrësit, aksi hyrës në kryeqytet në afërsi të qendrës së Kryeqytetit, Sheshit Skënderbe.
Tirana, kantier kullash
Tirana është shndërruar së fundmi në një kantier ndërtimi ku mbizotërojnë objektet e luksit në zonën e qendrës. Këto objekte brenda një kohë shkurtër do të rrisin ndjeshëm ofertat në treg për hapësira tregtimi, banesa luksi dhe zyra edhe pse kërkesa nuk po ecën më të njëjtat ritme.
Pritet të nisë puna për një ndërtesë shumëfuksnionale “Met Building Tirana“ që do të shërbejë si qendër tregtare me zyra dhe ambiente banimi luksi në qendër të Tiranës ndërmjet ish- Hotel Dajtit dhe Katedrales Katolike.

Pak javë më parë nisi nga ndërtimi një ndërtese e ngjashme ne zonën e Bllokut e cilësuar, “Kubi i Bllokut”, një projekt i arkitektit italian Boeri. Objekti për të cilin tashmë themelet janë hapur do të jetë multifunksional, me hapësira tregtare, bare dhe restorante zyra etj.
Por një seri objektesh luksi janë në proces ndërtimi. Pas disa kohësh pezullimi punimet kanë nisur për objektin 20 katësh në afërsi të qendrës përballë kishës ortodokse, e cilësuar Tirana Forever Green. Objekti tani një karabina zë një sipërfaqe prej më shumë se 12.400 m² dhe do të ketë 20 kate, në të cilat katër nëntokë. Kulla do të këtë 4 nivele parking nëntokësor, hapësira komerciale, dyqane, 7 nivele zyra, 8 nivele banimi dhe një hotel super luksoz me një investim 25 milionë euro.
Gjithashtu kompania Edil Al ka nisur përgatitjet për ndërtimin e “Syrit të Tiranës”. “Eyes of Tirana” është projektuar si një ndërtesë e madhe, 26 kate e lartë. Të dhënat nga projekti bëjnë me dije se propozimi përbëhet nga tre pjesë të godinës që do të përmbajnë apartamente, zyra dhe dyqane që arrijnë në total në 55.444 m². Punimet për ndërtimin e kullës pritet të nisin këtë vit.
Punimet kanë nisur edhe për projektit më të madh deri më tani Doën Toën Albania, tek ish parku i lodrave për fëmijë “7 xhuxhat”, një kullë me 40 kate me funksione të ndryshme të ndara sipas kateve ku 2912 m2 të kateve të para do shërbejnë si hapësira komerciale, një investim 100% i grupit Kastrati, pas tërheqjes pak muaj më parë të grupit Balfin. Ne katet që vijojnë do të jenë të lokalizuara ambientet e zyrave me një sipërfaqe prej 21840 m2. Ne katet e sipërme për të ofruar pamjet më të mira nga lartësia e kullës janë pozicionuar banimet me një sipërfaqe rreth 26208 m2.

“Monitor”

Brazili i Jair Bolsonaro

Sessão Extraordinária Plenário Ulysses Guimarães Dep. Jair Bolsonaro Foto: Beto Oliveira 30.06.2011

Duke filluar nga 1 janari 2019 Jair Bolsonaro do të jetë Presidenti i ri i Brazilit. E konfirmojnë rezultatet e balotazhit e së dielës 28 tetor: i shkëputur me mbi 10 pikë përqindjeje ndaj konkurrentit të tij Fernando Haddad, ish kryebashkiak i San Paolo dhe kandidat “in extremis” i Partisë së Punëtorëve (PT) pas arrestimit të ish Presidentit Lula da Silva, me 55.2% të votave kandidati konservator i ultra të djathtës Bolsonaro, anëtar i Partisë Social-Liberale (PSL), është sot udhëheqësi i demokracisë më të madhe latinoamerikane. Për shumë, një fitore e ditur: ngjitja e tij në majat e politikës braziliane kishte rezultuar evidente qysh në turin e parë elektoral të 7 tetorit, kur i kishte shpartalluar të gjithë kandidatët e tjerë me mbi 46% të votave (kundrejt 29% të Haddad), duke munguar për një qime atë mazhorancë absolute që do t’i kishte mundësuar të zgjidhej pa balotazh. Por kush është vërtet ky personazh kaq kontradiktor dhe përçarës? Kujt i detyrohet suksesi i tij elektoral? Cili është Brazili që do të trashëgojë nga paraardhësit e tij? Dhe cilat janë recetat e tij për ta “shpëtuar” vendin nga kriza politike, ekonomike dhe sociale në të cilën dergjet?

Bolsonaro: “njeriu i ri” i politikës braziliane?
Banori i ri i Palácio do Planalto paraqitet në sipërfaqe si një “outsider” në politikën e Brazilias. Megjithatë, Jair Bolsonaro është anëtar i Kongresit qysh nga viti 1988: një veteran në kuptimin e vërtetë të fjalës i politikës braziliane, që u ka shpëtuar skandaleve për korrupsion dhe riciklim parashë që në vitet e fundit kanë tronditur institucione, klasë politike dhe kompani publike të vendit, mbi të gjitha gjiganteskun Petrobraz. Pikërisht një prej këtyre skandaleve (Operacioni “Lava Jato”), ka çuar më pas në arrestimin e ish Presidentit Lula da Silva.
Është përballë një Brazili të zhgënjyer e të zemëruar që Presidenti i ri i së djathtës ekstreme arrin sot të paraqitet si një lider antiestablishment dhe një “njeri i ri” karshi politikës tradicionale, sipas modelit Donald Trump, ndaj të cilit nuk e fsheh vlerësimin dhe admirimin. Nuk është rastësi që, në gjurmët e “Make America Great Again”, midis motove të preferuara nga mbështetësit e tij është pikërisht shprehja në portugezçe: “Faça o Brasil grande outra vez”.
Por kush është vallë Jair Bolsonaro? Ish kapiten i ushtrisë, parashutist, i diplomuar në Akademinë Ushtarake të Agulhas Negras, Jair Messias Bolsonaro (vitlindja 1955, pinjoll i një familjeje italiane) sapo ka përfunduar mandatin e tij të 7-të si deputet federal i zgjedhur në Shtetin Rio de Janeiro. 30 vitet e karrierës së tij politike kanë parë ta ndryshojë parti 8 herë deri sa ka hyrë në Partido Social Liberal (PSL) nacional – konservatore, i së cilës qe më 2014 deputeti më i votuar i vendit. I konsideruar në vite si një personazh minor, piktoresk dhe thuajse folklorik, Bolsonaro ishte i njohur mbi të gjitha për deklaratat e tij kundër grave, homoseksualëve dhe njerëzve me ngjyrë, përbuzjen ndaj pakicave dhe mbështetjen ndaj politikës të dorës së rëndë ndaj kriminelëve dhe liberalizimit të mbajtjes së armëve: pozicione radikale që sot nuk janë zbehur dhe që, megjithëse i kanë shtyrë mijëra gra të manifestojnë në qytetet më të rëndësishme braziliane me thirrjen “ele não” (ai jo), duken bile se i kanë siguruar konsensusin e shumicës së elektoratit.
Për t’u habitur, pavarësisht se në 30 vite dhe 7 mandate në Kongres ka propozuar rreth 170 projektligje, deri më tani Presidenti i sapozgjedhur brazilian ka arritur që të çojë në votim vetëm 2 prej tyre. Tani mbetet për t’u parë nëse, pas marrjes së postit më të lartë që vendi mund t’i japë, njeriu që ka hyrë në politikë për ta mbrojtur nga shkurtimet e shpenzimeve ushtrinë nga ku vinte dhe që sot premton të sjellë “rend dhe përparim” në një vend të tronditur nga dhuna, korrupsioni dhe nga një rigjallërim shumë i vështirë ekonomik do të arrijë të kalojë nga fjalët tek faktet.

