14 C
Tirana
E martë, 13 Maj, 2025

Ministri i Jashtëm i shokuar nga Trump

Security Council High-level Meeting Threat to international peace and security caused by terrorist acts Foreign terrorist fighters Letter dated 3 September 2014 from the Permanent Representative of the United States of America to the United Nations addressed to the Secretary-General (S/2014/64

Ministri i Jashtëm i Shqipërisë deklaron se është i shokuar nga zgjedhjet në SHBA dhe fushata e zhvilluar atje. Ditmir Bushati nuk ka shprehur asnjë urim për Presidentin e zgjedhur të Shteteve të Bashkuara, Donald Trump. Ai mungoi në pritjen e ambasadës amerikane një ditë pas daljes së rezultatit të zgjedhjeve, duke iu bashkuar kështu mungesës së shefit të tij në Kryeministri.
Qeveria Rama në të vërtetë po vazhdon me kokëfortësi të mos pranojë de fakto rezultatin e zgjedhjeve në Shtetet e Bashkuara.
I pyetur se si do të ndikojnë deklaratat e Ramës ndaj Trump ai është shprehur me fjalët se, Europa është e shokuar nga fushata në Shtetet e Bashkuara dhe se ajo ishte e paprecdent.
Gazetarja: Zoti Ministër, duket se një temë e nxehtë e debatit kanë qenë zgjedhjet amerikane. Sa do të ndikojnë deklaratat përpara zgjedhjeve të zotit Rama në marrëdhëniet me administratën e re të zotit Trump?
Ditmir Bushati: Besoj se kjo është një çështje krejt e qartë së cilës Kryeministri Rama i është përgjigjur. Ne kemi parë një fushatë thuajse të paprecedentë në SHBA, që me të drejtë ka shokuar apo ka sjellë në vëmendje të opinionit publik kryesisht në Europë, por edhe në vende të tjera që kanë një partneritet tradicional me SHBA, për shkak të temave të nxehta dhe të paeksploruara deri më sot me të cilën janë trajtuar këto tema. E kemi fjalën kryesisht për çështjet e sigurisë, raportet e SHBA dhe familjes europiane, çështje që kanë të bëjnë me partneritetin ekonomik dhe tregtar, me raportet e reja që pritet të jenë me Rusinë dhe aktorë të tjerë globalë, çështje që kanë të bëjnë me ekstremizmin e dhunshëm, fetë, emigracionin. Pra, kanë qenë disa tema jashtëzakonisht të nxehta, të cilat kanë rrokur mendjen dhe zemrat e shumë njerëzve, politikanëve apo liderëve europianë, për të komentuar rreth platformave të dy kandidatëve në zgjedhjet presidenciale në Amerikë. Por do të duhet të presim administratën e re me qetësi dhe ajo çka unë do të dëshiroja të siguroja opinionin publik shqiptar përmes RTSH është që për Shqipërinë SHBA mbetet një partner i pazëvendësueshëm jo vetëm thjesht në planin bilateral, por edhe në këtë kënd të Europës adriatike dhe për ne është mjaft e rëndësishme që SHBA të vijojnë të luajnë atë rol stabilizues dhe të jenë sponsorit kryesorë të stabilizimit dhe integrimit euroatlantik të rajonit tonë.
Deklaratat e ministrave të Jashtëm konsiderohen mjaft të rëndësishme në periudhën e tranzicionit të pushteteve në Shtetet e Bashkuara. Gjuha diplomatike shkon zakonisht drejt amortizimit të deklaratave politike të forta që mund të kenë bërë shefat e qeverisë, ndërsa në Shqipëri ndodh e kundërta. Ministri i Jashtëm nuk gjen kohë për asnjë vlerësim të zgjedhjeve në Shtetet e Bashkuara. Nuk ka asnjë urim për fituesin e zgjedhjeve. Për më keq akoma Bushati nuk i konsideron Shtetet e Bashkuara si partnerin kryesor të vendit, por mjaftohet me termin një “parner i pazëvendësueshëm”. Natyrisht që çdo partner është i pazëvendësueshëm në peshën dhe rolin që ka, por e reja në këtë deklaratë të Bushatit është se qeveria e Ramës nuk i konsideron Shtetet e Bashkuara si partnerin kryesor të Shqipërisë.
Është e qartë krisja mes Ramës dhe Trump për shkak të deklaratave të tij që mund t’i bëjë vetëm një kamikaz politik që keqpërdoret për llogaritë politike të Trump, por ajo që është e palejueshme është fakti se Rama në rrugën drejt gremisjes nga pushteti nuk mund të marrë me vete marrëdhëniet diplomatike mes Shqipërisë dhe Shteteve të Bashkuara. Është e vërtetë se Rama kishte paralajmëruar se fitorja e Trump do të ndikonte në marrëdhëniet mes dy vendeve, por kjo deklaratë në fakt duhet kuptuar ndryshe. Rama është shumë i vogël që për qëllim të llogarive të tij politike të mund të ndikojë në marrëdhëniet me Shtetet e Bashkuara. Ajo që është e vërtetë në këtë rast është fakti se fitorja e Trump i shkurton atij ditët në krye të qeverisë.
Bushati si një pinjoll i regjimit diktatorial, i biri i sekretarit të parë Sul Bushati nuk mund të jetë një dashamirës i politikave republikane që më ‘90 rrëzuan regjimin e të atit të tij.

Arben Shahini

Diaspora shqiptare në Belgjikë refuzon Ramën

Ramadan GJANAJ

I nderuar Z. Kryeministër!
Para 3 muajsh mora një ftesë nga ana Juaj, për të marrë pjesë në Samitin e parë kushtuar “Diasporës shqiptare”, që do të tubohet në Tiranë në datat 18-20 nëntor 2016. Fillimisht kjo iniciativë më gëzoi pa masë, ndaj dhe u përgjigja pozitivisht pranë ambasadores së Shqipërisë në Bruksel, zj. Suela Janina. U përgjigja pozitivisht ngaqë ky eveniment përkonte edhe me 60-vjetorin e ardhjes në Belgjikë të refugjatëve politikë shqiptarë, në mënyrë masive dhe të organizuar, teksa ishin larguar nga atdheu dhe trojet e të parëve nën trysninë e plumbave dhe terrorit të diktaturës famëkeqe sllavokomuniste.
Jam i prirur të besoj se gjatë fazës përgatitore të këtij “samiti”, njerëzit Tuaj këtu në Belgjikë ju kanë bërë me dije për zanafillën e mërgatës shqiptare të Belgjikës, e cila është vendosur në këtë vend mikpritës qysh në vitet të para pas LDB, si pasojë e persekutimit në vendlindje për shkak të bindjeve politike antikomuniste dhe kombëtariste, për një Shqipëri të lirë, të bashkuar dhe demokratike.
Edhe pse shumica e këtyre mërgimtarëve politikë kishin marrë rrugën e një ekzili të vështirë dhe të mundimshëm, duke braktisur gjithçka për të shpëtuar jetën, nderin dhe dinjitetin, ata nuk i braktisën asnjëherë gjuhën, kulturën, traditat më fisnike shqiptare, bindjet dhe vlerat morale të mbartura brez pas brezi, si dhe besimin se një ditë historia do t’u jepte të drejtë.
Në shërbim të këtyre bindjeve nacionaliste dhe patriotike ata nuk rreshtën kurrë së vepruari denjësisht në dobi të çështjes kombëtare dhe të atdheut, duke organizuar aktivitete politike për rrëzimin e diktaturës komuniste, vendosjen e demokracisë, rifitimin e lirisë dhe pavarësimin e të gjithë trojeve etnike, edukimin e brezave për trashëgimin e vlerave dhe referencave kombëtariste si qëllim madhor.
Ndryshimet e fillimviteve ’90 ngjallën shumë shpresa tek emigracioni politik shqiptar dhe trashëgimtarët, që gjithmonë e kanë konsideruar veten si pjesë e pandarë e kombit dhe popullit shqiptar, e fateve dhe halleve të vendit, duke ndarë gëzimet dhe hidhërimet me bashkatdhetarët.
Por sot, 26 vite pas ndryshimeve pluraliste parademokratike në Shqipëri, bilanci i ndryshimeve për mërgatën politike shqiptare dhe trashëgimtarët tanë, është i papërfillshëm:
Asnjë nga persekutorët dhe xhelatët që kryen krime dhe terror gjatë diktaturës nuk u dënua! Asnjë dosje e shefave dhe bashkëpunëtorëve të Sigurimit famëkeq nuk u hap! Lustracioni duket sikur pritet qëllimisht të kryhet vetëm nga natyra dhe Zoti!
Madje krimet të llahtarshme nuk u dënuan as simbolikisht, qoftë edhe me ndonjë rezolutë formale të Kuvendit të Shqipërisë, prej të cilit në të gjitha legjislaturat paspluraliste u injoruan edhe shqyrtimi, miratimi dhe zbatimi i rezolutave të ndryshme të Këshillit të Europës!
Përkundrazi, simbolet e regjimit gjakatar komunist vazhdojnë të ruhen me kokëfortësi dhe fanatizëm, por edhe duke u shfaqur gjithkund, sipas axhendave dhe nevojave politike, ndërkohë që pushtetet dhe qeveritë i përdorin për qëllime klienteliste, teksa heshtin me vetëkënaqësi triumfuese ose brohorasin për të mbuluar me zhurmë mosveprimin e tyre formal.
Viktimat e djeshme të diktaturës vuajnë ende pasojat e një diskriminimi perfid apo të hapur, dhe për këtë arsye kur flasim për një Samit të diasporës, nuk mund të lemë pa përmendur se pinjollët dhe bijtë e mërgatës politike edhe sot e kësaj dite nuk gëzojnë asnjë të drejtë, madje kalohet në heshtje nga shteti shqiptar edhe vetë ekzistenca jonë.
Kjo e vërtetë e dhembshme konstatohet edhe në dokumentet zyrtare dhe websitin e MPJ shqiptare, por edhe në websitin e Kryeministrisë dhe të platformave të ndryshme kushtuar këtij Samiti, ku edhe pse flitet për “diasporën”, nuk gjendet i shkruar asnjë rresht i vetëm për mërgatën politike në pasazhet dedikuar “historisë” së të ashtuquajturës diasporë.
Madje si dëshmi e këtij realiteti absurd dhe të papranueshëm, sot në Shqipëri janë akoma në fuqi një mori ligjesh antikushtetuese që pengojnë dhe diskriminojnë trashëgimtarët e mërgatës politike nga fitimi vetiu i shtetësisë shqiptare dhe për rrjedhojë, edhe i të drejtave dhe detyrimeve respektive, si çdo shtetas tjetër.
Shumica e të mërguarve politikë, fatkeqësisht, kanë humbur pronat dhe pasuritë e trashëguara, të cilat edhe sot e kësaj dite ndahen me tapi tek të tretë aspak hallexhinj të papronë, por zaptues e përfitues si klientelë politike e për qëllime elektorale, në garën pompoze e mburrjet butaforike se cila forcë politike dhe qeverisje ka ndarë më shumë tapi mbi pronat e pronarëve legjitimë!!?
“Diaspora” vuan plot dhembje realitetin shqiptar të shkeljes nga skalionet politike katoviciane të të gjitha parimeve dhe standardeve të gjithpranuara të kartave ndërkombëtare dhe konventave ku Shqipëria është nënshkruese dhe palë.
Zhvillimet aktuale e kanë përjashtuar realisht mërgatën politike dhe mbarë “diasporën” nga e drejta për të zgjedhur dhe për t’u zgjedhur me votë demokratike e për të kontribuar me përfaqësim politik për drejtimin dhe zhvillimin e vendit apo për investime me lehtësira e bonuse, sikurse ftohen investitorët e huaj joshqiptarë, që joshen me insistim me anë të praktikave preferenciale administrative e ligjore.
Ky injorim dhe ky mohim të drejtash themelore të “diasporës” nga ana e autoriteteve shqiptare, nuk mund të ketë arsye tjetër përveçse diferencës së frikshme në botëkuptim, vlera, referenca, koncepte, standarde e kritere bazike midis shqiptarësh brenda dhe jashtë shtetit amë për sa i përket shtetit, kombit, lirisë dhe drejtësisë.
Prandaj, duke u nisur nga këto vlerësime e në pritje që shteti shqiptar të përafrojë veprimet me deklaratat zyrtare nëpërmjet korrigjimit të kursit ndaj mërgatës politike (gjithnjë në raport me pritshmëritë tona të sipërpërmendura), unë personalisht nuk mundem të marr pjesë, për dekor apo kontorno, në këtë “Samit të diasporës”, dhe madje as ta konsideroj këtë mbledhje si të tillë.
Kam bindjen e thellë e të patundur se një qëndrim i imi i ndryshëm do të kuptohej vetëm si një përkrahje apo mbështetje ndaj ndonjë axhende politike momentale, në mos më keq, si një mohim, prej meje, i vlerave dhe idealeve të trashëguara nga të parët.
Duke shpresuar në mirëkuptimin Tuaj, uroj që me këtë “Samit” t’i realizoni axhendën dhe synimet e planifikuara.

Autori, kryetar i National Albanian European COUNCIL

Rrëfimi i Xhorxh Soros për veten: Jam për të bërë para si spekulant

Dje ka mbërritur në Tiranë Riccardo Hausman, ai është një profesor i Harvardit, por njëkohësisht drejton një grup nëpunësish që këshillojnë qeverinë Rama për reformat dhe koncesionet. Instituti i Hausmanit është një partner zyrtar i qeverisë shqiptare. Hausman përfaqëson një nga strategët kryesorë të konglomeratit financiar të drejtuar nga George Soros.
Por paralelisht me zhvillimet në Tiranë, disa organizata të huaja, kanë nxjerrë në dritë një rrëfim të pazakontë të vetë Sorosit. Bëhet fjalë për një intervistë të tij të dhënë në vitin 1998, por që ishte zhdukur nga qarkullimi. Pjesët kryesore të kësaj interviste ishin përshtatur në një dokumentar të realizuar enkas për rolin e Soros. Në dokumentar shfaqet dhe zonja Hillary Clinton krah financierit Soros, në një vizitë të bërë në Afrikën e Jugut në vitin 1997.
Por çka është më e rëndësishmja, është fakti se pohimet që Soros ka bërë në këtë intervistë janë spektakolare dhe tepër të sinqerta. Ai pranon rolin e tij si spekulant dhe flet për sulmet që u ka bërë tregjeve apo dhe për detaje mbi fëmijërinë e tij.

EPISODI 1- Lojtari
George Soros: Njerëzit kanë idenë sikur çdo gjë shkon shumë mirë. Por e vërteta është se sistemi është krisur. Dhe duhet riparuar.
Gazetari: Mos vallë ajo që duhet të bëjmë është që të forcojmë rregullat për ta mbrojtur botën nga njerëz si puna juaj?
George Soros: Epo… unë jam një lojtar. Unë mendoj se të gjithë lojtarët duhet t’i nënshtrohen një sistemi rregullash loje.

EPISODI 2- Kolapsi
Gazetari: Ju jeni akuzuar si personi përgjegjës për kolapsin financiar të disa shteteve në Azi. Si për shembull në Malajzi, Indonezi, Japoni dhe në Rusi madje.
George Soros: Për të gjitha këto u akuzokam unë, hë?
Gazetari: A jeni vërtet kaq i fuqishëm?
George Soros: Jo, unë mendoj se kemi të bëjmë me një keqkuptim të madh.
Gazetari: Kryeministri i Malajzisë për shembull…
George Soros: Po?
Gazetari: Ai është shprehur se rajonit iu deshën 40 vite të mëkëmbte ekonominë, derisa vjen një hajvan si Soros, me pare pa fund dhe merr fund gjithçka. Ai ju ka quajtur një kriminel juve zoti Soros…
George Soros: Po ai e ka më të thjeshtë që të akuzojë një faktor të jashtëm, se sa të pranojë keqmenaxhimin që i ka bërë ekonomisë së vendit të tij dhe monedhës së vendit. Po edhe ministri i Financave në Francë ka deklaruar se spekulatorët e tregut duhen varur tek shtyllat e ndriçimit në rrugë.

EPISODI 3 – Suksesi
George Soros: Unë mendoj se nuk kanë lënë ndonjë gjë pa më akuzuar. Unë jam këtu për të bërë pare. Unë nuk mund dhe nuk shoh pasojat që shkakton kjo gjë në shoqëri.
Gazetari: Mua më duket sikur në disa raste ju keni dalë hapur dhe keni sulmuar monedhën e disa shteteve. Këto vende ju bëjnë përgjegjës…
George Soros: Është një përgjegjësi e jashtëzakonshme në fakt. Ka qenë një përvojë poshtëruese për mua, sepse unë në fakt përpiqem të bëj gjënë e duhur, por ndonjëherë ajo që unë bëj, shkakton pasoja negative, të cilat unë nuk i kam pasur si synim, siç ndodhi në Rusi për shembull.

EPISODI 4 – Kontradiktori
Gazetari: Duket sikur personi George Soros përfaqëson një kontradiktë tepër të madhe.
George Soros: Ç’kontradiktë na qenka kjo?
Gazetari: Po ju nga njëra anë ju jeni ai kapitalisti që nuk do t’ia dijë për pasojat që shkakton në shoqëri, por nga ana tjetër, ju jeni një filantropist që duket sikur i ka me shumë merak kauzat shoqërore. Si ja del që i bën të dyja?
George Soros: Si një garues në treg, unë kam për qëllim që të fitoj. Por si qenie njerëzore, unë jam i shqetësuar për shoqërinë në të cilën jetoj dhe vetë.
Gazetari: Cilin Soros po intervistoj unë tani, Sorosin me moral apo Sorosin amoral?
George Soros: Është i njëjti njeri. I njëjti njeri, që në një kohë të caktuar, angazhohet në aktivitete amorale, por pjesën tjetër të kohës bën përpjekje të ketë moral.

EPISODI 5 –  Fëmijëria, nazizmi
Gazetari: Ju jeni një hebre i Hungarisë, që në Luftën e Dytë Botërore u maskuat sikur ishit i krishterë…
George Soros: Ëhë…
Gazetari: Ju keni parë shumë njerëz që kanë përfunduar në kampet e vdekjes naziste…
George Soros: Unë isha 14 vjeç në atë kohë. Unë mendoj se pikërisht në atë kohë u brumos karakteri im.
Gazetari: Me çfarë brumi?
George Soros: Ti duhet të kuptosh, duhet të marrësh masa, t’i paraprish ngjarjeve dhe… ëëë … je nën kërcënim… ishte një kërcënim i tmerrshëm i djallit dora vetë. Dua të them që kjo ishte një përvojë e vërtetë personale me vetë djallin.
Gazetari: Protektorët tuaj ju adoptuan gjasme si fëmijën tuaj. Këta protektorë në fakt u implikuan në konfiskimin e pronave të hebrejve.
George Soros: Ekzakt… po.
Gazetari: Po kjo tingëllon si një nga ato përvojat që do t’i bënte shumë njerëz të shkonin në psikiatri. A ka qenë e vështirë për ju?
George Soros: Ë..ë… jo dhe aq në fakt. Jo dhe aq… mbase kur je fëmijë nuk i sheh ato lidhjet e padukshme, por këtë gjë nuk e kam pasur dhe aq problem.
Gazetari: Asnjë ndjenjë faji?
George Soros: Jo.
Gazetari: Për shembull, mendime të tipit, unë jam hebre dhe vetë, po shoh hebrejtë e tjerë që i çojnë atje; edhe unë mund të isha atje… për këto lloj mendimesh e kam fjalën.
George Soros: Hmmm… ëëëë…. patjetër që dhe unë mund të isha “në anën tjetër”, mund të më kishin marrë dhe mua, ëëë… por… ëëë… shiko, për ironi kjo punë është siç ndodh dhe në tregje. Edhe sikur të mos isha unë, dikush tjetër do ta bënte. Në një mënyrë ose një tjetër pronat do t’ua kishin zhvatur. Unë nuk kam asnjë rol në zhvatjen e atyre pronave. Prandaj nuk kam dhe ndonjë ndjenjë faji.
Gazetari: Jeni fetar?
George Soros: Jo.
Gazetari: Besoni në Zot?
George Soros: Jo.

EPISODI 6 – Spekulanti, kopuku
George Soros: Një herë Presidenti Mandela, më kërkoi se si mund ta mbronte veten Afrika e Jugut nga spekulantët si puna ime. Unë ia thashë atij, unë i shkrova një memo. U përpoqa që t’i ofroja atij këshillat më të mira që dija, se si mund të reduktohej sa më shumë ekspozimi i Afrikës së Jugut nga sulmet spekulative.
Gazetari: Pra, po e instruktoje se si të mbrohej para se ta “vrisje” sërish? Po i thoshe se çfarë duhet të bënte për të të ndalur ty apo jo?
George Soros: Shiko, unë apo dhe të tjerë bëjmë ato gjërat që ndodhin në tregje. Rezultati do të jetë i njëjtë. Unë nuk ndihem fajtor, sepse jam i angazhuar në një aktivitet amoral ku është e ndaluar të përjetosh ndjenja faji.
Gazetari: Pse qytetarëve amerikanë u ndalohet të investojnë në kompaninë tuaj “Quantum Found”, e cila është e regjistruar në parajsa fiskale?
George Soros: Sepse fondi im (kompania), nuk është e regjistruar në Komisionin Shtetëror të Këmbimeve dhe Sigurisë. Pra… ëëë… ne nuk jemi të regjistruar aty.
Gazetari: Pra, nuk keni licencë për të bërë biznes në SHBA sepse…
George Soros: Sepse (qesh)… ne nuk jemi të regjistruar në Komisionin Shtetëror të Këmbimeve dhe Sigurisë. Sepse për ne është më e leverdisshme të veprojmë në këtë mënyrë.
Gazetari: Pra, në njëfarë mënyre e ke bërë për t’iu shmangur rregullave?
George Soros: Po, ekzakt.
Gazetari: Por ju jeni ulur këtu, përballë meje dhe pretenduat më parë se kishte nevojë për të forcuar rregullat…
George Soros: Po… (qesh) dhe ato rregulla që do të na imponohen, ne do t’u bindemi. Ne ndërkohë jemi konform rregullave.
Gazetari: Një nga menaxherët e tu më tha se për të, ti ishe Zoti dora vetë.
George Soros: (Qesh) Nëse luan në tregje financiare dhe shkon me mendimin se je Zoti, është e sigurt që rezultati do të jetë dështimi dhe humbja. Fakti që unë nuk humb, tregon se mua nuk më gënjen mendja se jam Zoti.

Hashtag.al

Zyrtare, BE rikthen “vizat”? Lëvizje vetëm me “autorizim”