Një fushatë “jokorrekte” në momentin e duhur?
Nga shumë analistë, suksesi i Bolsonaro i atribuohet kryesisht mënyrë së drejtpërdrejtë, për disa primitive dhe brutale, me të cilën gjatë fushatës elektorale ka premtuar për të zgjidhur problemet e mëdha të Brazilit: korrupsionin politik, dhunë kriminale dhe krizën ekonomike. Një strategji komunikimi e fortë dhe kapilare, e karakterizuar nga një thjeshtëzim ekstrem i problematikeve më komplekse të vendit më të madh të Amerikës Latine. Mesazhet e tij janë shpërndarje vetëm në masë minimale nga propaganda e “vjetër” televizie të cilës i kanë besuar shumë prej kandidatëve të tjerë: me vetëm 9 sekonda në ditë kohë televizive në dispozicion, në një vend që është i 3-i në botë për profilet Facebook, neoPresidenti ua ka besuar mesazhet e tij sidomos mediave sociale dhe dhjetëramijëra mesazheve në WhatsApp (120 milion përdorues në Brazil), praktikisht duke e “përmbytur” me propagandë dhe fake news – shpesh që kishin të bënin me vetë konkurrentët e tij – qytetarët brazilianë.
Qëndrimet ekstremiste e Presidentit të sapozgjedhur janë theksuar pas atentatit të 6 shtatorit ku ka qenë viktimë, gjatë një mitingu elektoral në Shtetin Minas Gerais. Pavarësisht rëndësisë së asaj që ka ndodhur, episodi duket sa ka kontribuar pozitivisht ndaj fushatës së tij elektorale, duke i kursyer shumë përplasje të drejtpërdrejta televizive me kandidatët e tjerë, por që për shkak të pozicioneve dhe deklarimeve të tij shpesh politikisht jokorrektë dhe shokues, e kanë bërë vetë objektin e debateve të tyre.
Komunikimi i Bolsonaro ishte i prirur që të bindëte, të paktën fillimisht, grupet sociale thelbësorë për fitoren e tij: të “djathtës nostalgjike” të cilës i mungon siguria e kohërave të diktaturës ushtarake, të “djathtës evangjeliste” të cilës i janë premtuar të drejta sociale dhe të “djathtës liberale” që prej kohësh lufton kundër anemisë ekonomike të gjigandit luksofon. Bashkimi i këtyre 3 grupeve ka përfaqësuar motorin që më pas ka bindur votuesit e shumtë ende të pavendosur. Është e pamohueshme që, njëlloj si Trump, Presidenti i sapozgjedhur brazilian ka ditur të hyjë në lojë në momentin më të përshtatshëm për të: me Lula, rivalin kryesor, në burg dhe jo më i kandidueshëm, një përqindje dhune kriminale shumë të lartë (më shumë se 63000 vrasje në 2017) dhe një elektorat thellësisht të zhgënjyer nga klasa politike (në një sondazh të vitit të kaluar, vetëm 13% e brazilianëve është shprehur e kënaqur me demokracinë e vet), Bolsonaro ka arritur të paraqitet si një alternativë radikale dhe “disiplinuese” ndaj kaosit dhe pasigurisë që gjithnjë e më shumë duket se frustrojnë qytetarët brazilianë.

Brazili, një gjigand akoma në krizë?
Brazili po e rimerr veten me ngadalë nga reçisioni më i rëndë ekonomik i historisë së ti: midis viteve 2015 e 2017, PBB-ja është rrudhur me rreth 7%. Megjithatë, rigjallërimi ekziston dhe kriteret makroekonomikë të vendit duken të mira: Brazili është ekonomia e 8-të e botës (2000 miliard në terma të PBB-së), inflacioni është kthyer në nivele të përmbajtura (3.7%, pas 9% vjetor të 2015 dhe 2016) dhe koeficienti i rritjes ekonomike është kthyer në pozitiv (1.4%).
Nga pikëpamja makroekonomike, pika e dobët është në fakt financa publike. Në fakt, Bolsonaro do t’i duhet të përballet me menaxhimin e një vendi me deficit bilanci ende shumë të lartë (afër -9% të PBB-së) dhe një borxh që në 3 vitet e fundit është rritur në mënyrë shqetësuese me rreth 20% në raport me PBB-në, duke arritur të tejkalojë 80% të PBB-së.
Bolsonaro ka njoftuar tashmë se ka ndërmend që ta sjellë bilancin në barazim sa më shpejt që të jetë e mundur. Si? Kryesisht me shkurtime të shpenzimeve publike. Por do të jenë të nevojshëm shkurtime të mëtejshme dhe shumë më të rënda të shpenzimeve publike në rast se Presidenti i sapozgjedhur do të donte të mbante premtimin elektoral e uljes së taksave. Ndoshta shkurtimet e shpenzimeve mund të vijnë edhe nga privatizimi i sektorëve të gjerë ekonomikë të Brazilit sot – tërësisht apo pjesërisht – në duart e shtetit. Një recetë neoliberiste e mbështetur nga Paolo Guedes, këshilltari i tij ekonomik.
Domosdoshmëria për të adoptuar një politikë “rreptësie financiare” në periudhë afatshkurtër paraqet gjithsesi jo pak rreziqe, sidomos në një vend ku pabarazia mbetet në një nivel ndër më të lartit në botë. Shkurtimet e domosdoshme e shpenzimeve publike nuk ka sesi mos të godasin politikat më të kushtueshme, që përfshijnë natyrisht masat e welfare si pensionet, shëndetësia publike dhe subvencionet e papunësisë, që mbetet shumë e lartë dhe llogaritet në rreth 13%.

Çfarë do të bëjë Bolsonaro?
Siç e shpjegon në komentin e tij Anthony Pereira (King’s College Brazil Institute), Bolsonaro përfaqëson ngritjen e një të djathte ideologjike e ndryshme nga ajo “pragmatiste” dhe “padronale” që deri në këto zgjedhje dukej se karakterizonte partitë e djathta që konkurronin në zgjedhjet presidenciale. Kurse Bolsonaro e vë theksin mbi Zotin dhe Kristianizmin evangjelist, patriarkatin dhe familjen tradicionale, lirinë e mbajtjes së armëve, pronën private dhe liberizmin ekonomik. “Vdekje banditëve”, “më shumë siguri për të gjithë”, “burg për të korruptuarit”, “armë të gjithë brazilianëve për t’u mbrojtur nga kriminelët”, “të luftojmë që Brazili të mos përfundojë si Venezuela” janë premtime me të cilat Bolsonaro dëshiron të shërojë një Brazil të zhgënjyer nga klasa politike, gjithnjë e më shumë i dhunshëm dhe akoma i plagosur nga reçisioni ekonomik.
Nëqoftëse detajet e recetave ekonomike me të cilat Bolsonaro propozon që t’ia dalë – privatizime, ulje taksash dhe shpenzimesh publike, liberalizimi, reformë të pensioneve, krijim i një superMinistrie të Ekonomisë – duken për momentin mjaft të vagullta (dhe, të paktën në parim, nuk janë krejtësisht tërheqëse për investitorë dhe tregje, që sot presin shumë nga fitorja e tij), ajo që preokupon shumë vëzhgues është perspektiva sesi Presidenti i ri do të kërkojë të shndërrojë në realitet idetë e tij lidhur me sigurinë, arsimin, mjedisin dhe të drejtat civile. Për shembull, për të përballuar plagën e kriminalitetit dhe të dhunës, Bolsonaro propozon uljen e moshës së përgjegjësisë penale nga 18 në 16 vjeç dhe një modifikim të ligjit për armëmbajtjen, që ta lehtësojë shumë posedimin e saj; iniciativa që do të duhej t’u shtoheshin një tutelë juridike më e madhe e forcave të rendit e prirur që t’i favorizonte diskrecionalitetin. “Asnjeri nuk do të donte që një polic të vriste”, ka shpjeguar në një intervistë për revistën “Time”, “por unë dua t’u jap një kartabiankë për të mos vdekur”. I mbështetur nga e djathta kristiane evangjelistë braziliane, më 11 tetor Bolsonaro ka firmosur një marrëveshje me një shoqatë votuesish katolikë, ku ka premtuar “të mbrojë kuptimin e vërtetë të martesës si lidhje midis burrit dhe gruas” dhe të “luftojë ideologjinë gender”, duke filluar nga programet shkollore. Janë mesazhe të qartë – nga ana e një konservatori që, përveçse nuk e fsheh përbuzjen e tij për gjininë femërore, nuk ka munguar që ta krahasojë homoseksualitetin me pedofilinë – që shpejt mund të transformohen në iniciativa legjislative kundër financimeve ndaj programeve antidhunë për gratë dhe komunitetet LGBTQ. Edhe pakicat dhe mjedisi duket se janë në shënjestrën e Presidentit të ri: për shembull, në shumë raste ka shpërthyer kundër politikave të mbështetjes dhe kuotave të rezervuara për grupet sociale më pak të përkrahur dhe pakicave. Së fundi, i mbështetur edhe nga lobi i fuqishëm i prodhuesve bujqësorë brazilianë, Presidenti ka kërcënuar lehtësimin e ligjeve mbi shpyllëzimet dhe të ndjekë Donald Trump në tërheqjen nga Marrëveshja e Parisit për Klimën, përveçse për ta ritrajtuar pak ditë më parë në shkëmbim të sigurimeve lidhur me sovranitetin e plotë të Brazilit mbi “Tripla A”, një territor me rëndësi themelore mjedisore për planetin i shtrire nga Andet, në Pyllin Amazonas, në Atlantik.

Pas votimit: rrezik autoritar?
Nostalgjik i deklaruar i diktaturës ushtarake që ka qeverisur Brazilin nga viti 1964 deri më 1985, Bolsonaro nuk ka lënë rast pa deklaruar publikisht admirimin e tij për liderë të tjerë autoritarë (së fundmi Presidentin filipinas Rodrigo Duterte). Në të kaluarën, Bolsonaro është shtyrë deri aty sa ka premtuar që, në rast se bëhej ndonjëherë President, do ta vinte vendin në kontrollin e ushtarakëve qysh nga “dita e parë”. Fushata e tij elektorale është mbështetur aktivisht nga figura të ndryshme kryesore të forcave të armatosura braziliane dhe pak vite më parë zëvendësi i tij, gjenerali në pension Antônio Hamilton Martins Mourão, ka pohuar se në rast se pushteti gjyqësor nuk do të ishte në gjendje që të vinte rend në kaosin politik të vendit, atëhere një gjë e tillë do të imponohej nga ushtria nëpërmjet një ndërhyrjeje ushtarake. Kështu që janë shumë ata që frikësohen se me fitoren e Bolsonaro Brazili vërtet rrezikon që të kthehet në kohën e diktaturës.
Megjithatë, siç shpjegon Loris Zanatta (Università di Bologna), përtej proklamimeve plot efekt, ka mundësi që ngarkesa subversive e Jair Boslonari pjesërisht të përthithet si nga problemet e mëdha strukturore të vendit të cilat Presidenti do të duhet t’i luftojë me masa konkrete, ashtu edhe nga vetë sistemi politik e institucional brazilian. Nga njëra anë, vetë struktura e Kongresit Kombëtar të Brazilit, ku Bolsonaro nuk do të ketë një shumicë absolute, kërkon në fakt që të krijohen aleanca të gjera e transversale dhe, sidomos për reformat e mëdha, të hyhet në kompromise me forcat e tjera politike. Nga ana tjetër, sistemi gjyqësor brazilian dhe Gjykata Supreme e vendit, të paktën për momentin, ruajnë një shkallë të lartë autonomie. Së fundi, pavarësisht se Bolsonaro ka mundur të mbështetet tek konsensuset, aspak të fshehura, të forcave të armatosura braziliane, sipas analistëve të ndryshëm ka pak të ngjarë që pushteti ushtarak i vendit do të dëshirojë të hyjë në aventura autoritare, edhe në rastin ku Presidenti i ri dëshiron vërtet ta transformojë nostalgjinë e tij për të kaluarën në një realitet konkret.