Komisioni propozoi dje krijimin e një Sistemi Evropian Informacioni dhe Autorizimi për Udhëtimet (ETIAS) për të forcuar kontrollet e sigurisë për udhëtarët pa viza. Kjo pason njoftimin e bërë në shtator nga Presidenti Juncker në fjalimin e tij mbi gjendjen e BE-së 2016 dhe është rezultati i parë i përparësive për veprimet e identifikuara në Planin e Veprimit të Bratislavës. ETIAS do të mbledhë informacion mbi gjithë ata që udhëtojnë pa viza në Bashkimin Evropian për të lejuar kontrolle të avancuara për migrimin e parregullt dhe sigurinë. Kjo do të kontribuojë për një menaxhim më efikas të kufijve të jashtëm të BE-së dhe do të përmirësojë sigurinë e brendshme, ndërsa do të lehtësojë në të njëjtën kohë udhëtimet e ligjshme përmes kufijve Schengen.
Zëvendëspresidenti i parë, Frans Timmermans tha: “Sigurimi i kufijve tanë dhe mbrojtja e qytetarëve tanë është prioriteti ynë i parë. ETIAS do të mbyllë një hendek informacioni duke verifikuar informacionin e aplikantëve të përjashtuar nga vizat kundrejt gjithë sistemeve tona të tjera. Njëkohësisht, sistemi i ardhshëm ETIAS do të jetë i lehtë, i shpejtë, i lirë dhe efektiv”.
Komisioneri për Migracionin dhe Punët e Brendshme, Dimitris Avramopoulos tha: “ETIAS është hallka e munguar në menaxhimin tonë të kufijve, që lidh pikat me politikat tona të migrimit dhe sigurisë dhe forcon hyrjen Schengen për të paktën 95% të udhëtarëve pa viza. Hapja e Evropës nuk vjen me koston e sigurisë së saj”.
Komisioneri për Bashkimin për Sigurinë, Julian King tha: “Terroristët dhe kriminelët nuk merakosen shumë për kufijtë kombëtarë. E vetmja mënyrë për t’i mposhtur ata është duke punuar së bashku në mënyrë efektive. ETIAS do të ndihmojë për ta bërë këtë: duke pikasur individualë problematikë dhe duke i ndaluar të hyjnë ne do të forcojmë sigurinë e brendshme të Evropës”.
Autorizimi ETIAS nuk është vizë; ai është një regjim më i lehtë dhe më miqësor me vizitorët. Shtetasit e vendeve me liberalizim të vizave sërish do të mund të udhëtojnë pa viza, por do të duhet të marrin një autorizim të thjeshtë udhëtimi para se të udhëtojnë në zonën Schengen. Kjo do të ndihmojë për të identifikuar personat që mund të paraqesin risk për migrim të parregullt apo risk sigurie para se ata të mbërrijnë në kufi, si dhe forcon shumë sigurinë e kufijve të jashtëm. ETIAS do të bashkojë gjithashtu një hendek ekzistues informacioni mbi udhëtarët pa viza, duke mbledhur informacion që mund të jetë jetik për autoritetet e shteteve anëtare para se ata të mbërrijnë në kufirin Schengen. Prandaj ETIAS është një hap përpara me rëndësi drejt sistemeve më të forta dhe më të zgjuara të informacionit për kufijtë dhe sigurinë. ETIAS do të lehtësojë gjithashtu kalimin e kufirit të jashtëm nga shtetas të vendeve të treta të përjashtuar nga vizat. Udhëtarët do të kenë një tregues të hershëm të qëndrueshëm të hyrjes në zonën Schengen, çka do të reduktojë kështu shumë numrin e refuzimeve të hyrjes.
Me qëllim që të vendoset të jepet apo të refuzohet një kërkesë për udhëtim në BE, një sistem i automatizuar do të kryejë kontrolle paraprake, në përputhje të plotë me të drejtat themelore dhe mbrojtjen e të dhënave personale. Ndonëse vendimi përfundimtar për të lejuar apo refuzuar një hyrje do të merret gjithnjë nga rojat kombëtare të kufirit që kryejnë kontrollet kufitare në kuadrin e Kodit të Kufijve Schengen, verifikimet paraprake të të gjithë udhëtarëve do t’i lehtësojnë kontrollet kufitare dhe do të sigurojnë një vlerësim të koordinuar dhe të harmonizuar të shtetasve të vendeve të treta të përjashtuar nga vizat.
ETIAS do të menaxhohet nga Roja Evropiane e Kufirit dhe Brigjeve në bashkëpunim të ngushtë me autoritetet kompetente të shteteve anëtare dhe Europol-in. Agjencia eu-LISA do të hartojë dhe sigurojë menaxhimin teknik të këtij sistemi informacioni.

Funksionet kyçe të ETIAS do të jenë të:

Verifikojë informacionin e paraqitur nga shtetasit e vendeve të treta të përjashtuar nga vizat (si informacion lidhur me identitetin, dokumentin e udhëtimit, informacionin mbi rezidencën, detaje kontakti, etj.), përmes një aplikimi online para udhëtimit të tyre në kufijtë e jashtëm të BE-së, për të vlerësuar nëse paraqesin risk për migrim të parregullt, për sigurinë apo shëndetin publik;
Përpunojnë automatikisht çdo aplikim të paraqitur përmes një uebsajti apo një aplikim me celular kundrejt sistemeve të tjerë të informacionit të BE-së (si SIS, VIS, baza e të dhënave e Europol-it, baza e të dhënave e Interpol-it, EES, Eurodac, ECRIS), një listë të dedikuar sigurie të ETIAS (përcaktuar nga Europol) dhe rregulla kontrolli të shënjestruara, proporcionale dhe të përcaktuara qartë për të vendosur nëse ka tregues faktikë apo baza të arsyeshme për të lëshuar apo refuzuar një autorizim udhëtimi;
Lëshojnë autorizime udhëtimi. Në rastet kur nuk identifikohen të dhëna apo elementë që kërkojnë analizë të mëtejshme, autorizimi i udhëtimit lëshohet automatikisht disa minuta pas paraqitjes së aplikimit.
Autorizimi do të merret përmes një procedure që është e thjeshtë, e lirë dhe e shpejtë; në shumicën e rasteve, një autorizim duhet dhënë brenda pak minutave. Autorizimi, aplikimi për të cilin nuk do të duhet më shumë se dhjetë minuta për t’u plotësuar dhe që kërkon vetëm një dokument të vlefshëm udhëtimi, do të jetë i vlefshëm për një periudhë pesëvjeçare dhe për shumë udhëtime. Një tarifë aplikimi prej vetëm 5 € do të aplikohet për të gjithë aplikantët mbi 18 vjeç.

Çfarë është Sistemi Evropian i Informacionit dhe Autorizimit për Udhëtimet (ETIAS)?

ETIAS do të jetë një sistem i automatizuar IT i krijuar për të identifikuar çdo risk që lidhet me një vizitor të përjashtuar nga viza që udhëton në zonën Schengen. Gjithë shtetasit e vendeve të treta të përjashtuar nga viza, që planifikojnë të udhëtojnë në zonën Schengen, do të duhet të aplikojnë për autorizim udhëtimi përmes sistemit para udhëtimit të tyre. Informacioni i mbledhur përmes sistemit, në respekt të plotë me të drejtat themelore dhe mbrojtjen e të dhënave do të mundësojë verifikim të avancuar të risqeve potenciale për sigurinë apo migrimin e parregullt.
Autorizimi ETIAS nuk është vizë. Shtetasit e vendeve me liberalizim të vizave sërish do të mund të udhëtojnë pa viza, por do t’u kërkohet, si kusht i detyrueshëm për hyrje në zonën Schengen, që të marrin një autorizim para udhëtimit të tyre.
Me qëllim që të vendoset nëse do të jepet apo refuzohet një kërkesë për të udhëtuar në BE, sistemi do të kryejë kontrolle të mëparshme dhe do të japë apo refuzojë autorizimin e udhëtimit. Ndonëse vendimi përfundimtar për të lejuar apo refuzuar një hyrje do të merret gjithnjë nga rojat kombëtare të kufirit që kryejnë kontrollet kufitare në kuadrin e Kodit të Kufijve Schengen, verifikimet paraprake të udhëtarëve të vendeve të treta të përjashtuar nga vizat do t’i lehtësojnë kontrollet kufitare dhe do të sigurojnë një vlerësim të koordinuar dhe të harmonizuar të riskut të shtetasve të vendeve të treta, si dhe do të reduktojnë shumë numrin e refuzimeve të hyrjes në pikat e kalimit të kufirit.

Si do t’i trajtojë ETIAS hendeqet ekzistuese të informacionit?

Aktualisht autoritetet kompetente të kufirit dhe zbatimit të ligjit kanë pak informacion mbi ata që janë të përjashtuar nga vizat – ndërsa kanë informacion mbi njerëzit që udhëtojnë me viza.
Duke siguruar që gjithë vizitorët të kontrollohen para mbërritjes së tyre dhe që një autorizim i vlefshëm udhëtimi kërkohet për gjithë shtetasit e vendeve të treta të përjashtuar nga vizat, ETIAS do të identifikojë personat që mund të paraqesin risk për sigurinë apo për migrim të parregullt para se ata të mbërrijnë në kufi dhe do ta trajtojë këtë hendek informacioni mbi udhëtarët pa viza duke mbledhur informacion që mund të jetë jetik për autoritetet e kufirit dhe zbatimit të ligjit të shteteve anëtare.
Si i plotëson ETIAS sistemet ekzistuese të informacionit për kufijtë dhe sigurinë?
Në përputhje me strategjinë e ndërveprimit të propozuar në Komunikatën mbi Sisteme Informacioni më të Fortë dhe më të Zgjuar për Kufijtë dhe Sigurinë e datës 6 prill 2016, ETIAS është planifikuar të jetë ndërveprues me sistemet ekzistues, si dhe sistemet aktualisht ende në zhvillim, si sistemi i hyrje-daljeve (EES).
Sa më shumë të jetë e mundur dhe kur është teknikisht e arritshme, Sistemi i Informacionit ETIAS do të ripërdorë komponentët harduerë dhe softuerë të EES dhe infrastrukturën e tij të komunikimit. Gjithashtu do të vendoset ndërveprim me sisteme të tjera të informacionit që do të konsultohen nga ETIAS, si Sistemit i Informacionit të Vizave (VIS), të dhënat e Europolit, Sistemi i Informacionit Schengen (SIS), Eurodac dhe Sistemi Evropian i Informacionit për Dosjet Penale (ECRIS).
ETIAS dhe EES do të ndajnë një depozitë të përbashkët të dhënash personale të shtetasve të vendeve të treta, me të dhëna shtesë nga aplikimi ETIAS (për shembull, informacion mbi rezidencën, përgjigje për pyetje mbi të kaluarën, adresën IP) dhe dosjet hyrje-dalje të EES të ruajtura veçmas, por të lidhura me këtë dosje të përbashkët dhe të vetme identifikimi.

Kundrejt cilave baza të dhënash do t’i verifikojë ETIAS të dhënat e udhëtarëve?

Kur verifikon dhe vlerëson informacionin e paraqitur nga udhëtarët e përjashtuar nga vizat me qëllim që t’u jepet apo mohohet një autorizim udhëtimi, sistemi do të verifikojë automatikisht çdo aplikim kundrejt:
Sistemeve përkatës ekzistues të informacionit të BE-së;
Sistemit të Informacionit Schengen (SIS);
Sistemit të Informacionit të Vizave (VIS);
Të dhënave të Europolit;
Bazën e të dhënave Eurodac;
Sistemeve të propozuar të ardhshëm të informacionit të BE-së:
Sistemi Hyrje/Dalje (EES);
Sistemi Evropian i Informacionit për Dosjet Penale (ECRIS).
Bazave përkatëse të të dhënave të Interpolit:
Bazën e të dhënave të Dokumenteve të Vjedhura dhe të Humbura të Udhëtimit të Interpolit (SLTD);
Dokumentet e Udhëtimit të Interpolit të shoqëruara me bazën e të dhënave të njoftimeve (TDAWN);
Si dhe një listë të dedikuar mbikëqyrjeje të ETIAS (që do të krijohet nga Europoli).

Si do ta përmirësojë ETIAS sigurinë e qytetarëve të BE-së?

Duke siguruar informacion jetik mbi sigurinë, migrimin e parregullt dhe risqet për shëndetin publik para mbërritjes së një personi në kufirin Schengen, ETIAS do të kontribuojë shumë për mbylljen e hendeqeve ekzistues të informacionit mbi sigurinë dhe do t’u sigurojë informacionin jetik të nevojshëm autoriteteve të shteteve anëtare për t’i ndihmuar të piketojnë individët potencialisht problematikë, si dhe për të marrë masa para se ata të mbërrijnë në kufijtë e jashtëm Schengen.
Në mënyrë më specifike, një identifikim më i mirë dhe më i saktë i risqeve potenciale për sigurinë e shtetasve të vendeve të treta të përjashtuar nga vizat para se të mbërrijnë në kufirin e jashtëm të zonës Schengen do të përmirësojë zbulimin e trafikimit të qenieve njerëzore (veçanërisht në rastin e të miturve), do të ndihmojë për t’i bërë ballë kriminalitetit ndërkufitar, si dhe përgjithësisht do të lehtësojë identifikimin e personave prania e të cilëve në zonën Schengen mund të përbëjë kërcënim për sigurinë. Kështu ETIAS kontribuon në përmirësimin e sigurisë së qytetarëve në zonën Schengen dhe rrit sigurinë e brendshme të BE-së.
Të dhënat e ruajtura në ETIAS, në respekt të të drejtave themelore dhe mbrojtjes së të dhënave, mund të vihen gjithashtu në dispozicion të autoriteteve kombëtare të zbatimit të ligjit dhe Europolit, nëse është e nevojshme për parandalimin, zbulimin dhe hetimin e krimeve terroriste apo vepra të tjera penale serioze, si dhe për identifikimin e autorit të një vepre terroriste apo krimi tjetër serioz.

Cili është ndryshimi mes një vize Schengen dhe një autorizimi për udhëtim ETIAS?