Përgatiti
ARMIN TIRANA

Raporti i KLSH: Reforma e re territoriale ka dështuar, s’ka autonomi

Kontrolli i Lartë i Shtetit ka përmbyllur një tjetër auditim performance dhe këtë herë në fokus ka qenë një nga reformat më të lakuara të mandatit të parë të qeverisë Rama, reforma territoriale. Në raportin e bërë publik KLSH ka marrë një kampion prej 8 bashkish për të bërë vlerësimin e saj nga 61 bashki që janë në total sot sipas reformës. Konkretisht për të vlerësuar funksionin e bashkive në kuadër të kësaj reforme auditimi u shtri në 8 bashki : Bashkia Tiranë, Bashkia Durrës, Bashkia Vlorë, Bashkia Korçë, Bashkia Fier, Bashkia Shkodër, Bashkia Dropull, Bashkia Gjirokastër.
“Përzgjedhja e këtyre 8 kampionëve nga 61 bashki që janë në total është bazuar në kriteret e madhësisë së popullsisë, shtrirjes territoriale dhe ka marrë parasysh shqetësimet e grupeve të interesit, si: shoqëria civile, faktori ndërkombëtar dhe media, mbi problematikat e identifikuara në këto bashki gjatë implementimit të reformës territoriale. Bashkia Dropull është përzgjedhur si kampion i veçantë për shkak se është një bashki e dalë e re nga reforma territoriale dhe ka një popullsi të vogël, me qëllim realizimin e një krahasimi për të vlerësuar nëse reforma territoriale ka një ecuri të njëtrajtshme në të gjitha bashkitë apo devijon e pëson luhatje në varësi të popullsisë së një bashkie” thuhet në raportin e KLSH
Gjetjet e auditimit
Referuar raportit Kontolli i Lartë i Shtetit nënvizon se së pari në vlerësim është marrë efiçenca e bashkive kjo e lidhur ngushtë me një nga objektivat e reformës që ishte autonomia vendore. “Në 8 bashkitë ku grupi i auditimit zhvilloi takime pune dhe intervista me autoritete të larta, përfshirë kryetarë dhe nënkryetarë bashkie, janë konstatuar një sërë problemesh me implementimin e reformës territoriale.

Problemet janë të tilla saqë kanë një shtrirje uniform në të gjitha bashkitë e intervistuara duke reflektuar kësodore një problematikë në nivel kombëtar të reformës territoriale” nënvizon KLSH.
Kështu më konkretisht sipas raportit konstatohet se reforma ka sjellë probleme të identifikimit të pronave, inventarizimit dhe menaxhimit të pyjeve dhe kullotave. Një tjetër problem është ai i marrjes së atributeve të reja nga bashkitë pasi fondet që u kalon qeveria për të menaxhuar ndërmarrjet apo kompetencat e reja janë të pamjaftueshme.
Kurse autonomia financiare, ndonëse e garantuar me kuadrin e ri ligjor, sipas raportit vazhdon të ketë një strukturë të brishtë.
Në fund KLSH ka nënvizuar mesazhin e dalë nga ky audit ku së pari theksohet se reforma Administrative-Territoriale nuk ka përmbushur objektivat: legjislacioni i ri nuk zbatohet plotësisht, procesi i përthithjes së funksioneve të reja, punonjësve, aktiveve dhe rritja e cilësisë së shërbimeve nuk është arritur të realizohet me sukses.
“Në shumicën e bashkive rezulton nivel i ulët efektiviteti në mbledhjen e të ardhurave të veta dhe në përdorimin e fondeve në dispozicion. Pavarësisht se Reforma Administrative-Territoriale ishte e domosdoshme, ajo nuk ka reflektuar plotësisht parimet e Kartës Europiane të Autonomisë Vendore. Për pasojë, rezultojnë mospërputhje mes objektivave të reformës dhe politikave fiskale dhe buxhetore të qeverisë qendrore të cilat kanë cenuar autonominë vendore duke minuar kështu forcimin e decentralizimit dhe autonomisë së bashkive. Buxheti qendror alokon për Njësitë e Qeverisjes Vendore rreth 1% e GDP-së që është niveli më i ulët rajonal, duke mos i ndihmuar bashkitë në ushtrimin e plotë të kompetencave dhe në rritjen e nivelit të shërbimeve ndaj qytetarëve. Ndërmjet bashkive në rang vendi ekziston një pabarazi financiare dhe konstatohen ndërhyrje të pushtetit qendror në pushtetin vendor, me efekt negativ për buxhetin e bashkive dhe stabilitetin e autonomisë financiare” thuhet në raportin e KLSH.

Tiranë-Durrës jepet me koncesion, do të paguajmë 385 milionë euro të tjera

Qeveria shqiptare ka planifikuar të nënshkruaje edhe tre kontrata të reja koncensionare në infrastrukturën rrugore dhe aeroportuale. Ndër to spikat dhënia me koncesion e Autostradës, Tiranë- Durrës kundrejt vlerës 49 miliardë lekë ose rreth 385 milionë euro. Projekti përfshin ndërtimin dhe mirëmbajtjen e rrugës.
Projekte të reja janë autostrada Kashar-Rrogozhinë me 84 miliardë financim ose 660 milionë euro.
Gjithashtu kontrata e koncesionit për aeroportin e Vlorës parashikohet te financohet me PPP me 14 miliardë lek ose rreth 110 milionë euro dhe Aeroporti i Kukësit me një vlerë 884 milionë lekë ose rreth 5 milionë euro.
Të gjitha koncesionet reja që pritet të nënshkruhen vitin që vjen me PPP që përfshijnë shkollat në Tiranë, Spitalin rajonal të Fierit, 6 akse rrugore dhe dy aeroporte kushtojnë gjithsej 262 miliardë lekë, duke e kaluar vlerën e 2 miliardë eurove.
Pjesa e pagesave nga buxheti për koncesionet PPP po zgjerohet nga viti në vit, për shkak të nënshkrimit të kontratave të reja.