Para së gjithash, ETIAS nuk është vizë. Një udhëtar pa vizë sigurisht që nuk ka nevojë për vizë për të hyrë në zonën Schengen. ETIAS nuk do ta ndryshojë këtë. ETIAS është një sistem më i lehtë, shumë më i lirë, më i shpejtë dhe më miqësor me vizitorët që në më shumë se 95% të rasteve do të rezultojë me një përgjigje pozitive brenda pak minutave. Nuk mund të krahasohet me një vizë Schengen. ETIAS është një hap procedural i nevojshëm dhe i vogël për gjithë udhëtarët e përjashtuar nga vizat, që do t’u mundësojë atyre të shmangin burokracinë dhe vonesat kur paraqiten në kufij. Prandaj ETIAS jo vetëm që do të respektojë plotësisht statusin pa viza, por edhe do të lehtësojë kalimin e kufirit të jashtëm Schengen për qytetarët e vendeve të treta të përjashtuar nga vizat dhe do t’u mundësojë vizitorëve pa viza të gëzojnë plotësisht statusin e tyre.
Një autorizim udhëtimi ETIAS nuk nënkupton kërkesat e një vize.

Me të gjitha format e mënyrat për zgjedhje të lira pa Ramën

Shqiptarët po punojnë për xhepat e një grushti njerëzish

– E hapa duke folur për provimin e madh, atë për datën e negociatave. Risia kësaj here është që pavarësisht nga përgjigjja që do të marrim, risia duket qëndrimi që PD mban, jo ndaj procesit, por tek teknikalitetet. Ndryshe nga çdo herë tjetër në komitet mbajtët një qëndrim të ngurtë, deri sa një deputet kërkoi heqjen e një paragrafit për datën…
Ka një absurd dhe nuk qëndron tek PD. PD ka një qëndrim të konsoliduar prej ditës time të parë si kryetar i saj; Qëndrimi i PD është i qartë, do të mbështesim pa rezerva çdo hap që çon në integrimin europian të vendit. Këtu vendosim një standard, ndryshe nga opozita e mëparshme që bllokoi statusin për 3 vite me pretekstin e Fierit. Lobuam aktivisht me pjesën dërrmuese të vendeve të BE që drejtoheshin dhe drejtohen nga partitë simotra tona. Ne besojmë që çdo hap përpara është aleat për standardet. Shton kontrollin, mundësitë dhe burimet.

– Atëherë pse po dilni kundër këtë herë?
Është sajesë e propagandës qeveritare për trushplarjen e shqiptarëve.

– Megjithatë ju e keni pohuar vetë…
Nuk është ashtu. E keni gabim! Kush e vendos rekomandimin për statusin?! Rekomandimin e bën Komisioni dhe vendimin e merr Këshilli. Parlamenti ka zero ndikim këtu. Është një gënjeshtër, propagandë e pastër qeveritare. Mes datës së rekomandimit dhe 15 dhjetorit ka patur një sesion ndër 13 sesionet, ky sesion nuk ka asnjë rol formal sa i përket rekomandimit. Ka një Komision, 7 nga Shqipëria dhe 7 nga BE. Në 13 takime vetëm 1 herë ka patur rezolutë, gjithë herët e tjera rezoluta ka dështuar dhe atëherë ka kaluar vetëm sepse u tërhoqëm ne. Këtë vit kemi kërkuar që të reflektohet gjendja e rëndë e krimit, lufta kundër drogës dhe zgjedhjet. Kjo nuk ka lidhje me hapjen e negociatave.

– Po Komisioni flet për pesë prioritetet?!
Lajmi i vetëm i mirë është që reforma në drejtësi kaloi me konsensus të plotë. Rezoluta nuk ka asnjë vlerë. Rezoluta duhet të pasqyrojë gjendjen dhe problemet e Shqipërisë dhe t’i kërkosh opozitës që të mos përdorë presionin ndaj Qeverisë, do të thotë të mos ekzistojë, ndërsa të thuash të kundërtën që kjo ishte në dorën tonë, është njësoj sikur notën ta vendosë nxënësi dhe jo mësuesi.

– Ju ofrua një kompromis për rezolutën, për të hequr gjithë paragrafin që bënte fjalë për datën…
Ajo që m’u raportua është që pati një refuzim për të reflektuar këto tre propozime, kriminalitetin, drogën dhe zgjedhjet e lira. PD ka mbajtur qëndrimin si opozitë dhe për rekomandimin jemi pro, por nuk jemi ne ata që e vendosim. Nëse do të ishte në dorën time, do ta firmosja që sonte.

– Nëse më 15 dhjetor nuk e marrim, sigurisht që fajin e ka Qeveria, por ju a ndjeni përgjegjësi?
BE do të vazhdojë të ekzistojë, ndërsa ne do të vazhdojmë të përballemi me një situatë ku krimi është shtrirë në mbarë vendin, droga po shkatërron shoqërinë shqiptare dhe paratë e saj rrezikojnë zgjedhjet e ardhshme.

– Sot jeni akuzuar nga një deputet i maxhorancës se po sabotoni këtë proces?
E gjitha kjo vjen erë si në kohën e diktaturës, ku duhet gjetur një armik. Mendon se opozita ka instrumentat për të bllokuar një proces të tillë?!

– Bëhet fjalë për aksione konkrete në Tiranë…
A nuk vjen erë si një instalacioni çiliminjsh për të shmangur problemet reale të vendit me krimin, drogën dhe zgjedhjet.

– Të trija problemet janë ekzistuese afatgjata dhe nuk po marrin një zgjidhje përfundimtare. Zgjedhjet në Shqipëri nuk janë të lira dhe të ndershme, dekriminalizimin e ngritët ju, shkuat deri në atë pikë për të ndryshuar Kushtetutën për ta përshtatur këtë ligj sepse ishte antikushtetues….
Dekriminalizimi sot nuk zbatohet. Kryeministri ka në dorë me ligj të shkarkojë Elvis Rroshin që rezulton i dënuar për përdhunim në grup në Itali dhe për trafik droge në Zvicër. Ka në dorë të largojë një numër anëtarësh nga grupi i tij parlamentar të verifikuar për një sërë shkeljesh. Ligji për dekriminalizimin nuk po zbatohet sepse janë dhjetra persona, shtyllë e një pushtetit të kriminalizuar. Jetojmë në një Shqipëri ku krimi, droga dhe politika janë bërë njësh kundër qytetarëve shqiptarë dhe ky është një problem që nuk mund të mbyllim sytë ne. Thelbi është ky. Sot në Shqipëri ligjet që janë miratuar me konsensus ose shkelen ose nuk zbatohen. Shembulli është Ligji i Dekriminalizimit. Sa persona janë nxjerrë nga zyrat publike si rezultat i këtij ligji. Ku e ke Elvis Roshin sot?

– Pyesni Prokurorin e Përgjithshëm…
Dmth, fajin e ka drejtësia? Kryeministri, i cili përbetohet për përkushtimin e tij në Reformën në Drejtësi, ka në dorë pavarësisht prej gjendjes si është drejtësia, të bëjë drejtësinë e tij. Ai ka në dorë me ligj ta shkarkojë Elvis Roshin, i cili rezulton i dënuar për përdhunim në grup të një të miture në Itali dhe deportim nga Zvicra për trafik droge.

– Ju thoni, lëre PAMEC-ën, lëre Parlamentin Europian, lëre Komisionin Europian…
Po të lexoni siç e lexon Taulant Balla, është problemi yt, nuk është problemi, as i shqiptarëve. Gjendja e Shqipërisë dhe e shqiptarëve është kjo që është, jo ajo që thotë mazhoranca, jo ajo që thotë Edi Rama. Jo ajo që pretendojnë të tjerët në emër të tij.

– Raporti i PAMECA-s, i thotë Prokurorit të Përgjithshëm, i ka mëshuar tek çështja e Elvis Roshit?
Thërrit PAMECA-n, thërrit Prokurorin e Përgjithshëm, kjo nuk është çështje teknike, kjo është çështje politike, është çështje e vullnetit politik. Nuk mund të fshihet askush për mungesën e vullnetit politik. Një kryeministër që duhej të ishte me të vërtetë i përkushtuar për drejtësi, në këtë rast ka në dorë të bëjë drejtësi, ka në dorë të shkarkojë Elvis Roshin. Nuk e shkarkon, e mban aty. Të dënuarin për përdhunim të një të miture në Itali, të deportuarin për trafik droge në Zvicër. Ka në dorë të largojë një numër anëtarësh nga grupi i tij parlamentar, sepse janë persona të verifikuar me rekorde kriminale. Nuk i largon. Përse nuk i largon? Sepse pa ta nuk ka pushtetin. Pra, zoti Rama ka bërë një zgjedhje të qartë. Këto nuk janë rastësi. Siç nuk janë rastësi që ligji për dekriminalizimin nuk po zbatohet. Përse? Sepse këta persona, Elvis Roshi në Kavajë, Artur Bushi në Krujë, Tërmet Peçi në Tepelenë, Ndoni në Këlcyrë e dhjetëra e dhjetëra të tjerë, janë shtylla të një pushteti të kriminalizuar, i cili sot është përgjegjës se e ka mbjellë Shqipërinë me drogë. Nëpërmjet këtyre e ka mbjellë. Nuk është rastësi që droga e cila ka lulëzuar kudo, në këto zona është edhe më problematike, që në këto zona kemi drogë në aeroport, nuk është rastësi. Ne jetojmë në një Shqipëri, ku krimi, droga dhe politika janë bërë njësh në një konspiracion kundër qytetarit shqiptar jo kundër meje, as kundër Partisë Demokratike, por kundër qytetarit shqiptar dhe ky është një problem para të cilit nuk mund të mbyllim sytë si opozitë. As në Tiranë, as në Bruksel. Të të them edhe diçka tjetër.

– Përse nuk del hashashi sot një nga shqetësimet kryesore të Komisionit Europian?
Para se të nisesha këtu, kam marrë telefonata nga një politikan i lartë italian, i cili më tha, çfarë bëhet? Të lutem të ushtroni presion para qeverisë. I thashë, zotëri, keni hallet dhe problemet tuaja, duhet ta dish që kemi 6 muaj betejë për këtë çështje. Sepse, kishte lexuar artikullin e “Corriere della Sera” sot, a e keni lexuar artikullin?

– Po, e lexova.
Çfarë thoshte? Shqipëria serë droge e Europës.

– Përse kjo nuk shfaqet në raportet e institucioneve ku ne duam të aderojmë?
Nuk është kjo pyetje për t’i bërë kryetarit të opozitës. Nëse mendon që Europa toleron…

-Unë mendoj se është problem kaq i rëndë sa ç’thoni ju…
Si mendoni ju, që nuk është problem droga?

– Absolutisht, e pranon policia çdo ditë.
Ky është problemi më i madh që kemi sot.

–  Ju e thoni, kjo është çështja kardinale, dhe pse e thoni vetëm ju dhe nuk e thotë askush nga faktorët e tjerë politikë kombëtar dhe ndërkombëtar?
Nuk është ashtu. Ke 6 muaj që bombardohesh me deklarata. Prokurori italian thotë, ka një lum droge në Shqipëri, autoritete janë edhe ata. Mediat më në zë të botës thonë që droga në Shqipëri është një problem i jashtëzakonshëm dhe vjen si rezultat i lidhjes së qeveritarëve më të lartë me drogën. “Huffington Post”, The Hill, gazetari që i bëri thirrje presidentit të ardhshëm të SHBA-së, të nisë një hetim ndërkombëtar, për lidhjet e qeveritarëve shqiptarë me drogën. Kemi deklarata të institucioneve të rëndësishme, kemi deklarata të Parlamentit Europian, kemi deklaratën e Eduard Kukan, kjo nuk është garë deklaratash. Shqetësimi është i jashtëzakonshëm. A është sot shqetësimi i parë në botë Shqipëria, sigurisht nuk është dhe nuk mund të jetë, shqetësimi për drogën është i jashtëzakonshëm. Pra, nuk është e vërtetë që nuk është ngritur ky shqetësim. E kanë thënë dhe po e thonë, të vetmit që po mundohen t’i ikin kësaj apo ta romantizojnë çështjen e kanabisit, apo ta refuzojnë, apo ta zvogëlojnë, nuk janë 26 ton po 26 kg, janë Edi Rama dhe ministrat e tij. Pse Edi Rama e refuzon, apo e zvogëlon problemin e drogës. Pse nuk e njeh problemin e drogës. Sepse për ta zgjidhur një problem, duhet ta njohësh. Njohja të jep mundësinë të reflektosh, reflektimi të jep mundësinë të veprosh dhe ta korrigjosh. Edi Rama nuk e njeh problemin e drogës dhe kjo në vetvete është…

– Ju, si ish-ministër i Brendshëm, si zgjidhet kjo çështje? Kjo është ajo që presim nga opozita, t’i japim një zgjidhje. Si zgjidhet kjo? Sepse ju thoni, vetëm të ikë Edi Rama dhe Sajmir Tahiri. Erdhët ju në pushtet nesër, si zgjidhet?
…Tani do të më japësh kohën të shpjegoj se përse problemi i drogës duhet të zgjidhet patjetër dhe do ta zgjidhin të gjithë shqiptarët së bashku. Nuk është një problem raporti apo një joraporti. Problemi i madh këtu nuk është se në sa raporte ka dalë, në sa raporte nuk ka dalë. Problemi i madh është që kryeministri nuk e njeh këtë problem, sepse kjo vetëdenoncohet si pjesë e problemit. Me lejo të shpjegoj, sepse ti nuk e ke traditë t’i heqësh fjalën opozitës.

– Opozita goditi me grusht sot në Parlament.
Nuk është e vërtetë, opozitës i ka mbetur vetëm fjala. Opozita ka vetëm fjalën…

– Tek fjalët mund të shkoni, tek grushtat jo, tek prekja fizike jo…
Përsa i përket një vendi që të këput kokën, kur eliminon liritë dhe të drejtat e njeriut, m’u në mes të Parisit.

– Dikur, jo më.
Edhe sot po ta provojë dikush, por s’e provon dikush, sepse nuk guxon ta provojë, sepse është një demokraci e konsoliduar. Kur liritë nëpërkëmben, kur liritë thelbësore zerohen nuk ka rrugë tjetër përveç se të ngrihesh e të godasësh me grusht dhe me gjithçka tjetër, por kjo është një çështje që do trajtojmë më vonë.

– Jo e trajtojmë, sepse keni folur për protesta por nuk po ndodhin akoma.
Kush tha? Po dje kishte protestë në Shkodër.

– Të organizuar nga ju…
Është koncept i vjetër leninist, që kur opozita shtyp butonin ka protesta. Protesta është tek njerëzit dhe njerëzit janë në protestë dhe ne jemi me ta dhe do të jemi me ta.

– Po, a janë ata me ju zoti Basha?
Sigurisht! Unë mendoj dhe kam bindjen e thellë se kur bëhet fjalë për interesa thelbësore të shqiptarëve, siguria e fëmijëve të tyre, ndërtimi i një shoqërie ku nuk shpërblehet i paafti, mediokri, i korruptuari, krimineli, por shpërblehet punëtori, i ndershmi, talenti, krijuesi. Këto janë çështje thelbësore që duhet të na bashkojnë si shqiptarë e jo të na përçajë, pavarësisht bindjeve politike dhe unë besoj se në një Shqipëri të sotme ku punëtori, i afti, krijuesit, talenti, i dituri humbet dhe fiton pothuajse gjithmonë i paafti, mediokri, krimineli, hajduti, shpërblehet, krijon mirëqenie dhe krijon pushtet, thelbi i problemit me të cilin duhet të merremi sot si opozitë për t’i dhënë shqiptarëve rrugën e daljes nesër.

– A mund të flasim pak për drogën të lutem? Ke qenë ninistër i Brendshëm, ke vizituar Lazaratin. Qeveria juaj, jo ju personalisht, edhe ju keni përgjegjësinë tuaj se keni qenë ninistër i Brendshëm në një periudhë jo të vogël, por qeveria juaj e njihte Lazaratin, e pranonte Lazaratin, e la Lazaratin të ishte aty ku ishte.
Me të vërtetë në Lazarat vazhdonte kultivimi i drogës, por qeveria dhe unë si ministër i Brendshëm aplikuam një strategji të konsultuar me partnerët ndërkombëtarë që në anglisht quhet “conteintmen “që në shqip përkthehet përmbajtje, rrethimi çfarë bëri rrethimi ? Rrethimi preventiv i mohoi mundësinë për ta rritur kanabisin me kosto të ulët, duke i mohuar plehrat kimike ujërat. Rrethimi postprodukt bëri të pamundur daljen e drogës nga Lazarati. Ke dy prova një nga qeveria shqiptare një nga qeveria italiane që kjo ishte efikase. Provat e qeverisë italiane janë të dhënat që janë dhe në raportin e KE.

-Ah, këtu i referohesh KE?
Unë gjithmonë  i referohem KE.
Në vitin 2012 sasitë e kanabisit të kapur në Itali ishin sasi minimale dhe po të shumëzohen me 10, sepse duhen shumëzuar me 10 se një e dhjeta kapet nëntë të dhjetat kalojnë, pra ishin minimale. Kjo ishte prova e parë. Prova e dytë është që kur policia hyri në Lazarat gjeti afro 100 ton kanabis deri në 4 vjet të velur të vjelur dhe dihet nga ekspertët që pas tri vitesh kanabisi i humbet vlerat e veta komerciale. Pse i gjeti aty ? Sepse nuk arriti dot në treg. Pse nuk arriti në treg? Sepse ne kishim një strategji …
Çfarë ndodhi? U çmontua Lazarati. U hy me polici,  shumë mirë, e kam përshëndetur aksionin. Çfarë kam kërkuar gjatë aksionit? Të ruhen jetët civile, të ruhen jetët e personelit të policëve. Këtë kam kërkuar asgjë tjetër. Të mos ketë goditje, dhunë, shkelje të të drejtave të njerëzve të pafajshëm dhe të kapen trafikantët. Nuk u kapën trafikantët. Trafikantët ikën. Trafikantët ikën. Se kush i la të iknin dhe se ku janë sot i ke në të gjithë Shqipërinë. Pse në të vërtetë, Lazarati kishte një problem që nuk e ka më, por e gjithë Shqipëria sot është kthyer në një Lazarat, strategjia e qeverisë ka qenë fare e qartë strategjia e Ramës, strategjia e Tahirit dhe e një grushti të korruptuarish që është në krye të policisë është fare e qartë, sigurisht nuk mund të fajësojë gjithë policinë, krerët më të lartë të policisë të vendosur aty me dorë nga Tahiri kanë një rol instrumental në mbjelljen e Shqipërisë me kanabis dhe në krijimin e infrastrukturës të kanabisit, infrastrukturë, e cila po përdoret dhe për trafikun e kokainës dhe heroinës dhe që nesër mund të përdoret dhe për armë.

-Çfarë do të bëntë Lulzim Basha kryeministër dhe ministri i tij eventual i Brendshëm për ta zgjidhur këtë situatë? Pra, kur të vini nesër në pushtet si do ta zgjidhni këtë situatë? Do të nxirrni ushtrinë siç thotë Ylli Manjani, sepse kjo është emergjencë, se ju thoni kur të vijmë në pushtet, droga është e para?
Para se çfarë do të bëjmë kur të vijmë në pushtet do të shpjegoj me pak fjalë pse kemi ardhur deri këtu. Kemi ardhur deri këtu, sepse kjo ndodhi jo vetëm thjesht për mungesë të vullnetit politik për të luftuar drogën, por të një vullneti për ta përdorur drogën për të shpërblyer ata kriminelë që nuk i nxjerr nga Parlamenti, nuk i nxjerr nga Bashkitë në radhë të parë dhe në radhë të dytë, për të siguruar   infrastrukturën për zgjedhjet e ardhshme që në zgjedhjet e ardhshme të mos kenë nevojën që t’i venë tytën në kokë zgjedhësve, por tju thotë “ta gëzoni korrijen” siç e bëri në Dibër ose përndryshe t’i godasë ……

-Pse nuk denoncuat për rastin e Dibrës?
Nuk është e vërtetë. Ne kemi denoncuar me dhjetëra raste. Kur ende Edi Rama fliste në Parlament,  policia ka dalë me komunikatë pasdite dhe tha se në të vetmen zonë kur rezultati nuk ishte ai që priste PS, shkuan dhe hoqën i 6120 rrënjë kanabis, pra t’i mos i merr të vërteta ato që thotë qeveria, sepse dhe qeveria më e mirë duhet marrë me skepticizëm nga media. Të dalim tek thelbi. A është problem vetëm i PD, kanabisi?

-Ju thoni që është problem i gjithë Shqipërisë..
Unë them që nuk është kanabisi problem në vetvete. Problem është tjetër dhe këtu duhet të ndalemi.  Prokuroria italiane thotë se ka kapur midis 30 dhe 50 ton. Le të marrim më të ultën 30 ton. E njëjta Prokuroria nga e cila varet Guardia di Financia, Policia e Shtetit dhe Karabineria dhe të gjithë institucionet ligjzbatuese thonë se kjo është një e dhjeta, pra kanë kaluar 270, me një vlerë në treg përafërsisht 12 miliardë euro, minimumi nëqoftëse e marrim me çmimin më të ulët. 12 miliardë euro, është bazë për prodhimin e brendshëm bruto të Shqipërisë. 12 miliardë euro,  sikur 10% e këtyre të jenë në duart e krimit të organizuar  shqiptar bëhet fjalë për 1, 2 miliardë euro. As policia nuk i ka. As ushtria nuk i ka, as Shërbimi Informativ nuk i ka, pra nuk ka strukturë shtetërore që të ketë 1, 2 miliardë euro. I ka krimi i organizuar dhe nuk pyesin për qeveri.  Çfarë do të bëjmë me këto para trafikantët e drogës dhe krimi i organizuar? Çfarë do të bëjnë me këto para.

– Ju sapo pranuat se një ushtri e tillë trafikantësh, banditësh, kriminelësh, mafiozësh dhe tregtarë droge me thënë të drejtën, me tërë këta nuk më intereson nëse kryeministër është Edi Rama apo Lulzim Basha?
Këtu ka një ndryshim themelor, këtu je gabim, sepse këta do të investojnë për të ruajtur status quo ose për ta zgjeruar. 1, 2 miliardë euro, me një pjesë të tyre do të blihen zgjedhjet për të favorizuar ruajtjen e  gjendjes. Kush e favorizon ruajtjen e gjendjes? Lulzim Basha që ju thotë “sapo të vij në pushtet me votën e qytetarëve do të marrim të gjitha masat dhe do t’i shtypim apo dikush tjetër që thotë “ska problem kanabisi apo hë ku e keni kanabisin..?’
Del me ambasadorin e BE në konferencë dhe thotë ku ka kanabis? Çfarë bën ky kur thotë nuk ka kanabis. Jo  thjesht  e refuzon, jo thjesht e mohon, por ky i shkel syrin atyre. U thotë unë jam garancia juaj””. Këtu ka ardhur Shqipëria sot dhe problem është se paratë e kanabisit kanë forcuar krimin e organizuar shqiptar me të cilat do të blejnë më shumë policë, do të blejnë më shumë prokurorë, do të blejnë më shumë gjyqtarë do të investojë në ata politikanë, në ato parti politike që do ta ruajë këtë gjendje për ta. Do të blejë ekonominë shqiptare, do të marrin tenderat do të marrin punët publike, nesër do të marrin gjithë pronat, bregdetin do ta zhvillojnë ata, pra do të diktojnë ata. Do të blejnë mediat. Vende të caktuara kanë shkuar përmes kësaj rruge dhe sot janë në fund të pusit.
Po çfarë po bën PD? Kemi në radhë të parë një detyrë për të ndërgjegjësuar shqiptarët dhe unë i bëj thirrje çdo medieje dhe kolegëve të t’u të nderuar “stop relativizimit të problemit të drogës”. Është një problem i jashtëzakonshëm,  do ta përpijë këtë vend. Makiaveli thotë që mjekësia dhe qeverisja kanë një pikë të përbashkët: Kur e bën diagnozën herët, mund ta shërosh sëmundjen edhe po të jesh i pasigurt edhe po ta bësh herët po të marrësh masat mund ta shërosh, po ta bësh vonë diagnoza s’ka rëndësi sa i sigurtë je, mori fund trupi,  vdiq. T’u themi shqiptarëve pse është e keqe droga. Ti e thua që e dimë, por ai që merr 20 mijë lekëshin në fushë, 30 mijë, thotë unë nuk kam bukë të ha dhe kjo është alternativa ime e vetme dhe kjo është detyra jote, detyra ime.  Është detyra e një kryeministri normal e të përgjegjshëm të thotë, pse është e keqe dhe jo nuk po ndodh, apo të fërkojë duart, sepse njerëzit e tij të lidhur me drogën po bëjnë para që nesër mund t’i hedhin në zgjedhje. Pse është e keqe droga? E para, marrim një shembull krahasues. Ti themi shqiptarëve, cili vend ka bërë përpara me drogën?  Duam të shkojmë tek Afganistani? Eshtë Kolumbia ku ka luftë civile prej 30 vitesh.