\Ministria e Financave programon të paguajë vitin tjetër për financimin e koncesioneve rreth 12,6 miliardë lekë ose rreth 100 milionë euro me kursin aktual të këmbimit, sipas programit të projektbuxhetit 2019, me një rritje 72% ne krahasim me faktin e këtij viti.
Vitin që vjen janë parashikuar të financohen 12,6 miliardë lekë nga 7,3 miliardë lekë të planifikuara për tu paguar këtë vit. Në fillim të vitit 2018 ishin planifikuar 9.3 miliardë lekë financime për koncesionet, por mos hyrja në fuqi e kontratës së koncesionit të shërbimit laboratorik dhe për inceneratorët e kanë ulur shumën e financimit ne 7.3 mld leke.
Ministria e Financave sqaron se shuma e përgjithshme e pagesave vjetore neto, që kryhen nga njësitë e qeverisjes së përgjithshme, të cilat rezultojnë nga kontrata koncesionare apo partneriteti publik privat (PPP), si rregull, nuk duhet të tejkalojnë kufirin prej 5 për qind të të ardhurave tatimore faktike të vitit paraardhës buxhetor. Në rast tejkalimi të këtij kufiri, Këshilli i Ministrave merr masa korrektuese në krahun e të ardhurave buxhetore, të nevojshme dhe të mjaftueshme, për t’u rikthyer brenda kufirit të lejuar, gjatë dy viteve të ardhshme buxhetore.
Gjithashtu Ministria e Financave vlerëson se financimi i kontratave koncesioneve është një nga rreziqet më të mëdha që i kanosen stabilitetit të financave publike.

Conte po pret t’i hap rrugën Mourinho?

Lëvizja e Antonio Contes drejt pankinës së Real Madrid-it thuhet të jetë ndërprerë për shkak të Jose Mourinho-s, teksa italiani do të zëvendësojë atë në Manchester United.
Los Blancos kanë zyrtarizuar dje shkarkimin e Julen Lopetegui-t (pas 14 ndeshjesh) dhe Conte është konsideruar si alternativa e parë për ta zëvendësuar.
Bisedimet me ish-trajnerin e Juventusit thuhet të jenë ndërprerë jo për shkak të Chelseat dhe problemeve gjyqësore, por për shkak se lojtarët nuk e kanë dashur (gjithsesi mbrëmjen e së hënës thuhet që Conte të ketë refuzuar ofertën e Real-it).
Sipas Gazzetta dello Sport gjithçka vërtitet rreth Mourinho-s.
Presidenti Realit Florentino Perez dëshiron të kthejë përsëri specialin pasi ai theu barrierën e 100 pikëve në magjinë e mëparshme. Fitoi Copa del Rei dhe një titull La Liga, gjatë qëndrimit të tij nga 2010 në 2013.
Conte e ka dëgjuar këtë dhe po pret të shoh nëse do të zëvendësojë portugezin ne Old Trafford. Mourinho nuk do të shkarkohet para përfundimit të sezonit, pasi United do duhet të paguaje 30 milionë paund si kompensim.
Gjithsesi, nëse e mbyll sezonin pa fituar titullin e Champions League mund të arrihet një marrëveshje për lëvizjen e tij. Real Madrid-i do të vazhdojë me Santiago Solari apo ndoshta Roberto Martinez, teksa Perez i ka sytë te Mourinho në verë.

Babëzia e vjedhjes s’ndalet, 2 miliardë euro koncesione për tre segmente rrugorë dhe 2 aeroporte

Arben SHAHINI
Rama nuk ndalet në babëzinë e vjedhjes së shqiptarëve përmes koncesioneve absurde.
Gati për tu shpallur fituesit janë pesë koncesione të reja në vlerën e 2 miliardë eurove dhe bëhet fjalë për vetëm tre segmente rrugore të reja dhe dy aeroporte në një vend ku nga jugu në very lëvizet për 5 orë!
Qeveria shqiptare ka planifikuar të nënshkruaje edhe tre kontrata të reja koncensionare në infrastrukturën rrugore dhe aeroportuale. Ndër to spikat dhënia me koncesion e Autostradës, Tiranë- Durrës kundrejt vlerës 49 miliardë lekë ose rreth 385 milionë euro. Projekti përfshin ndërtimin dhe mirëmbajtjen e rrugës.
Projekte të reja janë autostrada Kashar-Rrogozhinë me 84 miliardë financim ose 660 milionë euro. Gjithashtu kontrata e koncesionit për aeroportin e Vlorës parashikohet te financohet me PPP me 14 miliardë lek ose rreth 110 milionë euro dhe Aeroporti i Kukësit me një vlerë 884 milionë lekë ose rreth 5 milionë euro.
Të gjitha koncesionet reja që pritet të nënshkruhen vitin që vjen me PPP që përfshijnë shkollat në Tiranë, Spitalin rajonal të Fierit, 6 akse rrugore dhe dy aeroporte kushtojnë gjithsej 262 miliardë lekë, duke e kaluar vlerën e 2 miliardë eurove.
Pas Rrugës së Arbrit dhe asaj Thumanë-Kashar, qeveria ka shpallur fituesin edhe për koncesionin e tretë të madh në infrastrukturë, atë të rrugës Milot-Balldren.

Ministria e Energjisë përzgjodhi kompaninë ANK, me pronar të vetëm Agim Kolën, si fituesen e koncesionit me vlerë 161.5 milionë euro, për ndërtimin dhe mirëmbajtjen e rrugës Milot-Balldren.
Pas përfundimit të tenderit, Ministria e Energjisë dhe kompania do të negociojnë kontratën dhe vetëm pas negociimit do të shpallet vlera përfundimtare e këtij projekti.
Sipas dokumentave të tenderit, kompania ANK do ta ndërtojë aksin 17.2 kilometër të gjatë nga Miloti në Balldren me paratë e veta dhe më pas do të shlyhet nga buxheti i shtetit me këste për 13 vjet.
Fillimisht, kostoja e rrugës Milot-Balldren ishte parashikuar 50% më e ulët. Në relacionin e buxhetit të shtetit për vitin 2018, qeveria ka vendosur si fond total për këtë rrugë vlerën 14.2 miliardë lekë ose rreth 113 milionë euro. Por, 7 muaj më vonë kostoja e rrugës u rrit në 161.5 milionë euro. Sipas ministrisë, arsyeja ishte ndryshimi i projektit të kësaj vepre, ku u përfshinë dhe ndërtimi i rrugëve dalëse dytësore.
Milot-Balldren është vepra e tretë e paketës 1 miliard euro, e lindur si një koncesion i pakërkuar, pra jo si projekt i qeverisë, por i propozuar nga vetë kompania ANK. Edhe këtë radhë, ashtu si në dy herët e mëparshme, tenderi është fituar nga kompania që ka bërë ofertën e pakërkuar të koncesionit.
Më parë, Departamenti Amerikan i Shtetit ka shprehur publikisht shqetësimet se këto koncesione kufizojnë konkurrencën duke paracaktuar fituesit, ndërkohë që Fondi Monetar Ndërkombëtar i kërkoi hapur qeverisë të ndërpresë programin 1 miliard euro si të rrezikshëm për financat e shtetit.

Nishani: Rama e dorëzoi Xhafajn prej shantazhit të banditëve

Ish-Presidenti Bujar Nishani ka reaguar pas largimit të Fatmir Xhafajt nga posti i ministrit të Brendshëm. Përmes një postimi në ‘Facebook’ Nishani ka analizuar dorëheqjen në fjalë, ndërsa ka ‘zbërthyer’ edhe mesazhin që dha kryeministri Edi Rama.
Sipas Nishanit vendimi në fjalë erdhi pas operacioneve që u ndërmorën në vend, ku u goditën disa banda kriminale. Ndaj sipas Nishanit, Rama duhet të gjente ‘Kurbanin’ që kolonat e shtëpisë mos të rrëzonin të gjithë çatinë. Nishani tha se Rama figurativisht hodhi gurë mbi shtëpinë e Xhafajt.
“Ata ishin konstruktorët e “shtëpisë”, ata ishin kolonat që e mbanin në këmbë “çatinë”, ata ishin vetë fryma që gjallonte kjo “shtëpi”. Ndaj urgjentisht duhej gjetur “kurbani” që kolonat të mos binin e ta zinin çatinë nën to dhe për ca kohë. Plangprishësi që hodhi gurë mbi shtëpinë ishte ministri”, shkruan Nishani.
Reagimi i plotë i ish-Presidentit Nishani
Të nderuar miq, tashmë vetë kryeministri na konfirmoi se Ministrin e Brendshëm e dorëzoi prej shantazhit të banditëve të mërzitur së fundmi.
“Askush nuk mund t’i gjuaj shtëpisë me gurë”, ishte mesazhi i koduar i të parit të Qeverisë.
Kush qëlloj?
Kush ishin pjesëtarët e shtëpisë që u goditën?
Mesazhi/Kod ishte menjëherë pas shkarkimit të Ministrit të Brendshëm i cili ishte në fakt i diskredituar rëndë në sytë e opinionit që nga dita e publikimit të dosjes së vëllait të tij si një i dënuar për trafik ndërkombëtar i drogave të forta.
Një Ministër i Brendshëm jo thjesht i denoncuar por i demaskuar publikisht nga opozita si një “digë sigurie” për narkotrafikun që vijonte.

Një Ministër i Brendshëm (i vetmi në historinë e Shtetit Shqiptar) subjekt i Ligjit Antimafia.
Ky diskreditim nuk ishte për të një arsye për largimin nga qeveria as në kulmin e skandaleve të tij e nuk mund të ishte as tani.
Dy grupe kriminale u goditën së fundi.
Grupi i Shkodrës dhe grupi i Shijakut.
Gjithkush që ka ndjekur zhvillimin e ngjarjeve e ka fare të qartë se asnjëri prej tyre në fakt nuk u godit nga i ashtuquajturi “Forca e Ligjit”.
Për grupin e Shkodrës dosja e kopsitur u dorëzua nga autoritetet belge dhe holandeze e shoqëruar me mesazh të fortë politik/diplomatik nga vizita e një autoriteti të lartë holandez.
Për grupin e Shijakut dosja erdhi nga Gjermania, shoqëruar me mesazh të fortë politik/diplomatik nga vizita e Drejtorit të Policisë Kriminale të atij vendi.
Prokuroria nuk kishte asnjë shanc të refuzonte fletë-arrestet dhe policia të pa mundur të mos ekzekutonte ato mandate në këto raste.
Përtej aktivitetit kriminal të atyre grupeve ajo që konfirmohej publikisht ishte angazhimi i tyre në blerjen e votave dhe vjedhjen e zgjedhjeve, natyrisht në bashkëpunim dhe kontakte me ministra, deputetë e bashkiakë të pushtetit.
Disa nga anëtarët e grupeve u arrestuan, më kryesorët u larguan “në drejtim të paditur”, por raporti i “bisnesit” të qeverisë me krimin u trondit dhe tashmë duheshin sqaruar gangot e inatosur.
Dosje të tjera duket se do vinin nga partnerët.
Situata e “kooperimit” pushtet- krim deri tani e menaxhuar doli jashtë kontrollit.

Grupet e krimit të organizuar që ofruan shërbimin e tyre për të grabitur zgjedhjet e fundit parlamentare tashmë kërkonin shpjegime nga përfituesit e pushtetit që ata ju dhuruan.
Ata ishin konstruktorët e “shtëpisë”, ata ishin kolonat që e mbanin në këmbë “çatinë”, ata ishin vetë fryma që gjallonte kjo “shtëpi”.
Ndaj urgjentisht duhej gjetur “kurbani” që kolonat të mos binin e ta zinin çatinë nën to dhe për ca kohë.
Plangprishësi që hodhi gurë mbi shtëpinë ishte ministri.
Banditët, si robt e shpisë, nuk duhet të mërziteshin me të parin e shtëpisë se ai mund të vinte rregull ende dhe të garantonte vijimësinë e parajsës për ta.
I ikuri, nuk paraqiste asnjë shqetësim.
Një peng i Ligjit Antimafia nuk ka ku lëviz, se përndryshe “ligji” hyn në funksion menjëherë. Për aq sa i ikuri qëndron urtë edhe ligji fle në kasafortën kryeministrore.
I ardhuri, duhet të garantonte qetësimin e të turbulluarve.
Nuk kishte ku gjendej garancia më e mirë se sa nga një ekstremist politik i cili edhe nën uniformën ushtarake sulmonte, fyente e shpifte publikisht për Kryetarin e Shtetit dhe Komandantin e Përgjithshëm, vetëm pse po respektohej e zbatohej ligji e Kushtetuta.
Kjo nuk ndodh kurrë në një vend normal dhe me njerëz normal. (Në Shqipëri nuk është problem edhe për ndonjë “opozitar”).
Gjithkush mund ta imagjinoj se çfarë garancish do mund të kenë qytetarët dhe opozita në gëzimin e të drejtave të tyre civile dhe politike pas kësaj.
Tashmë supa e tepsisë është thartuar në çdo thërrmije të saj.