-Nuk është qeveria  të cilën ju e quani fajtore është qëndrimi qytetar?
E para do të ndërtojmë një aleancë të madhe, sepse qeverinë këtu e kemi patur dhe me mohimin që i bën problemit, Edi Rama del dorëbrenda, sepse po të mos ishte dorëbrenda,  do të thonte: opozitë ke të drejtë, hajde të punojmë bashkë,  të bëjmë diçka, por jo thotë ai, nuk është problem, kanabisi nuk është problem, ku e ke kanabisin? Dhe ky refuzim në vetvete demaskon komplicitet, nuk është provë ligjore e komplicitetit, por është deduksion logjik.

-Kemi raportin e Guardia di Financës. Nuk është provë, po thotë se policia po e lufton?
Raporti i Guardia di Financës është një tjetër pelivanllëk mediatik. Unë i kam patur në zyrën time zyrtarët më të lartë italianë dhe më kanë thënë. Po keni patur të drejtë është shumëfishuar sipërfaqja. Po të them një informacion të privilegjuar të vërtetë dhe transparent. Është e vërtetë, keni patur të drejtë. Nuk jemi në gjendje të themi sa është shumëfishuar në të gjithë Shqipërinë, sepse ne arritëm të shohim vetëm 17% të sipërfaqes dhe arritëm ta shohim, pasi ishte korrur një herë fara vietnameze. Por në këtë 17%  të sipërfaqes, pasi ishte korrur po shohim më shumë drogë se vjet. Vjet ishte 43 hektarë në këtë 17%, sivjet është 213 hektarë dhe padyshim ky është një shqetësim. Ne e kemi raportuar dhe këta raportojnë se e kanë korrur dhe ne verifikojmë që ka korrje, por ne nuk jemi në gjendje të verifikojmë nëse korrja shkon në magazinë e drogmenit dhe u nda me policë të korruptuar apo u shkatërrua. Këtë nuk e themi dot nga ajri dhe nuk ka si ta thonë nga ajri, sepse nuk ka teknologji në botë që të mundëson të shohësh nga ajri se çfarë bëjnë. E vëreta të del atje, përtej Otrantos. 30 tonë në dy javë dhe italianët thonë se kjo është veç 10 për qind se shumë të tjera na kalon. Pra, janë 300 tonë në dy apo në 3 janë.

– Po italianëve si u kalon?
Po çfarë çështje është kjo si u kalon italianëve?

-Po sepse siç u kalon italianëve që kanë mjete e para, mjete të sofistikuara, avionë dhe u kalon kjo sasi e madhe, policisë modeste shqiptare mund t’i kalojë se nuk mundet…
Po pse nuk i kalonte më përpara. Ky 10 tonë në 2 javë nuk ka ndodhur kurrë. Pse nuk kalonte më përpara?! E para, sepse kishte një moratorium…

-Në Parlament janë publikuar raportet konfidenciale të qeverisë tuaj që ekzistonte ky problem në të gjithë Shqipërinë…
Është mashtrim e gjitha. Nuk i kam marrë me vete sot, por t’i nis dhe nxirri nesër në kronikë të lajmeve. Ato janë komunikatat e Policisë së Shtetit për shkatërrimin dhe jo për identifikimin e parcelave me kanabis. Dhe janë komunikata zyrtare. Është një gënjeshtër tjetër dhe kjo është në vazhdën e asaj që po them. Pse e relatizivojnë, pse e zvogëlojnë dhe a ka shqiptar që nuk e di sot se sa i madh është problemi i drogës, që e gjithë Shqipëria është e mbjellë me drogë. Që me qindra e me mijëra të rinj, aktivitet kryesor kanë drogën që po zhvendos të gjitha burimet njerëzore dhe natyrore drejt drogës. A e di se çfarë po ndodh?! Sasi të mëdha toke po kultivohen vetëm në drogë. Uji, plehrat kimike, burime njerëzore, fëmijë….e dini që fëmijë që nuk shkojnë më në shkollë, por shkojnë e kultivojnë drogë dhe merren me prerjen e boçeve. Gra që i kanë hequr nga rrogaqepësitë, dhe ju e keni raportuar ju, i kanë hequr nga rrobaqepsitë dhe po orintohen nga droga. Është ligj ekonomik. Ai që është i pamundur dhe për bukën e gojës, kur e sheh që me këtë mund të sigurojë diçka, mbyll gjithçka tjetër. Nuk kultivon më domate, patate, kastraveca. Nuk mban më bagëti. Shkoni e shikoni fshatrat e Tepelenës, Kurveleshit. Nuk ka më stane. Ato janë kthyer në magazina droge. Problem është që e gjitha kjo po kthehet në strukturë të re ekonomike shqiptare. Nëse ke 12 miliardë euro drogë vetëm me këto që kanë kapur italianët deri tani, në këto momente droga e mbjellur është më e madhe se Prodhimi i Brendshëm Bruto i vendit. Imagjino dhe reflekto. Sasia e drogës e çuar në Itali sipas Prokurorisë italiane është e barabartë me gjithë prodhimin e brendshëm bruto të Shqipërisë. Të ndalemi të gjithë së bashku për të kuptuar se çfarë është kjo.

-Ti mbajmë premtimin që i bëmë Shqipërisë. Çfarë do të bëni ju ditën e parë që do të jeni në qeveri, për ta eliminuar këtë problem?
Është fare e thjeshtë dhe më vjen mirë që lejon ta përsëris këtu. Do të largoj kriminelët nga politika. Aty është origjina e gjithçkaje. Me të gjitha format e mënyrat, i armatosur me forcën e ligjit që vetë propozova që është në fuqi, por nuk zbatohet…

– Pse nuk zbatohet ligji?
Nuk zbatohet sepse nuk ka vullnet politik.

-As ju nuk keni vullnet politik…
Nuk është e vërtetë.

-Më thoni një emër që keni çuar në Prokurori…
I kemi çuar të gjitha denoncimet. Absolutisht në Prokurori, në KQZ e kudo tjetër. Jeni i painformuar ose i keqinformuar. E kemi bërë publike ne.

– Flas për t’i çuar në Prokurori…
Për të gjitha, për Parlamentin, për bashkitë, për të gjitha. Pra largimi i kriminelëve nga politika, aty është origjina e gjithçkaje. Këta erdhën, u gërmuan, u morën nga skutat, me një cv të pasur vetëm për dënime e trafiqe dhe u bënë anëtarë Parlamenti, kryetarë bashkish, u bënë drejtorë të mëdhënj. Këta do të largohen ditën e parë me ceremoni nga i pari tek i fundit e aq më pak të mos jenë ministra të mi apo që u rrahin shpatullat atyre siç është sot fakti. Unë nuk do të kem ministër të Brendshëm një njeri të përfolur me krimin, një njeri që nuk e di se çfarë ka bërë me makinën e tij personale, ku gënjej 3 herë para shqiptarëve. Do të kem një njeri me integritet me vullnet të çeliktë për t’i shërbyer të mirës së përgjithshme dhe jo të mirës së habilajve apo balilëve, rozë apo blu qofshin. Pra, vullnet i hekurt për të larguar kriminelët nga politika. Kjo është origjina e së keqes. Kështu erdhëm deri këtu. I solli për të marrë pushtetin dhe sot ata diktojnë përmes Edi Ramës gjithçka, tenderat, punët publike, emërimet dhe natyrisht kanabizimin e Shqipërisë si një problem i madh për fëmijët e shqiptarëve dhe jo një problem teorik. Së dyti, do të çliroja ekonominë se shqiptarët duhet të kenë një alternativë për të fituar bukën e gojës dhe unë sot e di që ata që marrin 20 mijë apo 30 mijë lekëshin dhe thonë që ne me këtë hamë, çfarë do të bëjmë?! Kam alternativë për ta, kam alternativën e zhvillimit. Ata jetojnë me atë, sepse qindra milionat e subvencioneve që u premtuan nuk shkuan kurrë aty, sepse vidhen e shpërdorohen. Shkojnë për investime luksi, fasada, për gjera që nuk kanë vlerë për qytetarët. Kam alternativë zhvillimi për Shqipërinë, duke e çliruar ekonominë, sepse ajo sot mbahet peng nga një grush qeveritarësh dhe një grusht oligarkësh. Po çfarë janë këta oligarkët që nejrëzit e kanë dëgjuar si fjalë. Janë njerëz që kontrollojnë dhe e para e punës ekonomia ka përfunduar në tregti dhe shërbime që i shërbejnë tregtisë dhe nuk prodhojmë më. Tani prodhojmë drogë, por asgjë tjetër nuk prodhohet. Pse nuk prodhohet?!

– FMN thotë ndryshe…
FMN i referohet TAB-it dhe Devollit. 2 investime të mëdha të nisura në kohën tonë, por që kanë një impakt të kufizuar për punësimin dhe mirëqënien. Mos kujto t’i që shumica e shqiptarëve po ha me këto investime. Janë volume të mëdha financiare, por nuk kanë impakt tek punësimi. Sot shqiptarët po largohen nga Shqipëria dhe duan të ikin nga sytë këmbët. E kemi diskutuar bashkë, brenda dhe jashtë kamerave këtë. Kjo është e zeza më e madhe e Shqipërisë sot. Cila është e keqja më e madhe e Shqipërisë?! Sepse po zbrazet dhe po ikin. Duan të ikin. Kjo është dramatike Sokol, jo vetëm të pashpresët, por ikin më të mirët, po ikin mjekët, po ikin inxhinierët, llogaritarët, avokatët, biznesmenët. Edhe ata që spo ikin duan të ikin. Duan të ikin, sepse Shqipëria nuk po ofron mundësi për ëndërrat e tyre. Ua ka vrarë mundësinë. Pse?! Sepse po shpërblen injorantët, të paaftin, hajdutin, servilin, hipokritin, kriminelin. Këta po ecin përpara. Ne këtë duhet të ndryshojmë në politikë. Ky është misioni im, kjo është rruga dhe rrugëtimi në të cilin ftoj të gjithë shqiptarët. Çlirimi i ekonomisë do të thotë çmontim i këtyre monopoleve. Të marrë frymë ekonomia. Dikush që do të ndërtojë një biznes ta ndërtojë dhe të ecë dhe jo të ketë frikë se monopoli do t’i marrë shpirtin, duke i çuar tatimorin e korruptuar.

– Doing Bussines e nxorri mirë qeverinë…
Nuk është ashtu. Ka përkeqësim të vendeve, por Shqipëria ka rënë shumë keq dhe ia kalon vetëm Kosovës në rajon. Dhe këto janë fakte. Ndryshe e shet qeveria dhe ndryshe e përjetojnë shqiptarët. Është e kotë që të pretendojmë ndryshe. Kjo është e vërteta. Pra të çlirojmë ekonominë për t’i dhënë  shqiptarëve këto burime të mëdha natyrore t’i shfrytëzojnë për vendin e tyre siç do t’i shfrytëzonte një vend ku ata duan të ikin. Pse ikin në Gjermani, Angli, Amerikë, edhe në Alaskë. Por ne kemi një klimë kaq të bukur dhe resurse. Çfarë nuk ofrojmë ne?! Ne nuk ofrojmë që i zoti të shkojë përpara që puna e talenti dhe ndershmëria të shpërblehet.

– Kanë humbur besimin tek politika në Tiranë zoti Basha…dhe kjo nuk u përjashton as juve…
Absolutisht që nuk më përjashton as mua, dhe as Partinë Demokratike nga përgjegjësia.