Kriza e thellë ekonomike, dyfish më shumë biznese të mbyllura në shtator

Që prej vitit 2003, Blerta Lila ushtronte profesionin e saj si parukiere. Vera e këtij viti do të ishte e fundit për biznesin e saj. Në shtator ajo do të aplikonte për të pezulluar aktivitetin, duke qenë kështu një nga 1,978 bizneset që janë mbyllur gjatë këtij muaji. Blerta, tani e pa punë, thotë se po pret që të zhvendoset drejt Italisë.
Edhe për Adrianën, e cila që prej vitit 2008 kishte një dyqan lulesh pas ish-Ekspozitës, muaji shtator do të ishte i fundit për aktivitetin e saj. E kontaktuar nëpërmjet telefonit për t’u pyetur mbi arsyet e pezullimit të aktivitetit, do të përgjigjej bashkëshorti. Sipas tij, arsyeja kryesore ishte rënia e xhiros, deri në pikën që shkuan drejt falimentimit. “Prej një viti ra puna. Edhe zona ishte pak e varfër dhe nuk ka fuqi blerëse, tha ai, ndërkohë që shtoi se e bashkëshortja ende nuk ka gjetur punë.
Rënia e fuqisë blerëse ka qenë arsye edhe për Ilir Mujën, i cili kishte shumë vite që kishte një dyqan ushqimore pranë Rrugës së Barrikadës. Përveç rënies së fuqisë blerëse, Iliri shton se edhe shpenzimet në raport me fitimin ishin shumë të mëdha. “Nuk e nxirrnim as një rrogë për veten. Në vitet e fundit, u hap Big Market këtu afër, u hap dhe Conad këtu afër. Kemi pasur nivel të lartë kontrollesh ”, -tha ai i pyetur nga “Monitor”.
Shtatori nuk kurseu as biznesin e Artur Burnazit në sektorin e tregtisë me pakicë. Ai ushtronte aktivitetin që prej vitit 2006 në rrugën 5 Maji, por dy vitet e fundit ishin ato që kishte ndjerë më shumë rënin e xhiros.
Por edhe në zonat rurale, situate ka qenë e njëjtë. Arjana Ibrahimi, e cila banon dhe kishte prej vitesh një dyqan në Prezë tregon për “Monitor” se puna në dyqanin e saj ra ndjeshëm.

Ndër faktorët që ajo liston si shkak të falimentimit është papunësia dhe varfëria e zonës ku ajo jeton. ”Në përgjithësi nuk ka punë në dyqane. Për momentin unë jam e papunë, tha zonja Ibrahimi.
Numri i bizneseve që kaluan në status pasiv, pra që kanë pezulluar aktivitetin e tyre, u rrit me 2.3 herë në krahasim me shtatorin e një viti më parë. Sipas të dhënave që Drejtoria e Përgjithshme e Tatimeve publikon çdo ditë në faqen zyrtare mbi bizneset që kanë kaluar në statusin pasiv, numri i bizneseve që ulën qepenat në shtator është 1,978 biznese. Prej fillimit të vitit, deri në shtator, numri i bizneseve të pezulluara është 11,292, në krahasim me 6,969 biznese që janë pezulluar një vit më parë, me rritje prej 62% në krahasim me janar-shtator 2017.
Në krahasim me muajt e tjerë, shtatori shënoi rekord për mbylljen e aktiviteteve. Një pjesë e këtyre aktiviteteve janë edhe bizneset sezonale, që punojnë kryesisht gjatë sezonit turistik, por dhe në krahasim me të njëjtën periudhë të një viti më parë, rritja është e dukshme.
Kastriot Sulstarova punon vetëm gjatë muajve të verës në qytetin e Pogradecit. Pasi përfundon sezoni ai bën kërkesë për pezullim aktiviteti.
Të dhënat nga Tatimet tregojnë se ka pasur një numër të lartë pezullimesh në zonat turistike. Numrin më të lartë të bizneseve të pezulluara gjatë shtatori e ka Drejtoria Rajonale Tatimore në Durrës, ku janë mbyllur rreth 374 bizneseve, nga 1978 që janë pezulluar në të gjithë vendin.
Ndërkohë që numër të lartë pezullimesh kanë raportuar edhe Drejtoritë Rajonale të Vlorës, me 319 biznese, Sarandës me 272 biznese, Shkodrës me 271, dhe Lezhës me 274. Ndërsa Drejtoria Rajonale e Tiranës renditet e dyta me 361 biznese të mbyllura.
Këtë verë, Drejtoria e Përgjithshme e Tatimeve shtoi kontrollet dhe inspektimet në të gjitha zonat bregdetare të vendit, duke rritur në këtë mënyrë edhe formalizimin e bizneseve sezonale në zonat turistike./Monitor

 

Kush është shqiptari i arrestuar në Itali si pjesë e trafikut të drogës që drejtohej nga djali i bosit mafioz

Antimafia italiane në bashkëpunim me komandën e provincës së Salernos ka shkatërruar një organizatë trafikantësh droge me bazë në komunën e Mondragones në provincën e Napolit.
Kokainë, hashash, marijuanë, trafikohej nga Napoli drejt Mondragones me ndihmën e një bande trafikantësh shqiptarë. Hetimet e antimafias italiane kanë zbuluar organizatën kriminale që drejtohej nga Francesko Tierio La Torre, 31 vjec djali i bosit të njohur mafioz Augusto La Torre, shkruna ora neës.
Hetimet nisën në shtator të 2015 dhe në pranga ranë 13 persona, dy të tjerë do të hetohen në arrest shtëpie.
Droga trafikohej me anë të një sistemi kërkesash telefonike e shpërndahej në tregjet e shitjes në provincën e Napolit e Salernos.
Mes 15 të arrestuarve është dhe shqiptari 38 vjecar Frederik Loka nga Dibra.
1. LA TORRE Francesco Tiberio, datëlindja.1987 ;
2. DE CRESCENZO Salvatore, datëlindja.1977 ;
3. DEGLI SCHIAVI Michele, datëlindja.1988 ;
4. DE CRESCENZO Vincenzo, datëlindja.1956 ;
5. BALESTRIERI Francesco, datëlindja.1977 ;
6. LOKA Frederik, Diber (Shqipëria) datëlindja.1980 ;
7. ARUTA Nicola, datëlindja.1973 ;
8. RINALDI Giuseppe, datëlindja.1988 ;
9. MEANDRO Luigi, datëlindja.1989 ;
10. GALLUCCIO Giuseppe, datëlindja.1992 ;
11. PAGLIARO Carlo, datëlindja.1983 ;
12. CARDILLO Costantino, datëlindja.1984 ;
13. CIPRIANI Alessio, datëlindja.1995 ;
14. PAGLIUCA Angelo, datëlindja.1970 (arresti shtëpiak);
15 Një person me detyrim mos largimin nga territori.

Spaho: Sandër Lleshi, një ministër i paformuar në shërbim të Ramës

Kryetari i grupit parlamentar i Partisë Demokratike, Edmond Spaho ka rgura në njs eshnim ne faqen e tij në Facebok pas intersvitës së minsitrit të ri të Brendshëm.
“Pas intervistes së tij në Opinion pata një shije shumë të hidhur. Jo vetëm për mungesën e modestisë për cilësitë dhe formimin e tij personal dhe professional, por edhe për veneracionin që kishte për Edi Ramën”, shkruan Spaho.
“Nuk po flas për mirënjohjen që duhet të kemi për njerëzit që na kanë përkrahur gjatë rrugëtimit tonë në karrierë, por për vlerësimin që ai dha për qeverisjen e Ramës dhe atë si Kryeministër. M’u duk sikur Sandër Lleshi këto vite nuk ka jetuar në Shqipëri, por në Paris dhe vendin tonë e njeh vetëm nga ERTV”.
Postimi i plotë i Spahos në Facebook
Ndoqa intervisten e Ministrit te Brendshem te ardhshem z. Sander Lleshi dhene te Henen ne mbremje ne Opinion.
Ndodh shpesh qe disa njerez arrijne te krijojne nje profil te larte per vehten duke mos u dukur ne publik dhe duke mos folur. Kjo gjendje vazhdon e vazhdon per shume kohe dhe profili mbahet i tille me komentet dhe mbeshtetjen qe vjen nga te tretet qe i mbeshtesin. Megjithate, vjen nje moment qe do duhet te dalesh ne publik dhe te tregosh kush je ne te vertete. Keshtu ndodhi edhe me Ministrin tone te Brendshem ende te pa dekretuar.
Kam pare reagimet per emerimin e z. Sander Lleshi si Minister i Brendshem. Te jem i sinqerte, nuk m’u duk shume i goditur komenti i ish-Presidentit te Republikes z. Bujar Nishani se Sander Lleshi eshte militant politik.

Mendova qe eshte disi i ekzagjeruar per shkak te raporteve qe kane pasur ne te shkuaren. Kjo sepse z. Sander Lleshi nuk ka qene aktiv ne politike por ka sherbyer vetem ne ushtri.
Pas intervistes se tij ne Opinion pata nje shije shume te hidhur. Jo vetem per mungesen e modestise per cilesite dhe formimin e tij personal dhe profesional por edhe per veneracionin qe kishte per Edi Ramen.
Nuk po flas per mirenjohjen qe duhet te kemi per njerezit qe na kane perkrahur gjate rrugetimit tone ne kariere, por per vleresimin e qe ai dha per qeverisjen e Rames dhe ate si Kryeminister. Mu duk sikur z. Sander Lleshi keto vite nuk ka jetuar ne Shqiperi por ne Paris dhe vendin tone e njeh vetem nga ERTV.
U pyet disa here se si e ka menduar dhe cdo beje ai si Minister i Brendshem per te perballuar luften ndaj krimit te organizuar dhe lidhjet e tij me politiken. Degjova vetem slogane, disa here perseriti qe eshte betuar qe kur ka qene 14 vjec se do i sherbeje vetem te vertetes.
U cfaq i pazoti te perballoje faktet dhe te jape pergjigje per kanabizimin e vendit sepse synoi vetem ti jape mbeshtetje shefit te tij per cka ndodhur keto 4-5 vitet e fundit. Kryeministri i Shqiperise eshte i angazhuar plotesisht per te luftuar fenomenet negative qe kane te bejne me sigurine dhe rendin publik -tha Ministri i ardheshem i Brendshem. Me e mira do kishte qene te mos fliste fare per Kryeministrin. Se kush eshte Edi Rama ne e dime me mire se ai.
Per sa i takon detyres se veshtire qe do mbaje, bazuar ne ato qe tha dhe qe ishin kryesisht slogane, ve shume ne dyshim qe ai e njeh sektorin dhe do kete rezultatet qe pretendon.

Policia nuk eshte e rrezuar, tha Ministri i ardhshem. Desha ta pyes nese ne funksionin e tij si Keshilletar i Kryeministrit per sigurine kombetare, a e ka evidentuar faktin qe zinxhiri komandues i Policise ishte i perfshire ne kanabizimin teresor te vendit ne vitin 2016?
Krimi tek ne eshte vanitoz, nuk eshte organizuar, pohoi Ministri i ardhshem i Brendshem!!! A e di Ministri i ardheshem qe krimin e organizuar ne Shqiperi po e luftojne partneret e huaj si FBI dhe sherbimet gjermane, italiane, belge, engleze?
Ne rolin e tij si Keshilltar i sigurise kombetare a ka pasur rast te mesoje se jemi vendi kryesor i eksportit te kanabisit ne Evrope, qe krimi i organizuar shqiptar po dominon ne vendet e BE, qe nga kanabisi kemi kaluar ne furnizimin e Evropes me kokaine ne sasira te medha? A e di zoti Sander Lleshi qe Shqiperise nuk i happen negociatat per anteresimin ne BE kryesisht per shkak te permasave qe ka marre krimi i organizuar ne vendin tone, lidhjeve te tij me qeverisjen dhe dominimin qe ka ne vendet Europiane?
Ç’mendim keni per Tahirin dhe Xhafen, e pyeti drejtuesi i emisionit? Me zure pa pergatitur u pergjigj Gjeneral Lleshi. I pa pergatitur perse? Per te dhene nje pergjigje qe t’i pelqeje Rames? Cudia erdhi me pas: Kam mendim pozitiv per te dy. Kane punuar mire. Po perse i shkarkuan dhe te emeruan ty more zoteri?
Per ta mbyllur, kam frike se ky do te jete Ministri i Brendshem me pa rezultate dhe me i politizuar i Rilindjes. Qofsha i gabuar.