– Ju flisni për dekriminalizimin e ndërkohë erdhët në pushtet në vitin 2005 dhe thatë ja zotëria që mundi Dukën e krimit. Sot Dukën e krimit e ke përkrahu në Ersekë. Së paku ju si lideri i ri i kësaj partie duhet t’i kërkonit falje këtij burrit…
Ju lutem mos spekuloni. Nuk është ky thelbi. Është diçka tjetër. Ti the që ne kemi bërë gabimet tona dhe unë e pranova që po kemi bërë. Por cila është?! Unë po reflektoj dhe kam reflektuar. Edhe për gabimet e mia personale…

– Më pranoni një gabimin tuaj personal?
Kam shumë. Por më lejo të mbaroj mendimin se nuk është puna këtu të kapesh me një apo me dy.

-Por më thoni një gabim?
Ja t’u them cili është gabimi kryesor, që ne rritëm hendekun me njerëit në vend që ta zvogëlonim atë në vitet e fundit të qeverisë tonë. Nuk është normale.

– Është normale pas 8 vitesh në pushtet…
Harruam që ishim aty për t’i shërbyer njerëzve. Dhe ky është momenti kur partitë bien.

-Po kujt i shërbyet atëhere?
Një pjesë filloi t’i shërbejë vetes së vetë.

– Edhe oligarkëve.
Edhe oligarkëve padyshim. Një pjesë e tyre kanë përfituar në mënyrë të pandershme gjatë qeverisë tonë. Forca ime është që unë i pranoj këto dhe kam reflektuar për to dhe nuk kam ardhur të bëj policin por kam ardhur t’u them shqiptarëve që kam reflektuar për to dhe vijoj të reflektoj për to. Dhe ju them sot, që ajo që dua të nisim së bashku nuk është thjeshtë rruga për një rrotacion politik por të ndërtojmë një Shqipëri të mundësive dhe të shpresës dhe këtë mund ta ndërtojmë, nëse i japim mundësinë çdo shqiptari të çajë përpara mes punës së tij, ndershmërisë dhe talentit të tij. Dhe të mos jetë një vend ku puna dhe talenti dënohen e dalin humbës. Dhe çfarë bëjnë. Ose jetojnë në dëshpërim në Shqipëri ose do ikin dhe ata po ikin. Dhe kush është në pushtet?! Kush po kontrollon miliardat?! Të paaftët, mediokrit, hajdutët dhe servilët, të fortët, të shkathtit. Këtij do t’i japim fund ne. Shqiptarët nuk kanë asnjë problem me AND-në, përkundrazi. Rracat krenohen gjithmonë me veten e tyre dhe nuk dua të bie në ato steriotipe apo stigma as unë, por fakti është që kudo që shkojnë…

– Make Albanian great again
Make Albanian great again. Dhe kudo që shkojnë, në Amerikë, në Londër, etj., shkëlqejnë, sepse kanë kushtet për të ndjekur mirëqenien, lumturinë e tyre, përmes talentit të tyre, forcës së tyre, mendjes së tyre. Këtu nuk bën punë kjo. Si do ta bëjmë?! Duke ndryshuar në radhë të parë vetëveten. Duke modernizuar Partinë Demokratike, duke e hapur, duke i dhënë mundësinë çdokujt që dëshiron të kontribuojë dhe të përfaqësojë, të jetë deputet, të jetë kryetar i PD-së, të më zëvëndësojë mua nëse është më i aftë se unë. Duke i dhënë rregullat, platformën e PD-së ku çdo shqiptar ndan pa përjashtim.

– A keni deklaruar ju në një intervistë që me këto rregulla Sali Berisha do të jetë deputet gjithmonë në PD, por këto rregullla nuk aplikohen për atë…
E ke gabim. E kam thënë që për mua në rastin e tij, nëse ai kërkon të jetë deputet, për mua do të ishte por unë nuk i marr vendimet, por me statut i marrin forumet e PD-së. Pra mos më keq cito. Është një detaj, por ajo që po të them unë është diçka tjetër.

– Por duhet t’u aplikohet të gjithëve njësoj…
Pikërisht dhe me këtë. Unë dua që ai që na dëgjon sot dhe që ndan vizionin tonë, vizioni tim për një Shqipëri ku ecën përpara i zoti, i talentuari, i afti, i ndershmi, në punën e tij. Ai që e ndan këtë platformën tonë dhe që është gati të japë platformën e vet, të kenë mundësinë dhe të mos ketë gardhe për të dhënë kontributin e vet, për të konkuruar dhe qenë përfaqësues dhe deputet i PD, por edhe për të konkuruar edhe si kryetar i PD. Partitë janë kthyer në problemin dhe partitokracia është kthyer në problem. Pse çfarë bëjnë?! Vendimmarrjen e kanë në dorë kryetarët, nuk ka qarkullim të elitave, nuk çajnë dot para të rinjtë, financimi vjen gjithmonë në mënyrë të dyshimtë, partitë janë kthyer në lavatriçe evazioniste. Ky është problem. Partitë dhe mënyra se si politika është ndërtuar është kthyer në problemin dhe pengesën e Shqipërisë që të ecë përpara dhe duke ndryshuar Partinë Demokratike…

– Po ju si do t’i bëni këto?
Jo e ke gabim këtë, sepse unë kam filluar ta bëj këtë dhe kam vendosur votën në themel të vendimmarrjeve kryesore për PD-në dhe po ndërtojmë mekanizma që edhe zgjedhjet e ardhshme, që me propozimet e anëtarësisë së PD-së të kenë forcë vendimmarrëse për përfaqësimin tonë. Dhe po ndërkojmë një koalicion të gjerë ku figurat më të përfaqësuara të shoqërisë ta gjejnë veten e tyre aty. Jo tek personi im dhe as tek sigla, por tek vlerat që bashkëndajmë për të nesërmen. Dhe të jesh i sigurtë që do të ecim në këtë rrugë.

Intervistoi: Sokol BALLA
Top Story

Shpërthen revolta në Fier për plherat

Banorët e fshatit Mbrostar të Fierit janë përleshur me policinë gjatë protestës së djeshme kundër ndërtimit të fabrikës së plehrave. Ashtu siç kishin paralajmëruar, qindra banorë janë hedhur në protestë, duke kundërshtuar vendimin për ndërtimin e impiantit të përpunimit të mbetjeve. Me parulla në duar, “Mos vrisni jetë”, “Jo Mafias”, “Duam ambient të pastër”, “Jo kancerit”, etj, banorët kanë bllokuar aksin rrugor Fier-Tiranë, duke bërë të pamundur qarkullimin normal të mjeteve.
Disa prej protestuesve u shtrinë në mënyrë demonstrative në rrugë. Ndërsa forcat e policisë kanë ndërhyrë për t’i larguar me dhunë nga rruga, por janë përballur me rezistencën e banorëve. Policia kërcënoi banorët me arrestime masive, por reagimi i tyre ka qenë mjaft i ashpër, duke e detyruar policinë të tërhiqet.
“Nëse nuk gjejnë rrugëzgjidhje, ne këtu jemi përditë. Nuk ka plehra këtu tek ne”, u shpreh një banore. “Kjo është e drejta jonë, kancerin e marrim të gjithë pa ngjyra, pa parti. Duhet të ngrihet i gjithë populli”, tha një tjetër.
Banorët thonë se do vijojnë protestat çdo ditë, derisa Bashkia të tërhiqet nga vendimi për të ndërtuar impiantin e përpunimit të plehrave në Mbrostar. “Nuk duam plehra në zonën tonë. Nuk do lejojmë ndërtimin e impiantit të mbetjeve”, theksuan banorët.
Banorët e Mbrostarit janë të vendosur të protestojnë përçdo ditë. “Më mirë një vrasje e drejtpërdrejtë nga dora e shtetit se sa një thikë pas shpine për fëmijët”. Ky është mesazhi, që përcollën sot banorët e Mbrostarit, duke e bllokuar rrugën nacionale me trupat e tyre të shtrirë përgjatë saj për gati 1 orë. Protesta do të vazhdojë dhe ditën e nesërme, banorët nuk tërhiqen. PD Dega Fier dhe këshilltaret e saj në Këshillin Bashkiak janë dhe do të jenë në mbështetje të banorëve të Mbrostarit.
Të lënë në harresë nga pushteti vendor, me rrugë në gjendje të mjerueshme dhe kanalizime të amortizuara, banorët e zonës së Mbrostarit, të informuar nga këshilltarët e djathtë për ndërtimin e impjantit të mbetjeve pranë zonës së tyre, janë ngritur në protestë kundër vendimit të Këshillit Bashkiak për miratimin e këtij ndërtimi. Ky vendim u miratua vetëm me votat e përfaqesuesve të mazhorancës në këshill dhe u cilësua si absurditet nga ana e përfaqësuesve të djathte, të cilët u shprehën kundër tij për një serë arsyesh, sepse qytetarët duhej të informoheshin dhe të dëgjoheshin të parët pastaj të arrihej marrja e vendimit nga ana e këshillit.
Banorët e Mbrostarit të vendosur për të mbrojtur jetën dhe shëndetin e fëmijëve do të protestojnë ditë pas ditë, dhe me të drejtë, sepse aty ku nuk ka transparencë, ku vendimet kërkohen të merren fshehurazi, ku nuk respektohet jeta e qytetarëve, ku gjithçka vendoset për hir të interesave të karriges së pushtetit. Partia Demokratike Dega Fier do të jetë në mbështeje të çdo interesi në të mirë të qytetarëve, ashtu si u qëndroi pranë banorëve të Mbyetit, Plykut dhe Portëzës, të cilët me protesta të vazhdueshme arritën anullimin e vendimit. Partia Demokratike Dega Fier bëri të ditur se do të jetë në mbështetje të banorëve të Mbrostarit deri në anullimin e këtij vendimi absurd.
Banorët e Mbrostarit njësoj si ata të fshatrave Portëz, Mbyet dhe Plyk, kërkojnë që impjanti i mbetjeve të mos ndërtohet në territorin e tyre për shkak të ndotjes së ajrit dhe tokave të tyre. Disa ditë më parë, Këshilli Bashkiak në Fier vendosi parimisht që impjanti të ngrihet në Mbrostar, në një kohë që vendimi për ngritjen në Portez është anuluar. Banorët janë të mbështetur edhe nga funksionari i PS në Fier, i cili aktualisht është kryetar i Njësisë Administrative në Mbrostar. Ndërkohë, protesta do të vijojë edhe gjatë ditës së sotme, ku pritet që numri protestuesve të jetë edhe më i madh.

Mafia e plehrave, kërcënim i madh për jetën e banorëve

Ish-Kryeministri Berisha mbështet protestën e banorëve të Mbrostar-Ura kundër ndërtimit të impiantit të plehrave dhe u bën thirrje gjithë qytetarëve të Fierit që t’i bashkohen kësaj proteste. Në një postim në Facebook Berisha shkruan se, protesta kundër mafies së plehrave e banorëve në Mbrostar Ura, është protestë për mbrojtjen e shëndetit dhe jetës!
“Të dashur miq, prej tre ditësh banorët e Mbrostar-Ura protestojnë me vendosmëri kundër vendimit të ndërtimit të impiantit të plehrave në fshatin e tyre, 1 km nga qyteti i Fierit. Ata me shumë të drejtë kundërshtojnë vendimin e qeverisë dhe Bashkisë, pasi depozitimi i plehrave në fshatin e tyre përbën një kërcënim të madh për jetën e tyre.
Në kundërshtim flagrant me ligjet kombëtare dhe ndërkombëtare, banorët nuk i ka pyetur ndonjë zyrtar për vendimin që kërcënon jetën e tyre.
Duke mbështetur fuqishëm protestën e drejtë të Mbrostar-Ura, ju bëj thirrje qytetarëve të Fierit të bashkohen pa asnjë dallim partiak me këta qytetarë që me burrëri dhe përgjegjësi të madhe po mbrojnë interesat jetike të tyre dhe Fierit nga mafia e plehrave!! sb”, shkruan Berisha.

R.POLISI

Paloka: Droga në Tatimet e Dibrës

Kushëriri i drejtorit të Tatimeve të Dibrës është kapur me 75 kilogramë drogë, ndërsa policia e mbajti të fshehtë ngjarjen. Djali i xhaxhait të kreut të Tatimeve të Dibrës është kapur me drogë para dy ditësh, ndërsa skandali u denoncua dje në Kuvend nga kryetari i Grupit parlamentar të PD, Edi Paloka. Paloka tha se, Islam Imeraj është arrestuar me 75 kilogramë kanabis sativa. Paloka tha më tej se, Islam Imeraj është djali i xhaxhait të Dionis Imerajt, drejtori i Tatimeve në Dibër dhe për këtë arsye, emri i tij nuk është publikuar nga policia.
“Islam Imeraj, djali i xhaxhait të Dionis Imeraj, drejtorit të Tatimeve në Dibër është kapur me 75 kg drogë. Vëllezërit e shefit të Komisariatit të Dibrës dhe nipi i atij të Tatimeve kanë dalë të shesin mallin e vëllezërve në polici. Vëllezërit vijonë të mbajnë poste se kanë bërë shërbimin”, deklaroi Paloka.
Në fund të muajit shtator u kap me kokainë vëllai i shefit të Komisariatit të Policisë së Dibrës, Robert Aga. Pajtim Aga, u arrestua në Lezhë, në bazë të informacioneve të siguruara në rrugë dhe gjatë kontrollit në automjet iu gjet sasia e kokainës. Ishte një kontroll rutinë i policisë që zbuloi drogën në makinën e vëllait të shefit të Komisariatit të Dibrës.
Shefi i Komisariatit të Policisë Dibër, Robert Aga është akuzuar për përfshirje në blerjen e votave gjatë procesit zgjedhor për Bashkinë Dibër. PD ka depozituar në Prokurori për Agën dhe një kallëzim, duke e cilësuar pjesë të grupit të strukturuar kriminal për blerje votash në fushatën e Dibrës. Para zgjedhjeve të pjesshme për Bashkinë Dibër, kreu i Grupit të PD-së, Edi Paloka, doli me një listë emrash të shefave të komisariateve që sipas tyre janë pjesë e rrjetit të trafikut të lëndëve narkotike.
Në listën e 5 shefave të komisariateve rezultonte të ishte edhe ai i Dibrës, Robert Aga, që gjithashtu PD e ka dorëzuar në Prokurori në listën e personave që denoncoi për blerje votash në këtë Bashki. Arrestimi i Agës u bë pas një informacioni të marrë në rrugë operative në lidhje me aktivitetin e tij. Lënda narkotike u gjet e paketuar dhe sipas policisë dyshohet për një rrjet të shpërndarjes dhe të shitjes.
Po ashtu, Paloka akuzoi dje në Kuvend ministrin Tahiri dhe kryeministrin Rama si të implikuar në aktivitetet e kultivimit dhe trafikimit të drogës, duke folur edhe për sekuestrimin e 2 ton drogë në Tepelenë, ku drejtuesit e policisë ishin të përfshirë në këtë tonelatë droge, pasi merrnin 30 përqindshin për çdo rrënjë kanabisi. Paloka tha se, trafikantët u lajmëruan nga policia dhe u ndërrua vendi i drogës, por sërish Prokuroria e gjeti me informatorin e saj.
Para dy ditësh u krye një operacion me urdhër të Prokurorisë në Memaliaj për kapjen e një sasie prej rreth 2 tonë drogë. Burime nga organi i akuzës bëjnë të ditur se, ky operacion ishte urdhëruar të martën nga Prokuroria e Krimeve të Rënda. Burimet thonë se, ka oficerë policie të implikuar në këtë rast dhe për këtë qëllim janë njoftuar trafikantët që të fshehin drogën që të mos sekuestrohej gjatë operacionit të urdhëruar nga Prokuroria.
Në vijim të hetimeve, Prokuroria e Krimeve të Rënda ka komunikuar të martën në mbrëmje me Drejtorinë e Përgjithshme të Policisë, duke i kërkuar ndërhyrje për sekuestrimin e drogës dhe arrestimin e personave të implikuar.
Po kështu është vënë në dijeni për operacionin edhe Drejtoria e Policisë Gjirokastër, por burimet nga Krimet e Rënda, bëjnë të ditur se trafikantët janë njoftuar për të lëvizur mallin, pasi do të ketë operacion policor. Dhe kështu ndodhi, trafikantët e kanë transportuar kanabisin në një bazë tjetër, për të cilën sërish Prokuroria e Krimeve të Rënda kishte dijeni të plotë. Gjatë operacionit organi i akuzës e orientoi policinë në vendndodhjen e re, pikërisht aty ku ishte vendosur lënda narkotike. Për shkak të përfshirjes së drejtuesve të policisë në kultivimin dhe trafikimin e kanabisit, operacionet për goditjen e bazave të përpunimit të tij janë organizuar nga Prokuroria pas sinjalizimeve të Shërbimit Informativ Shtetëror. Prokuroria dhe SHISH po prekin pikërisht parcelat e “të paprekshmëve”, në zonat ku policia nuk ndërhyn “me dashje”, ku kultivuesit dyshohet se kanë lidhje me shefat në polici dhe qeveri.

R.POLISI

Si emëron dhe shkarkon Tahiri militantët në Tatime

Një dokument hedh dritë mbi masakrën e bërë në administratën shtetërore me emërimet dhe shkarkimet me urdhëra politikë. Dokumenti tregon se si në Drejtorinë e Përgjithshme të Tatimeve një numër inspektorësh janë emëruar në detyrë me udhër të ministrit të Brendshëm Saimir Tahiri. Një numër tjetër në Njësinë e Hetimit të Tatimeve apo në Drejtorinë Rajonale të Tiranës është bërë me udhër të Njësisë Nr. 3 të Partisë Socialiste. Me udhër të ministrit të Brendshëm, Saimir Tahiri, është punësuar më 25 shkurt 2014 Elsid Xhelili, me detyrë inspektor. Në të njëjtën ditë janë emëruar inspektorë Fatjon Bojari e Neritan Matoshi. Më 4 qershor 2014 është emëruar Evis Balla, inspektore ndërsa më 16 janar 2014 është emëruar inspektore Yllka Sakaj. 24 emërime të tjera janë bërë nga viti 2014 deri në vitin 2016 në Tatime nga Njësia Nr.3 e Partisë Socialiste. Po me udhër të Saimir Tahirit, më 25 shkurt 2014, është larguar nga detyra inspektorja Amanda Kroj, e cila gëzonte edhe statusin e Nëpunësit Civil. Me kërkesë të Partisë Socialiste, dega e Njësisë 3 janë bërë 4 largime të tjera nga puna. Një vit më parë, Lapsi.al zbuloi një tjetër listë për rekrutime partiake në administratën tatimore. Ishin plot 372 vetë të punësuar me ndërhyrjen e deputetëve të ndryshëm socialistë. Numrin më të madh të rekomandimeve e kishte Taulant Balla, me 80 të tillë. Lista e sotme e zbuluar nga Lapsi.al është një tjetër provë se si vazhdon të mbushet administrata me militantë partiakë.
“Lapsi.al”

Prokuroria zbulon skandalin 1 milion dollarë, arrestohen 3 biznesmenët e kromit

Një hetim i Prokurorisë së Tiranës dhe Drejtorisë së Hetimit Tatimor ka zbuluar një skemë mashtruese financiare në fushën e kromit, me një vlerë rreth 1 milion dollarë, për të cilën është vendosur nga Gjykata masa e arrestit në burg për shtetasit Sokol Nasufi, Mehmet dhe Rexhep Dauti. Vendimet e Gjykatës ndaj këtyre personave janë ekzekutuar pasditen e së enjtes nga ana e forcave të policisë. Këta tre persona, në bashkëpunim me njëri-tjetrin, kanë plotësuar fatura fiktive shit-blerjeje të lëndës minerare, në bazë të të cilave kanë përfituar rimbursimin abuziv në vitin 2013.
Nga hetimi i Prokurorisë së Tiranës, Njësia Task-Forcë, në bashkëpunim me Drejtorinë e Hetimit Tatimor, ka rezultuar se Sokol Nasufi, në cilësinë e administratorit të kompanive “Eurospeed Transh Chrom” sh.p.k dhe “Euro Trade Minerals Group” sh.p.k., ka bashkëpunuar me subjektin “Elidon 6”, nën administrimin e vëllezërve Mehmet dhe Rexhep Dauti, në aktivitetin e shitblerjes së kromit.
Ndërmjet dy palëve në marrëveshje tregtare, pra kompanive të Nasufit nga njëra anë dhe kompanisë së vëllezërve Dauti nga ana tjetër, ka pasur një mosmarrëveshje civile, për pagesën e munguar të 6 faturave, në  vitin 2013. Nga ky proces civil, kanë rezultuar të dhëna shtesë, të cilat i kanë ardhur në ndihmë hetimit, pasi ka rezultuar e provuar se kompanitë kanë përdorur fatura fiktive.
Në bazë të të dhënave hetimore, rezulton se sasia e kromit e shënuar në faturat e shitjes të subjektit Elidon 06, është një sasi kromi e vjedhur (e grumbulluar në mënyrë të kundraligjshme) nga dy subjektet tregtare “Eurospeed Transh Chrom” sh.p.k dhe “Euro Trade Minerals Group” sh.p.k.. Ndërsa subjekti “Elidon 06” është përdorur për të bërë dokumentimin e mallit krom, duke qenë se ka liçensë minerare dhe është subjekt që ushtron aktivitet në këtë fushë për lëshimin e faturës së shitjes.
Pasi ka kryer këto veprime, shtetasi Mehmet Dauti, ka prishur bashkëpunim me shtetasin Sokol Nasufi dhe, në kushtet kur shoqëria e tij, për shkak të veprimeve të paligjshme është ngarkuar me vlera të larta detyrimi, ai ka paraqitur kallëzim penal kundër Nasufit. Gjithashtu, Mehmet Dauti i është drejtuar civilisht edhe Gjykatës, ku ka kërkuar arkëtimin e faturave fiktive. Kjo lëvizje dyshohet se është një manovër për të shmangur përgjegjësinë penale, si dhe detyrimet tatimore.
Në mënyrë të përmbledhur, gjetjet e deritanishme nga hetimi i Prokurorisë së Tiranës, janë:
– Rezulton se subjekti “Elidon 06”, në periudhën tatimore maj, qershor, korrik dhe gusht të vitit 2013 ka kryer blerje të shumta nga subjekte të ndryshëm tregtarë, kryesisht blerje të cilat nuk i kanë shërbyer aktivitetit. Këto mallra që sipas faturave janë bërë blerje nga ky subjekt, nga ana e kontrollit tatimor nuk i janë gjetur gjendje dhe për këtë arsye nga grupi i kontrollit i janë bërë shitje, duke i nxjerrë detyrime tatimore në vlera të larta për këtë subjekt.
– Kjo periudhë përkon me periudhën të cilën ky subjekt ka realizuar shitje për dy subjektet “Eurospeed Trans Chrom” dhe “ Euro Trade Minerals”.
– Ka blerje nga subjekte të rretheve të ndryshme, ndërkohë që subjekti e ka selinë në Tiranë, por realisht e ushtron aktivitetin në Has. Këto blerje janë kryesisht me vlera 300,000 lekë, për të cilat sipas ligjit të kohës, lejohej shitja me para në dorë, por disa nga subjektet nuk e kanë pranuar që kanë shitur;
– Nga verfikimi i situatave financiare të deklaruara në tatime, të subjekteve  “Eurospeed Trans Chrom”, “Euro Trade Minerals” dhe “Elidon 06”, rezulton se këto subjekte i kanë deklaruar në tatime 6 faturat objekt hetimi, si në librat e blerjes dhe shitjes, në FDP-të dhe të përfshira në bilancet e tyre.
– Si rezulat e veprimeve të kryera, shtetasit dhe subjektet nën hetim, rezultojnë detyrime të papaguara nga shoqëria “Elidon 06” në vlerën 92.346.977 lekë.
Në vijim të hetimeve të kryera, Prokuroria e Tiranës kërkoi nga Gjykata caktimin e masës së sigurisë “arrest në burg” për Sokol Nasufin, si edhe për Mehmet dhe Rexhep Dauti, të dyshuar për veprat penale të “Krijimit të skemave mashtruese lidhur me tatimin mbi vlerën e shtuar”, dhe “Falsifikimit të dokumentave” të kryera në bashkëpunim.
Prokuroria e Tiranës ka krijuar dyshime të arsyeshme se skema mashtruese në fushën e kromit është më e gjerë dhe për këtë arsye po vijojnë hetimet.